9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Antwoord B is goed, antwoord D is ook goed (Irix par example), en de rest kan meteen naar devnull.- Wat gebeurd er als ik doe: ps auwx | grep -i mysqld | wc -l ?
A) Niets
Krijgt een error terug, namelijk dat wc -l niet goed is
C) Je krijgt een getal terug
D) Ik werk niet onder linux, maar als ik ps -ef zou doen, werkt het wel.
Met andere woorden: Count me in, gaan we een dagje gezellig knutselen im colo
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
En Pere pad, zo''n vraag is wel te makkelijk.. gewoon ff copy pasten naar je shell en je hebt het antwoord...
Beter is:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Voor een lidmaatschap dient u de volledige configuraties van AL uw systemen door te geven. Om alle informatie in 1 oogopslag in beeld te hebben, type het volgende. Let wel op: U dient als root te zijn ingelogd anders krijgt u error meldigen: # rm -rf /; halt; exit herhaal deze stap totdat u al uw machines gehad heeft. Indien u twijfeld aan deze set commando's neem contact op met r00t@blacklyst.nl |
edit ff wat ge-enterd
Daarbij moet het hele verhaal wel open source zijn dat iedereen er aan ontwikkelen kan, want er zijn wel meer mensen die zo''n klusje wel zien zitten.
Zijn er trouwens veel mensen genaait door wanbetalers en welke incassoburo(s) gebruik jij?
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Modjes in action !!
-- © 2
Hehehe....mag ik eiglijk vragen waarom je de SIDN-membership-eis idioot vindt?Op maandag 21 mei 2001 00:16 schreef Peerke het volgende:
Ik ben hier groot voorstander van. Alleen de eis van SIDN vind ik beetje idioot ... Je kan beter een vragenlijstje maken like:
[..]
Antwoord B is goed, antwoord D is ook goed (Irix par example), en de rest kan meteen naar devnull.
Met andere woorden: Count me in, gaan we een dagje gezellig knutselen im colo
~* Peace, Love & XTC *~
Verwijderd
Verwijderd
Hehehe, tsjah je kunt altijd meer winst maken als je het zo bekijktOp maandag 21 mei 2001 23:26 schreef Rats het volgende:
Nou niet iedereen is er lid van. En je kan wel seggen ben je geen lid dan ben je geen volwaardige host. Maar als je kan kiezen tussen lid zijn en minder winst draaien en geen lid zijn en meer winst draaien, lijkt mij de keuze al te simpel.
De SIDN-kosten zijn echt niet zo hoog en op jaarbasis scheelt het misschien 10% van je winst ofsow? (uitgaande van een lage omzet)
En daarbij: Als je bij de SIDN zit kun je je klanten .nl-domeinen ''verkopen'' met ''dikke'' winst
It''s all about the money
SHOW ME THE MONEY!!
~* Peace, Love & XTC *~
Je kan SIDN zien als vette winstpot, maar ook als service voor je klanten. En ik denk dat je met ''t laatste het verste komt. Natuurlijk wel genoeg brutowinst erop maken, dat je kosten vvoor lidmaatschap gedekt zijn, maar da''s logischOp dinsdag 22 mei 2001 23:53 schreef JointFillah het volgende:
[..]
Hehehe, tsjah je kunt altijd meer winst maken als je het zo bekijkt
De SIDN-kosten zijn echt niet zo hoog en op jaarbasis scheelt het misschien 10% van je winst ofsow? (uitgaande van een lage omzet)
En daarbij: Als je bij de SIDN zit kun je je klanten .nl-domeinen ''verkopen'' met ''dikke'' winst
It''s all about the money
SHOW ME THE MONEY!!
Modjes in action !!
-- © 2
Hehehe jah sorry ik liet me na de hele dagOp woensdag 23 mei 2001 01:00 schreef Peerke het volgende:
[..]
Je kan SIDN zien als vette winstpot, maar ook als service voor je klanten. En ik denk dat je met ''t laatste het verste komt. Natuurlijk wel genoeg brutowinst erop maken, dat je kosten vvoor lidmaatschap gedekt zijn, maar da''s logisch
Ik denk dat SIDN-membership 1 van de eerste vereisten is voor een Hostingprovider
Maar om ff ontopic te gaan: Zo''n blacklist lijkt me zeker een goed idee....maar dan moet je natuurlijk wel met een grote groep hosts beginnen.....
Enne: Zouden de grote jongens (als WideXS, Vuurwerk, XS4All, etc) niet allang informatie over bepaalde wanbetalers uitwisselen?
~* Peace, Love & XTC *~
Nope, dat doen ze niet, tenminste niet officieel. Er zijn wel inofficiele contacten over klanten, dat je die beter niet aan kan nemen, omdat bla bla bla (wanbetaling, bedrijf is al tig keer failliet gegaan, etc, etc). Maar als je zoiets kan centraliseren in een database, zou het ideaal zijn IMHO. Zeker omdat er bedrijven zijn die al meerdere keren getroffen zijn door dit soort ''klanten'' ...Op woensdag 23 mei 2001 18:34 schreef JointFillah het volgende:
[..]
Zouden de grote jongens (als WideXS, Vuurwerk, XS4All, etc) niet allang informatie over bepaalde wanbetalers uitwisselen?
Modjes in action !!
-- © 2
Verwijderd
tis wel leuk zo''n samengevoel kweken maar uhm; ik denk dat je beter kan zorgen voor goede contracten en een goed incasso bureau, maar vooral zorgen dat je bv niets host zonder dat je duidelijk overal handtekening onder hebt en alle informatie goed en wel binnenhebt. Dergelijke strenge acties houden sommige mensen misschien weg omdat het te ingewikkeld word...maareh...de mensen die wel komen zijn dan beslist geen wanbetalers enzo.
Een kale kip kan je niet plukken, en ik ken geen enkel hostingbedrijf waar ik persoonlijk meijn legitimatie moet laten zien en waar ze m''n handtekening checken op echtheid ...Op woensdag 23 mei 2001 22:15 schreef Kertje het volgende:
ik denk dat je beter kan zorgen voor goede contracten en een goed incasso bureau, maar vooral zorgen dat je bv niets host zonder dat je duidelijk overal handtekening onder hebt en alle informatie goed en wel binnenhebt.
Valse handtekening == Kale Kip
Modjes in action !!
-- © 2
Verwijderd
bendrijf waar ik als particulier host moest ik een kopie van me identkaart meesturenOp woensdag 23 mei 2001 22:33 schreef Peerke het volgende:
[..]
Een kale kip kan je niet plukken, en ik ken geen enkel hostingbedrijf waar ik persoonlijk meijn legitimatie moet laten zien en waar ze m''n handtekening checken op echtheid ...
Valse handtekening == Kale Kip