De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Op zaterdag 19 mei 2001 17:56 schreef HappyFun het volgende:
Ik ben benieuwd(en hoop dat deze topic niet onnuttig is
Vind ook welOp zaterdag 19 mei 2001 18:02 schreef sproggle het volgende:
[..]
hij is zo onnuttig als onnutting maar kan zijn, maar wel leuk
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Of colocated e.d. En moet ik KPN ook meetellen voor de data lijn e.d.
Telt allemaal mee.. van pietje tot KPNOp zaterdag 19 mei 2001 18:09 schreef Rats het volgende:
Euh en wat is het nut van dit topic? Naar mijnb inziens niets. En wat versta je onder resellen? Is resellen ook al alsje een dedicated hebt bij een bedrijf?
Of colocated e.d. En moet ik KPN ook meetellen voor de data lijn e.d.
Verwijderd
http://www.dreekhosting.nl ?
ohhh gelukkig http://www.vuurwerk.nl doet ut wel
Nu ik beetje aandacht heb :+(krijg haast nooit:)) wilde ik volgende vragen...Op zaterdag 19 mei 2001 19:50 schreef FlameHeaD het volgende:
http://www.pietjeshosting.nl ?
http://www.dreekhosting.nl ?
ohhh gelukkig http://www.vuurwerk.nl doet ut wel
Ik heb straks een webserver..alleen weet ik de *** er niet van.. zijn er tut''s of..
Verwijderd
Hmmm als je daarvoor dit topic ge-openend hebt, BAN!Nu ik beetje aandacht heb
Waar? In het echte leven of hier op GoT ? Als het op GoT is zal het OF liggen aan je vragen OF aan je attitude, IRL = attitude dan..(krijg haast nooit:))
Ga je gang joh!wilde ik volgende vragen...
Goh, leuk voor je, ik strax een nieuwe Divx erbij...Ik heb straks een webserver..
Die wie wat er niet van af?alleen weet ik de *** er niet van..
Waarvan? Hoe je fietsenmaker kunt worden?>zijn er tut''s of..
Oke... JOKEOp zaterdag 19 mei 2001 21:28 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Hmmm als je daarvoor dit topic ge-openend hebt, BAN!
[..]
Waar? In het echte leven of hier op GoT ? Als het op GoT is zal het OF liggen aan je vragen OF aan je attitude, IRL = attitude dan..
[..]
Ga je gang joh!
[..]
Goh, leuk voor je, ik strax een nieuwe Divx erbij...
[..]
Die wie wat er niet van af?
[..]
Waarvan? Hoe je fietsenmaker kunt worden?>
ik vond hem wel lolOp zaterdag 19 mei 2001 21:34 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Oke... JOKE*** sorry maar FlameHead..heb jezelf zo genoemd omdat je altijd zo opvliegerig bent..ga ff lekker buiten lopen afkoelen
Verwijderd
Gghgehheg, dat zeggen wel meerdere mensen dus IK doe me naam wel aan...Oke... JOKE*** sorry maar FlameHead..heb jezelf zo genoemd omdat je altijd zo opvliegerig bent..ga ff lekker buiten lopen afkoelen
Maar je bent gewoon niet duidelijk genoeg... je vraagt een how-to, jah maar waar van!
Verwijderd
Verwijderd
Ghehehe, wazzup2k jij bent echt suf man.... ik val hier van me stoel ongeveerOp zaterdag 19 mei 2001 22:35 schreef wazzup2k het volgende:
misschien een stomme vraag maar wtf is een tut?? (wtf = what the fuck btw) owh btw is by the way. hehe <-- dat is lachen maar dan om mezelf ofzoietsmaar wat is een tut?
Tut = tutorial!
Verwijderd
Laten we het op het laatste houden, dat eerste is wat minder...Op zaterdag 19 mei 2001 22:37 schreef wazzup2k het volgende:
En in 1 keer sloeg de bom in. Een tut is of een raar vrouwtje beetje kaktype. Of een tutorial zoiets van waar je in leest en dan waarschijnlijk de informatie vind wat je wou hebben.
Ships ik slaap!
Verwijderd
had ik laatst ook met ICMP filters voor een juniper router. Ik lees en lees en alles wat er stond was voor mij total bullshit. De volgende dag lees je het weer en denk je van hmmmppf dom van mij!
Ben altijd online(met modem:+)Op zaterdag 19 mei 2001 22:58 schreef FlameHeaD het volgende:
En we w88 met smart op Happy Fun, die nu online is
Maar bedoel tutorial over eigen server(niet local)....en FlameHead..hoe was het buiten
Verwijderd
Was ik vroeger ook, ben nu blij met me kabeltje!Ben altijd online(met modem:+)
Ik snap het nog steeds niet helemaal, sorry, wat wil je gaan doen:Maar bedoel tutorial over eigen server(niet local
Server bouwen en gaan co-locaten? [en configgen natuurlijk]
Webserver thuis gaan draaien? (met apache etc)
Phat man, ga je volgende x ook mij buiten spelen? Wat wil je doen? Tikkertje of verstoppertje....en FlameHead..hoe was het buiten
- Heb adsl-pakket binnen. Dinsdag geinstalleerdOp zaterdag 19 mei 2001 23:05 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Was ik vroeger ook, ben nu blij met me kabeltje!
[..]
Ik snap het nog steeds niet helemaal, sorry, wat wil je gaan doen:
Server bouwen en gaan co-locaten? [en configgen natuurlijk]
Webserver thuis gaan draaien? (met apache etc)
[..]
Phat man, ga je volgende x ook mij buiten spelen? Wat wil je doen? Tikkertje of verstoppertje?
- Zie me profiel voor meer info over me server/site/online radio
- Webserver gaat bij Reclame
- Buitenspelen om 12 uur..dat wordt vossenjacht
Verwijderd
kutten?Op zaterdag 19 mei 2001 23:15 schreef HappyFun het volgende:
[Sorry..ben aan het *****]
On track
Dat zijn er 6...past niet...Op zaterdag 19 mei 2001 23:49 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
kutten?
Verwijderd
Dislexie vragt ook mo Uw aandagt, debankt!Op zondag 20 mei 2001 15:26 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Dat zijn er 6...past niet...
Op zondag 20 mei 2001 16:25 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Dislexie vragt ook mo Uw aandagt, debankt!
Verwijderd
Hehe ik zou jou nog grappig vinden ook als jij die oerlelijke gast met die zonnebril naast je eens weghaald want die maakt de tekst zo serieus en zo eng. brrr...Op zondag 20 mei 2001 16:48 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
hehe, lekker maf doen, daar hou ik wel van
Its a part of my image, heheOp zondag 20 mei 2001 18:47 schreef wazzup2k het volgende:
[..]
Hehe ik zou jou nog grappig vinden ook als jij die oerlelijke gast met die zonnebril naast je eens weghaald want die maakt de tekst zo serieus en zo eng. brrr...
Verwijderd
Wat? Die rotkop?Its a part of my image, hehe![]()
(Kidding, no personal flame intend, ik vind het gewoon heerlijk om cruel te zijn :P]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan