[BC3] Goede SERVER voor weinig geld!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Hey dudez...8-)

Ik ben momenteel druk bezig met het maken van een website in PHP, en ik ben op zoek naar een goede server die aan de volgende dingen moet voldoen:
- minimaal 500 MB ruimte
- minimaal 1 GB dataverkeer per DAG(!!) en het liefst ongelimiteerd(!)
- PHP en MySQL ondersteuning
- Anonymous FTP
- niet meer als ?25,= per maand

als iemand een goeie betrouwbare server weet, laat het me dan ff weten...
Mazzel Orphio...

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

eigen AMD bakkie ???

Verwijderd

Ja, dat is wel handig... maar ik zoek iemand die uit ervaring met een webhost kan zeggen dat de server goed is..
en dat er ongelimiteerd dataverkeer aanwezig is...
Want dit is meestal niet het geval.
er wordt een gemiddelde van alle gebruikers berekend en dat wordt aangehouden als

• Spais
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 20:27

Spais

The Spais Melange

Denk je niet dat dit een beetje veel gevraagd is voor 25 piek per maand ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
25 is dat niet een beetje weinig ? :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Laten we het dan op 50 MB houden en ongelimiteerd verkeer...
voor max 30,- per maand...?

• BC3 Victim
www.redshells.net heb ik ze ook gekocht. Maar voor 25,- 500mb ruime en 1gig dataverkeer per dag heb je nooit voor dat geld :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Fabian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:35
Dat zou geen enkele provider kunnen leveren

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Voor een geeltje per maand? Red je nooit.... mischien wel met 25 Mb diskspace op een goedkoper hoster, maar ik denk dat je toch minimaal een meijer per maand mee moet nemen met zoveel diskruimte. Met 500 Mb denk ik nog wel iets meer.

50 Mb moet je voor 2 gelen wel kunnen krijgen trouwens, wellicht ook minder.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• BC3 Victim
Waar heb jij 1 GB per dag voor nodig? Als je meer betaalde zou ik misschien MySQL voor je installeren mocht je bij mij op de server (hangt er vanaf waarvoor je het wilt gebruiken). 100 mbps en geen vaste limiet qua HD ruimte. divx en mp3 en dat soort onzintroep verboden - en dat wordt gecontroleerd.

Maar uhm, nogmaals, ik zit me stevig af te vragen waar jij 1 gb/dag voor nodig hebt. Misschien mag je op mijn server als je me dat eerst ff uitlegt. :7

• BC3 Victim
http://www.jouwachternaam.com/index2.htm

125 PER JAAR DIE MOT JE HEBBEN

BEN ZEER TEVREDEN MET DEZE MENSEN QUA SERVICE

DE MOEITE WAARD.

*D

Verwijderd

We hebben wel een MP3 site, en die willen we graag gaan hosten en die site staat momenteel op een wanadoo account en heeft zonder MP3s (!) meer dan 900 MB per dag aan dataverkeer.
We zetten MP3z op ftps die mensen aanbieden.

dus we zetten de MP3z NIET op de server waar de site op staat(!) laat dat duidelijk zijn...

Verwijderd

*haalt eens diep adem*
Het stinkt een beetje...medeplichtig heet dat geloof ik.

Overigens:
<? echo "<a href="hello";?>

Sluit je je HTML-tags nooit af?

• BC3 Victim
jij krijgt vrees ik niemand zo gek om zoveel data op goede snelheid voor zo weinig geld te hosten. Vooral dat unlimited data, dat staat niemand aan :o

En mp3s (of mp3-sites) wil ik helaas niet hosten, sorry dus. }:O

Kun je niet een (A)DSL connectie regelen en je eigen webserver opzetten? :?

• BC3 Victim

• BC3 Victim
kun je ook zonder domein krijgen
dus alleen hosting

______________________-

en hier is betaald

http://www.zavin-inc.nl/betaald
met .nl domeien voor 35 PIEK
alles er op en er aan!!!!!!!!!!

Verwijderd

Ciper fl*kker eens op met je vuile SPAM.

McVirus, graag een waarschuwing voor meneer de spammer.

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-05 17:00

PanMan

Spun!

