De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ligt er ook aan wat je met een SQL-server wil.
kijkje nemen op bv. www.mysql.com kan ook geen kwaat.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
-databases tegenover elkaar.
-of voordeel database tegenover statische pagina''s.
Verwijderd
tataaaa
www.mysql.com/information/benchmarks.html
Verwijderd
001|Terror|Mijn verslag tekst etc...
002|Hakke|Nog meer verslag?
En dan met php iets doet van explode("|",?)
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=9995
maar doe a.u.b zelf wat meer moeite om wat te vinden
Verwijderd
Ligt het aan mij of komt mysql hier heel slecht uit?Op donderdag 17 mei 2001 14:11 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
maar als je benchmarks tussen de verschillende DBs zoekt.
tataaaa
www.mysql.com/information/benchmarks.html
Eigenlijk heb je best wel een layout verpestende naamOp donderdag 17 mei 2001 13:52 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
iets
Over SQL-server, er is _geen_ native interface van php naar SQL-server. (dus altijd slomere verbindingen met SQL-server dan voor mysql/postgresql/oracle/etc)
In linux is het zelfs niet echt makkelijk er verbinding mee te maken en ik heb regelmatig heeeele vage errors gehad als ik de mssql functies gebruikte...
van M$ SQL Server je bedoelt
(er zitten wat meer nadelen aan b.v. 6 dan aan b.v 7)