Dit kun je allemaal zelf kiezen, en als je een host hebt, geef je het adres van je host op als nameserver.
suc6
Verwijderd
Ja, zo kom je snel aan 46 posts!Op vrijdag 18 mei 2001 22:08 schreef LoneStarr het volgende:
lachuh met jou ! NOT !:(
<edit>
Mwah, meneer gaat toch maar ff een poosje op de ignore list.
</edit>
Op vrijdag 18 mei 2001 21:44 schreef LoneStarr het volgende:
Hallo, ik heb zojuist www.bootsman.org geregistreerd bij buydomains.com. Maarrrrr....nu wil ik natuurlijk dat domein actief maken. Ik moet dan nameservers opgeven.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt ?
Domein reggen zonder research....
Wat dacht je van een hosting bedrijf opzoeken?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
sorry maar die 46 is het totaal van LoneStarrOp vrijdag 18 mei 2001 22:22 schreef joska het volgende:
[..]
Ja, zo kom je snel aan 46 posts!
<edit>
Mwah, meneer gaat toch maar ff een poosje op de ignore list.
</edit>
jouw gem postings per dag daar moeten wij twijfels hebben 27
ohh nee ik zie het al standaard antwoorden zoals gebruik search enz
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ook op de lijst. Je komt blijkbaar nooit in P&W.Op vrijdag 18 mei 2001 23:00 schreef rambo-2001 het volgende:
[..]
sorry maar die 46 is het totaal van LoneStarr
jouw gem postings per dag daar moeten wij twijfels hebben 27hoeveel keer achter elkaar post jij in het zelfde form ?
ohh nee ik zie het al standaard antwoorden zoals gebruik search enz
Dit soort hulp zullen jullie dus niet krijgen!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Gelukkig maar, dan zul je mij ook niet zo vaak tegenkomen en dus ook niet zo vaak antwoord op je vragen krijgen, ook al zijn ze nog zo dom.Op vrijdag 18 mei 2001 23:15 schreef rambo-2001 het volgende:
nee nooit
En ja daar staat een
Verwijderd
--
Maar ik xou als ik jouw was een leuke redirecting service aan hangen. Lekker cheap en je kunt er veel leuks mee.
onder 1 naam computer interface techniek
en hoezo weer vrienden
Verwijderd
En zoals we horen liggen communicatie, vriendelijkheid en respect ver van jouw interesses & gebieden.Op vrijdag 18 mei 2001 23:30 schreef rambo-2001 het volgende:
zoals je al ziet ligt mijn gebied bij hardware en software en electronica
onder 1 naam computer interface techniek
Op vrijdag 18 mei 2001 23:34 schreef joska het volgende:
Sproggle:
en dat allemaal zo in het openbaar... mensen toch.Op vrijdag 18 mei 2001 23:39 schreef sproggle het volgende:
[..]
*bloos*
Maar LoneStar volgens mij zijn er bij buydomains genoeg faqs te vinden hoe je verder moet. Volgens mij bieden ze ook gratis redirects, etc... ff lezen & zoeken dus.
Back to topic.
Had je die nameservers niet tijdens het registreren van de domeinnaam moeten invullen ?
copy / paste van site
Search and Register (Whois):
www. .com.net.org
($16 per year includes ALL registry fees, email forwarding, URL and frame forwarding, toll free support, domain parking, and full featured DNS)
Lijkt er op dat je alles al hebt..
Laatste keer dat ik een domein aanmaakte moest dat iig wel jaOp zaterdag 19 mei 2001 00:20 schreef Fabian het volgende:
Had je die nameservers niet tijdens het registreren van de domeinnaam moeten invullen ?
[edit]
typo
Verwijderd
Doet dat er eigenlijk toe?Op zaterdag 19 mei 2001 00:40 schreef dwerg het volgende:
Ik vind de vraag eigenlijk niet helemaal duidelijk. Wat wil je eigenlijk met het domein? Wil je een Quake server draaien, of wil je een site maken?
Hier heb je toch al een beetje een toelichting niet?En waar ik bijvoorbeeld mijn data (html enzo) ga hosten, kan dat bij mijn huidige (gratis) ISP ?
Ik heb een statisch IP adres, een domeinnaam en ik heb ook een tijdje mijn eigen DNS server gedraaid maar op de een of andere manier kon ik mijn DNS server niet aanmelden bij mijn registrar.
hoe kan dat dan?
Ik draai trouwens win2k en simple dns plus.
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Mischien mocht het wel gewoon niet?Op zaterdag 19 mei 2001 00:44 schreef SiGNe het volgende:
Maar hoe moet dat dan als je het echt op je eigen bak wil hosten??
Ik heb een statisch IP adres, een domeinnaam en ik heb ook een tijdje mijn eigen DNS server gedraaid maar op de een of andere manier kon ik mijn DNS server niet aanmelden bij mijn registrar.
hoe kan dat dan?
misschien moet ik m''n account upgraden ofzo?
of weet iemand nog een bedrijf waar je wel gewoon zonefile aanpassingen kan maken?
Niet?
[Specs]
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Dat klopt en die heb ik laten staan omdat ik dat domein gewoon wilde hebben. Nu heb ik dus een paar aanvragen voor hosting in de wacht en ga ik gewoon es ff kijken wat er zoal geboden wordt.Op zaterdag 19 mei 2001 00:35 schreef The Source het volgende:
nee, als je niets invult dan zal de de ns van buydomeins gebruikt worden denk ik. Kun je achteraf wijzigen.
iig alvast bedankt voor de (ontopic) replies.
offtopic: Ik begrijp niet helemaal wat het probleem hier is Joska, ik do e toch niks verkeerd ?