[BC3] KPN webhosting d''r uit. Wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb voor een bedrijf enige tijd geleden een website gemaakt. Deze hebben ze op mijn aanraden op een webserver van KPN webhosting gedaan, een klasse A provider zoals ze het zelf zeggen (zal toch wel zo zijn?)

Snelheid etc. altijd goed, maar nu werd ik vorige woensdag gebeld. De webserver was maandag gecrasht. Deze lag er tot woensdag uit, tja, da''s jammer denk je dan. Backup eroverheen en klaar is kees.

Maar.... KPN webhosting had geen backup meer. Deze horen ze te hebben (staat in contract) als er iets mis gaat. Sneu voor de klant toch? Nou, de klant kon weer beginnen met het maken van een nieuwe website, deze heeft namelijk geen goede versie van de website thuis (zit DB aan, gegevens worden via internet toegevoegd).

Wat raden jullie aan om in zo''n geval te doen? KPN aanklagen? Sta je sterk?

David

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-05 09:03
Moved

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Moving is not an option...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Nee gemoved van forum denk ik

--

Spit de av ff goed door maar ik zou iig wel een claim neerleggen.

Verwijderd

waar is ie dan naar ge-moved?

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 20:28 schreef turbop het volgende:
waar is ie dan naar ge-moved?
Denk door havana van Netwerken naar H&WS/H
Pagina: 1