Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ach...in een volgend leven lach je er om!
Om de simpele reden dat zijn upload snelheid veel te laag is.Op maandag 21 mei 2001 21:18 schreef 0siris het volgende:
en waarom precies zet -ie er zelf niet eentje neer?
Gezocht!
Router
Het is dus wel vrij duur.
Alsof jij er 1 (of 2) hebt
Oke, wij hebben er samen 2.
Misschien willen wij wel een 3de CS server hosten he ACM? Moeten we alleen effe bepalen voor hoeveel
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Ach, laten we dat maar niet doenOp maandag 21 mei 2001 21:33 schreef Macros het volgende:
Misschien willen wij wel een 3de CS server hosten he ACM? Moeten we alleen effe bepalen voor hoeveel
Meen je dit serieus?Op maandag 21 mei 2001 21:33 schreef Macros het volgende:
Hoe weet jij dat nou ACM?
Alsof jij er 1 (of 2) hebt
Oke, wij hebben er samen 2.
Anders zal ik hem wel ff doorsturen via ICQ.
Gezocht!
Router
Echter de hoeveelheid gegenereerde dataverkeer is zó groot dat je zelf eigenaar moet zijn van een hostingbedrijf wil het te betalen zijn. Denk daarbij aan een makkelijke 30-35 gigabyte per public server (14 man).
Geef mij maar een Warsteiner.
Per...dag, maand??Op maandag 21 mei 2001 21:38 schreef Knakker het volgende:
Denk daarbij aan een makkelijke 30-35 gigabyte per public server (14 man).
On track
Ga maar van 30-60GB per maand uit.
(met onze server ligt het nog wel wat hoger)
Verwijderd
R35P3CT
check http://gamepoint.net is, je kan hem dan niet volledig huren maar wel voor een aantal uren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Raar wist niet dat TeleCity bandbreedte leverde?Op donderdag 24 mei 2001 23:40 schreef killah het volgende:
Ben bezig op het moment om voor CS servers te gaan verhuren. Draai voor onze clan al een server enne moet zeggen bandbreedte vreten die dingen echtwel. Enne als je een zeer goede verbinding wilt hebben (onze staat in telecity II) dna ben je rustig 7-10 piek GB kwijt.maar dan staat er wel een vreslijk lage ping tegen over
12 ams01.core.silverpoint.nl (213.239.156.6) 19 ms 26 ms 19 ms
13 gamer.dutchbat.com (213.239.137.39) 29 ms 26 ms 19 ms
Nadeel aan CS... 2 servers per processor gaat goed... 3? wordt al heel erg krap. (btw, ''t is een ahtlon 800, 768 mb waar ik ''t over heb...)
Wat je zou kunnen proberen... is iemand vinden die op de campus in Twente woont... en een mooie deal sluiten zodat je daar je bak neer kan zetten op die persoon z''n lijn.... Is waarschijnlijk je goedkoopste alternatief voor een eigen server. Plus dat je geen 19" kast enzow hoeft te kopen.
Verwijderd
Die hebben toch ook een limiet van 20Gb per week of heb ik het nu mis? Ik xou dus niet zo''n ding willen hebben staan als ie zoveel datatrekt.Op vrijdag 25 mei 2001 21:49 schreef Raymond v/d H het volgende:
Colocation bij widexs ga je niet redden voor dat bedrag in de maand (ivm traffic).. of je moet hem alleen als private server gebruiken...
Nadeel aan CS... 2 servers per processor gaat goed... 3? wordt al heel erg krap. (btw, ''t is een ahtlon 800, 768 mb waar ik ''t over heb...)
Wat je zou kunnen proberen... is iemand vinden die op de campus in Twente woont... en een mooie deal sluiten zodat je daar je bak neer kan zetten op die persoon z''n lijn.... Is waarschijnlijk je goedkoopste alternatief voor een eigen server. Plus dat je geen 19" kast enzow hoeft te kopen.
Maar is dat geld wat je aan zo''n server uitgeeft "kwijt" of krijg je het nog terug door sponsor gelden oid?
Verwijderd
wat ben ik blij dat we een clanmember hebben die in een internet cafe werkt een daar een server draait, iedereen heeft pings van 40 a 50.
Ik heb geen idee, bij jolt is het niet te betalen
Uuh, de hardware is van ons, de ruimte & traffic zijn gesponsord.
Maar... in principe is het dus gewoon kwijt.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Verwijderd
Per dag zou dat dan 46*60*60*24= 4838400KB = 4,6GB per dag. Dat is ongeveer 138GB per maand.
Je zult in praktijk denk ik niet 24/7 14 users hebben, maar een dedicated/colo bij widexs lijkt me toch ERG duur worden.
Je zult dan toch echt moeten zoeken naar een server met unlimited traffic, en die vind je niet in nederland. Als je een server in het buitenland wilt met unlimited traffic moet je me maar ff ICQen...
Verwijderd
sorry moet ff kwijt
Halflife sux
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dus ook het tcp/ip gebeuren draait op de halflife engine. Whoehahahaha!
u2Op zondag 27 mei 2001 16:18 schreef wazzup2k het volgende:
Think before you laugh idiot!
Verwijderd
i denk dat hij vind dat zowel HL als CS sux...(ik dus nietOp zondag 27 mei 2001 16:18 schreef wazzup2k het volgende:
mhuhahaha counterstrike draait op de engine van halflife. Zonder halflife heb je geen counterstrike mhoehoahahaha ghehehhe hihi.. moest ik ff kwijt.
Dus ook het tcp/ip gebeuren draait op de halflife engine. Whoehahahaha!
Think before you laugh idiot!
http://www.barrysworld.com/games/bookings/ClanServers.asp
http://www.barrysworld.com/games/bookings/default.asp
wie speelt er nu counterstrike als je tribes2 hebt
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier