[BC3] PHP4 en Cobalt RaQ4

Pagina: 1
Acties:

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:26

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Kan iemand een phpinfo() commando op een RaQ4 uitvoeren met de laatste updates (gewoon op de officiele manier) ik ben namelijk erg geïnteresseerd naar de opties die in PHP zijn mee gecompileerd.

Verder vraag ik me ook af hoe het nou zat met de Raq4 software op een Raq3 installeren, kan dat zomaar?

En MySQL op een Raq4? Veel werk of riskant?

Ik hoop veel reacties te ontvangen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
PostgreSQL staat toch standaard op een RaQ4 doos geinstalleerd? waarom gebruik je dat niet dan? (ipv mysql that is)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:04
Op donderdag 17 mei 2001 02:00 schreef Hans het volgende:
PostgreSQL staat toch standaard op een RaQ4 doos geinstalleerd? waarom gebruik je dat niet dan? (ipv mysql that is)
Een heleboel sysadminds verwijderen die en vervangen hem door MySQL, ik snap trouwens niet waarom die er standaard niet op zit.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Al dan niet MySQL zal ook niet zo''n ramp zijn. Maar hoe phpinfo() er uit ziet op zo''n Raq4 (standaard install+alle updates) wil ik nog wel weten.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:19
Maak gewoon een blaat.php bestandje aan met de volgende code erin:
PHP:
1
2
3
<?
php phpinfo(); 
?>

en gooi die ergens op je Raq. Bestand vervolgens opvragen/openen in een browser en klaar is Amphora.

We spend our years as a tale that is told

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
http://helium.silverpoint.nl/info.php
Is een RaQ4i.
''./configure'' ''--prefix=/usr'' ''--with-apxs=/usr/sbin/apxs'' ''--with-gd'' ''--with-gettext=/usr'' ''--enable-safe-mode'' ''--with-config-file-path=/etc/httpd'' ''--with-exec-dir=/usr/bin'' ''--with-zlib'' ''--enable-magic-quotes'' ''--with-regex=system'' ''--with-ttf=/usr/lib/libttf.so'' ''--enable-track-vars'' ''--enable-xml'' ''--disable-debug'' ''--with-db3'' ''--with-interbase=shared'' ''--with-pgsql=shared'' ''--with-ldap'' ''--with-imap''
Het is alleen php4.0.3pl1 ;(

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Ja Dutchman!, maar dan moet je wel toegang hebben tot een RaQ4. En dat had ik niet.
Ondertussen wel want ik heb maar eens geprobeerd de RaQ4 OS Restore CD te gebruiken op een RaQ3, en..... het werkt gewoon zonder enig probleem.
Dus nu ook makkelijk PHP4 en ASP op een RaQ3 zonder extra kosten want de ISO is gewoon te downloaden. Alleen zou ik nu nog garantie hebben? Vast niet, maar dat boeit me weinig.
Alleen jammer dat StaQware het niet meer doet, daar heb ik dus een aparte RaQ4 versie voor nodig (heeft iemand die toevallig voor mij >:))

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 17 mei 2001 07:26 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Een heleboel sysadminds verwijderen die en vervangen hem door MySQL, ik snap trouwens niet waarom die er standaard niet op zit.
Ja doe dat, haal het eraf...de hele webinterface draait op postgres...je kan dan meteen niks meer, al je password e.d. staan ook inpostgres.....dus verwijder hem nooit.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1