Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Sinds Datablocks overgenomen is, zijn de problemen alleen maar groter geworden jah 
[pessimistic]
Ik denk dat datablocks zelf nix meer te zeggen heeft en waarschijnlijk ook nix meer gratis gaat voortzetten
Aangezien de concurrenten (f2s, spaceports, saxen, hpcenter, game-alliance en nog wat vage franse hosts) ook al ruk of inmiddels failliet zijn, zie ik het somber in
Ik heb me zoektocht naar gratis php/mysql iig opgegeven
[/pessimistic]
[pessimistic]
Ik denk dat datablocks zelf nix meer te zeggen heeft en waarschijnlijk ook nix meer gratis gaat voortzetten
Aangezien de concurrenten (f2s, spaceports, saxen, hpcenter, game-alliance en nog wat vage franse hosts) ook al ruk of inmiddels failliet zijn, zie ik het somber in
Ik heb me zoektocht naar gratis php/mysql iig opgegeven
[/pessimistic]
~* Peace, Love & XTC *~
Als alle grote hosts nou ff standaard MySQL PHP/CGI/ASP enz enz op hun servers installen. Tripod, Fortune City, Geocities... kom op!
jepz
dan maar op zoek naar een goede betaalde host denk ik
dan maar op zoek naar een goede betaalde host denk ik
Verwijderd
Betaalde host heeft toch echt zo zijn voordelen, dat merk je maar weer. Ik denk dat het kleine beetje geld dat het kost je een hoop ergernissen bespaard en plezier oplevert. Voor niets gaat de zon op
welke host heb jij dan?Op zaterdag 19 mei 2001 14:52 schreef Marki het volgende:
Betaalde host heeft toch echt zo zijn voordelen, dat merk je maar weer. Ik denk dat het kleine beetje geld dat het kost je een hoop ergernissen bespaard en plezier oplevert. Voor niets gaat de zon op
Pagina: 1