Ten eerste, als je er geen mp3tjes opzet, waar heb je dan in godsnaam die 500 Mb voor nodig?
Als jij 10.000 urls hebt van elk 100 tekens dan neemt dat ongeveer 100 Kb in beslag. En als je een beetje een slim databasemodel neemt nog een STUK minder. Waar heb je die 500 Mb voor nodig? En die anon FTP?
Verder denk ik dat je gewoon onrealistische eisen stelt, vooral betreffende de prijs.
Met 1 Gb/dag haal je volgens mij wel enkele tienduizenden hits, daar kan je toch wel een gewoon leuk servertje van betalen (via banners?).
Kijk eens op www.webhosters.nl voor een vergelijking van hosters.
Greetz,
PanMan.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• remier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

remier

Tired of spam?

van www.deheeg.nl (Advanced Pakket)

Alle prijzen excl. BTW
Eigenschappen Advanced
Volledig Domein Ja
Webruimte 50 MB
Zelfde werkdag online Ja
Transfer onbeperkt
Email Aliassen onbeperkt
Ftp accounts Ja
Pop3 accounts onbeperkt
Mailinglists Ja
MySQL Ja
FrontPage Ja
PHP4 Ja
Eigen CGI-BIN Ja
Perl 5 ondersteuning Ja
Autoresponders Ja
Webbased mail Ja
Beveiligde directories Ja
Counter Ja
Online handleiding Ja
Real Audio/Video Nee
Backups dagelijks
Setup kosten f 25,50 (?11,78)
Prijs per maand f 23,79 (? 10,80)

Heah what?!?? O, signature??

• BC3 Victim
Voor minimaal 1g per dag gaat je volgens mij al meer dan 100 piek kosten bij een hosting, dus ik zou bij wanadoo blijven of iets zoeken:P

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 13:05
dit is weer een lekker groot spam topic en nog niemand heeft van een search gehoord want dit is al 100* voorbij gekomen.

bij deze... slotje!!

Verwijderd

bij deheeg heb je GEEN onbeperkt dataverkeer. Lees maar eens de Algemene Voorwaarden door.

Verwijderd

Traffic Regels: Wegens de unieke resource karakteristieken en traffic patronen verbonden met bepaalde typen sites zijn de volgende gelimiteerd tot 3 GB vrij verkeer:

- Sub hosting
- Shareware, geluid, video, beeld en multimedia archieven ·
- Mirror sites ·
- Distributie punten ·
- Elke site met als primair doel file distributie ·

Voor alle overige sites hanteren wij een Fair use policy.
Als je 1 gb per dag erdoorheen jaagt zit je wel over de fair user policy heen. Verder heb je alleen zoveel data (lijkt mij) wanneer je een distributie punt hebt.

Verwijderd

En daarbij raakt deHeeg nog wel eens jouw data kwijt.

Verwijderd

Hmmm ik denk dat orphio gewoon eens in amerika moet gaan kijken :) Nederlandse hosters vooral de genoemde hierop dit onderwerp blaten veel maar als je een site er neer zet (met ongelimiteerd dataverkeer) en je trekt dan 10 mbit is het weer niet goed. Trouwens amerikanen gaan ook wel flippen van zulke supersites. >:)

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 20:31 schreef wazzup2k het volgende:
Hmmm ik denk dat orphio gewoon eens in amerika moet gaan kijken :) Nederlandse hosters vooral de genoemde hierop dit onderwerp blaten veel maar als je een site er neer zet (met ongelimiteerd dataverkeer) en je trekt dan 10 mbit is het weer niet goed. Trouwens amerikanen gaan ook wel flippen van zulke supersites. >:)
Amerikanen gaan niet zo zeer flippen van supersites, maar MP3 zijn ze nogal huiverig voor.

In andere woorden: forget it.

Verwijderd

Ongelimiteerd is geen probleem bij mij hoor. Echt 100% gegarandeerd! Ik knijp je dan wel dicht als je het niet erg vindt maar dat doen tenslotte alle ''ongelimiteerde'' aanbieders.
Mag je ook nog ''ongelimiteerde'' schijfruimte gebruiken (2kb up is wel genoeg toch?) en ik stel ook nog wel een catch-all in zodat je een ''ongelimiteerd'' aantal email adressen krijgt.
25,- per maand is geen probleem maar dan wel 15 jaar vooruit betalen.
Mooie deal toch?
Pagina: 1