De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
op F2S moet je toch niets CHMODDEN, d8 ik
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Als je geen shell access hebt kan je proberen met je FTP client te chmodden
We spend our years as a tale that is told
Met ws en cute kan je gewoon FTP commandos sturen. Als je een stukje software zelf maakt weet je natuurlijk precies hoe het met config files en rights zit
en heb je geen overbodige ballast.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Ik heb het, inderdaad gewoon met cute oid.
Bedankt.
Bedankt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb CHMOD geprobeerd met Cute FTP, maar ik krijg
COMMAND:> SITE CHMOD 750 blabla.txt
501 SITE unknown option
dit is op Digitalrice
iemand zei tegen mij dat ik CHMOD --help moet proberen, maar hoe kan ik dat dan uitvoeren? (met Cute FTP)
501 SITE unknown option
dit is op Digitalrice
iemand zei tegen mij dat ik CHMOD --help moet proberen, maar hoe kan ik dat dan uitvoeren? (met Cute FTP)
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Dat was ik.Op maandag 21 mei 2001 16:56 schreef dreeke het volgende:
ik heb CHMOD geprobeerd met Cute FTP, maar ik krijg
501 SITE unknown option
dit is op Digitalrice
Je kunt gewoon op je bestand, of meerdere bestanden rechtsklikken, en CHMOD kiezen.
Vervolgens in de popup je chmod# intypen of het een en ander aan of uitvinken.
Vervolgens in de popup je chmod# intypen of het een en ander aan of uitvinken.
Pagina: 1