[BC3] SQL server

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo,

Kan iemand mij de voor en nadelen van SQL server vertellen als ik hem wil gebruiken voor PHP?

Bedankt!

Rogier

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

beetje vaag he.
ligt er ook aan wat je met een SQL-server wil.

kijkje nemen op bv. www.mysql.com kan ook geen kwaat.

• BC3 Victim
het is voor een verslag. Dus ik wil eigenlijk gewoon weten wat de voor en nadelen zijn van sql-server. Want elk progje hebt zijn voor- en nadelen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ten opzicht van wat dan ????????

-databases tegenover elkaar.
-of voordeel database tegenover statische pagina''s.

• BC3 Victim
waarom je bijvoorbeeld SQL-server boven mysql zou kiezen en wat de voordelen in het algemeen zijn van SQL-server. Ook natuurlijk de nadelen

Verwijderd

naar mijn weten is MySQL een SQL-server
dus vergelijken gaat moeilijk :+

Verwijderd

maar als je benchmarks tussen de verschillende DBs zoekt.

tataaaa

www.mysql.com/information/benchmarks.html

Verwijderd

Jah mySQL is SQL. msSQL is ook SQL. Dus euh wat zijn de voor en nadelen op SQL met php te gebruiken?? Ik zou het niet weten voor een verslag ken je net zo goed een text databasje gebruiken :)

001|Terror|Mijn verslag tekst etc...
002|Hakke|Nog meer verslag?

En dan met php iets doet van explode("|",?)

Verwijderd

nee, ik denk dat die dat moet uitzoeken en moet vermelden in zijn verslag.
of niet?

• BC3 Victim
ik moet inderdaad een verslag maken over de voordelen en nadelen van MICROSOFT SQL-SERVER. Dus als iemand mij die zou kunnen vertellen.... Het is toch niet zo dat alle produkten gelijk zijn!! Ik wil gewoon een paar voor en nadelen hebben t.o.v. bijv. MySQL

• BC3 Victim
misschien vind je dit inttresant:
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=9995
maar doe a.u.b zelf wat meer moeite om wat te vinden

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 14:11 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
maar als je benchmarks tussen de verschillende DBs zoekt.

tataaaa

www.mysql.com/information/benchmarks.html
Ligt het aan mij of komt mysql hier heel slecht uit? :?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 17 mei 2001 13:52 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
iets
Eigenlijk heb je best wel een layout verpestende naam :)

Over SQL-server, er is _geen_ native interface van php naar SQL-server. (dus altijd slomere verbindingen met SQL-server dan voor mysql/postgresql/oracle/etc)

In linux is het zelfs niet echt makkelijk er verbinding mee te maken en ik heb regelmatig heeeele vage errors gehad als ik de mssql functies gebruikte...

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 21:28

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Maar ik wil eerst ff weten welke versie
van M$ SQL Server je bedoelt
(er zitten wat meer nadelen aan b.v. 6 dan aan b.v 7)

Beste film ooit

Pagina: 1