Ik heb sinds enkele dagen problemen met het ophalen van mijn mail bij Ashosting. Zonder dat er iets veranderd is kreeg ik de volgende foutmelding:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de
e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account:
''www.domein.net'', Server: ''www.domein.net'', Protocol:
POP3, Reactie van server: ''-ERR [SYS/PERM] Unable to
process From lines (envelopes) in /var/spool/mail/domein;
change recognition mode or check for corrupted mail drop.'',
Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90,
Foutnummer: 0x800CCC92
+++
Na het gebruik van Pine via Telnet SSH werkte het wel (even) weer.
Helaas begonnen de problemen even later weer, ik kreeg dezelfde melding. Even kloten met Pine leverde nu geen resultaat op. Wel zie ik 6 mailtjes in mijn mailbox waaronder een aantal met het kenmerk ''NEW'' (Alles nog steeds in Pine). Een testmailtje verzonden naar mijzelf komt er keurig bij in het rijtje te staan maar wordt niet opgehaald door mijn mailprogramma. Gek genoeg komt er ondertussen WEL een ander mailtje binnen, maar de rest blijft gewoon staan.
De ondersteuning op dit gebied van Ashosting is erg summier. Iets waar ik me wel eens ferm over uitgesproken heb. Reacties op email komen er niet of laten dagen op zich wachten, en dan is de reactie vaak niet afdoende. Je voelt hem wel: een reply met een nieuwe vraag duurt weer een week minimaal. Dit schiet dus niet op.
Wie kan me helpen met mijn probleem?
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de
e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account:
''www.domein.net'', Server: ''www.domein.net'', Protocol:
POP3, Reactie van server: ''-ERR [SYS/PERM] Unable to
process From lines (envelopes) in /var/spool/mail/domein;
change recognition mode or check for corrupted mail drop.'',
Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90,
Foutnummer: 0x800CCC92
+++
Na het gebruik van Pine via Telnet SSH werkte het wel (even) weer.
Helaas begonnen de problemen even later weer, ik kreeg dezelfde melding. Even kloten met Pine leverde nu geen resultaat op. Wel zie ik 6 mailtjes in mijn mailbox waaronder een aantal met het kenmerk ''NEW'' (Alles nog steeds in Pine). Een testmailtje verzonden naar mijzelf komt er keurig bij in het rijtje te staan maar wordt niet opgehaald door mijn mailprogramma. Gek genoeg komt er ondertussen WEL een ander mailtje binnen, maar de rest blijft gewoon staan.
De ondersteuning op dit gebied van Ashosting is erg summier. Iets waar ik me wel eens ferm over uitgesproken heb. Reacties op email komen er niet of laten dagen op zich wachten, en dan is de reactie vaak niet afdoende. Je voelt hem wel: een reply met een nieuwe vraag duurt weer een week minimaal. Dit schiet dus niet op.
Wie kan me helpen met mijn probleem?