De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tenminste, zover ik weet heeft dit niets met hosting en/of servers te maken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Ik d8 van wel!Op woensdag 16 mei 2001 17:32 schreef thedolf het volgende:
En betaald iBazar uit?
Verwijderd
Dat heet nou crossposten.Op woensdag 16 mei 2001 16:23 schreef midasherrmann het volgende:
P.S. Ik had dit bericht ook bij internet en telefonie geplaast maar daar kreeg ik maar 1 reactie op.
Die andere kickte je ook al omhoog, lees eerst de FAQ en ga daarna lekker forummen, okay?