Verwijderd
Ik ben momenteel druk bezig met het maken van een website in PHP, en ik ben op zoek naar een goede server die aan de volgende dingen moet voldoen:
- minimaal 500 MB ruimte
- minimaal 1 GB dataverkeer per DAG(!!) en het liefst ongelimiteerd(!)
- PHP en MySQL ondersteuning
- Anonymous FTP
- niet meer als ?25,= per maand
als iemand een goeie betrouwbare server weet, laat het me dan ff weten...
Mazzel Orphio...
Verwijderd
en dat er ongelimiteerd dataverkeer aanwezig is...
Want dit is meestal niet het geval.
er wordt een gemiddelde van alle gebruikers berekend en dat wordt aangehouden als
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
50 Mb moet je voor 2 gelen wel kunnen krijgen trouwens, wellicht ook minder.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Maar uhm, nogmaals, ik zit me stevig af te vragen waar jij 1 gb/dag voor nodig hebt. Misschien mag je op mijn server als je me dat eerst ff uitlegt.
125 PER JAAR DIE MOT JE HEBBEN
BEN ZEER TEVREDEN MET DEZE MENSEN QUA SERVICE
DE MOEITE WAARD.
Verwijderd
We zetten MP3z op ftps die mensen aanbieden.
dus we zetten de MP3z NIET op de server waar de site op staat(!) laat dat duidelijk zijn...
Verwijderd
Het stinkt een beetje...medeplichtig heet dat geloof ik.
Overigens:
<? echo "<a href="hello";?>
Sluit je je HTML-tags nooit af?
En mp3s (of mp3-sites) wil ik helaas niet hosten, sorry dus.
Kun je niet een (A)DSL connectie regelen en je eigen webserver opzetten?
dus alleen hosting
______________________-
en hier is betaald
http://www.zavin-inc.nl/betaald
met .nl domeien voor 35 PIEK
alles er op en er aan!!!!!!!!!!
Verwijderd
McVirus, graag een waarschuwing voor meneer de spammer.
Als jij 10.000 urls hebt van elk 100 tekens dan neemt dat ongeveer 100 Kb in beslag. En als je een beetje een slim databasemodel neemt nog een STUK minder. Waar heb je die 500 Mb voor nodig? En die anon FTP?
Verder denk ik dat je gewoon onrealistische eisen stelt, vooral betreffende de prijs.
Met 1 Gb/dag haal je volgens mij wel enkele tienduizenden hits, daar kan je toch wel een gewoon leuk servertje van betalen (via banners?).
Kijk eens op www.webhosters.nl voor een vergelijking van hosters.
Greetz,
PanMan.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Alle prijzen excl. BTW
Eigenschappen Advanced
Volledig Domein Ja
Webruimte 50 MB
Zelfde werkdag online Ja
Transfer onbeperkt
Email Aliassen onbeperkt
Ftp accounts Ja
Pop3 accounts onbeperkt
Mailinglists Ja
MySQL Ja
FrontPage Ja
PHP4 Ja
Eigen CGI-BIN Ja
Perl 5 ondersteuning Ja
Autoresponders Ja
Webbased mail Ja
Beveiligde directories Ja
Counter Ja
Online handleiding Ja
Real Audio/Video Nee
Backups dagelijks
Setup kosten f 25,50 (?11,78)
Prijs per maand f 23,79 (? 10,80)
Heah what?!?? O, signature??
bij deze... slotje!!
Verwijderd
Verwijderd
Als je 1 gb per dag erdoorheen jaagt zit je wel over de fair user policy heen. Verder heb je alleen zoveel data (lijkt mij) wanneer je een distributie punt hebt.Traffic Regels: Wegens de unieke resource karakteristieken en traffic patronen verbonden met bepaalde typen sites zijn de volgende gelimiteerd tot 3 GB vrij verkeer:
- Sub hosting
- Shareware, geluid, video, beeld en multimedia archieven ·
- Mirror sites ·
- Distributie punten ·
- Elke site met als primair doel file distributie ·
Voor alle overige sites hanteren wij een Fair use policy.
Verwijderd
Verwijderd
Amerikanen gaan niet zo zeer flippen van supersites, maar MP3 zijn ze nogal huiverig voor.Op vrijdag 18 mei 2001 20:31 schreef wazzup2k het volgende:
Hmmm ik denk dat orphio gewoon eens in amerika moet gaan kijkenNederlandse hosters vooral de genoemde hierop dit onderwerp blaten veel maar als je een site er neer zet (met ongelimiteerd dataverkeer) en je trekt dan 10 mbit is het weer niet goed. Trouwens amerikanen gaan ook wel flippen van zulke supersites.
In andere woorden: forget it.
Verwijderd
Mag je ook nog ''ongelimiteerde'' schijfruimte gebruiken (2kb up is wel genoeg toch?) en ik stel ook nog wel een catch-all in zodat je een ''ongelimiteerd'' aantal email adressen krijgt.
25,- per maand is geen probleem maar dan wel 15 jaar vooruit betalen.
Mooie deal toch?