[BC3] datablocks: wie heeft er gemerkt...

Pagina: 1
Acties:

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25
dat ze er mee gestopt zijn?
mijn icon en mij urls die daar stonden zijn niet meer te bereiken er staat alleen nog maar : "HEY WAZUUP!?! I''VE MOVED TO A FASTER SERVER HERE!!! " :(

iemand :?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-05 09:16

JointFillah

Techno Addict

Sinds Datablocks overgenomen is, zijn de problemen alleen maar groter geworden jah :(

[pessimistic]
Ik denk dat datablocks zelf nix meer te zeggen heeft en waarschijnlijk ook nix meer gratis gaat voortzetten :(

Aangezien de concurrenten (f2s, spaceports, saxen, hpcenter, game-alliance en nog wat vage franse hosts) ook al ruk of inmiddels failliet zijn, zie ik het somber in :'(
Ik heb me zoektocht naar gratis php/mysql iig opgegeven ;(
[/pessimistic]

~* Peace, Love & XTC *~

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-01 18:25
Als alle grote hosts nou ff standaard MySQL PHP/CGI/ASP enz enz op hun servers installen. Tripod, Fortune City, Geocities... kom op! >:)

• D2k
jepz
dan maar op zoek naar een goede betaalde host denk ik :( :'(

Verwijderd

Betaalde host heeft toch echt zo zijn voordelen, dat merk je maar weer. Ik denk dat het kleine beetje geld dat het kost je een hoop ergernissen bespaard en plezier oplevert. Voor niets gaat de zon op :)

• D2k
Op zaterdag 19 mei 2001 14:52 schreef Marki het volgende:
Betaalde host heeft toch echt zo zijn voordelen, dat merk je maar weer. Ik denk dat het kleine beetje geld dat het kost je een hoop ergernissen bespaard en plezier oplevert. Voor niets gaat de zon op :)
welke host heb jij dan?

Pagina: 1