[BC3] Betaald deze sponsor......

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo allemaal,
Ik heb een sponsor op mijn www.click2paid.com site staan die 20 dollar cent per klik betaald. Dus ik denk dat gaat verdienen, maar nu hoorde ik dat ze niet uitbetalen. Dus nou is mijn vraag: "weet iemand of ze betalen??" of heeft iemand er ervaring mee???
Alvast bedankt, Midas

P.S. Ik had dit bericht ook bij internet en telefonie geplaast maar daar kreeg ik maar 1 reactie op.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Maar hier issut offtopic :P

Tenminste, zover ik weet heeft dit niets met hosting en/of servers te maken.

• BC3 Victim
Gebruik ibazar die betaalt ook 20 cent per klik. (mag dit wel zo niet verwijder het maar)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

0,20 NLG is toch echt iets minder dan 0,20 USD :P

• BC3 Victim
ja dat is waar maar daar gaat nog wel wat vanaf, bij ibazar niet. :P

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En betaald iBazar uit?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 17:32 schreef thedolf het volgende:
En betaald iBazar uit?
Ik d8 van wel!

• BC3 Victim
ja natuurlijk het is nederlands, maar ze betalen pas uit bij, hou je vast, F135,- Dus dat duurt nog wel even~. :9

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 16:23 schreef midasherrmann het volgende:
P.S. Ik had dit bericht ook bij internet en telefonie geplaast maar daar kreeg ik maar 1 reactie op.
Dat heet nou crossposten.
Die andere kickte je ook al omhoog, lees eerst de FAQ en ga daarna lekker forummen, okay?

Verwijderd

Ibazar heeft mij gewoon uitgetaald, is al wel weer een poos geleden..

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-05 09:03
Je bericht in meerdere fora plaatsen is extreem irritant en bovendien tegen de FAQ! Ik raad je overigens aan die nog eens helemaal goed door te lezen om verder irritatie of maatregelen te voorkomen. Deze thread gaat derhalve op slot.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1