[BC3] Namezero plus vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er lopen hier vast wel mensen rond die Namezero plus hebben. Voordat ik (misschien) upgrade heb ik 3 vraagjes:

:? Staat er nog "verzonden via namezero"(o.i.d.) bij verzonden mail? (Je kunt via Outlook verzenden en ontvangen dacht ik?)

:? Kom je nog op bijvoorbeeld mp3.com als je mp3.jouwnaam.com intypt?
(Dit is wel te overschrijven als je zelf mp3 als subdomein instelt, maar ben toch benieuwd...)

:? Wat maakt dat "domain transferred to you" nou uit? Dan ben je toch alleen maar niet meer annoniem (naam, woonplaats etc. in whois listing)? Of kan je een ander adres opgeven, of is het dan niet meer rechtsgeldig ofzo?

Zijn er misschien ook nog andere dingen waar je op moet letten bij upgraden?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-05 09:03
- Bedenk eerst even of je topic wel in I&T thuishoort. Vragen over Internet delen horen bijvoorbeeld in Netwerk Troubleshooting. Vragen over hosting, domeinen, etc horen hier ook niet thuis!
Moved

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Wat maakt dat "domain transferred to you" nou uit? Dan ben je toch alleen maar niet meer annoniem (naam, woonplaats etc. in whois listing)? Of kan je een ander adres opgeven, of is het dan niet meer rechtsgeldig ofzo?
Dat houd in dat je domein niet meer op naam van Name0 staat, maar dat het helemaal van jouw is. Je kunt dan ook naar een andere (=betere) provider verhuizen.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 08:02

Richard

Kuru Kuru Kururin

:? Staat er nog "verzonden via namezero"(o.i.d.) bij verzonden mail? (Je kunt via Outlook verzenden en ontvangen dacht ik?)
Sorry kan ik niet beantwoorden want heb ik nog nooit gebruikt, alleen web-based!
:? Kom je nog op bijvoorbeeld mp3.com als je mp3.jouwnaam.com intypt?
(Dit is wel te overschrijven als je zelf mp3 als subdomein instelt, maar ben toch benieuwd...)
Dat ga ik nu effe proberen!
Ik kom inderdaad op www.mp3.com uit (Belachelijk, ik betaal toch, en namezero maar verdienen aan redirects van MIJN domein)
:? Wat maakt dat "domain transferred to you" nou uit? Dan ben je toch alleen maar niet meer annoniem (naam, woonplaats etc. in whois listing)? Of kan je een ander adres opgeven, of is het dan niet meer rechtsgeldig ofzo?
Ik heb mijn domein gewoon op MIJN naam gezet zodat in de Who-is mijn naam tevoorschijn komt.
Als je betaald hebt krijg je binnen een aantal weken dit mailtje:

Dear RDK_NL,

We are pleased to announce that the key technical
issues with the listing of your data on the Who-Is
directory have now been resolved. Please read this
e-mail completely before proceeding to update your
information.

You have two options for updating your contact
information:
> Include your name in Namezero''s records and in
the public Who-Is directory. If you choose this
option, your information will be available publicly
to anyone who does a "who-is" lookup on your domain
name.
> Include your name in Namezero''s records but NOT
update the Who-Is (your domain will be subject to
Namezero''s terms of Free service on the Namezero.com
web site). What this means is Namezero can control
the disposition of your domain name in the event of
a dispute over the domain name and otherwise restrict
your rights in and to your domain name. Your information

will NOT be listed in the Who-Is directory and will be
private.

Zover mijn engelse achtergrond rijkt, kan je ''m dus ook op Naam van Namezero laten staan (lijkt me niet slim!)
Zijn er misschien ook nog andere dingen waar je op moet letten bij upgraden?
Niet echt volgens mij. Maar als ik ze hoor laat ik het weten!

Edit: quote schrijf je als quote dus niet als qoute |:(

20*350ZO45°

• AtHomer
  • Niet online
Bedankt voor die info, maar nu vraag ik me 1 ding af: krijg je nou niet veel spam op dat mail adres dat je op hebt gegeven?

Die namezero heeft een vaag adres bij "billing" staan:
Billing Contact:
NAMEZERO.COM-WN-BCIA (NC3027-ORG) bills@NAMZERO.COM

namzero.com bestaat niet eens :P (anders hadden ze hem vast wel doorgelinkd naar de hoofdsite).

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op woensdag 16 mei 2001 19:47 schreef AtHomer het volgende:
Bedankt voor die info, maar nu vraag ik me 1 ding af: krijg je nou niet veel spam op dat mail adres dat je op hebt gegeven?

Die namezero heeft een vaag adres bij "billing" staan:
Billing Contact:
NAMEZERO.COM-WN-BCIA (NC3027-ORG) bills@NAMZERO.COM

namzero.com bestaat niet eens :P (anders hadden ze hem vast wel doorgelinkd naar de hoofdsite).
Nee, absoluut Géén spam gezien, alleen tot nu toe nog maar "zakelijke" mailtjes van Namezero. Als je natuurlijk overal je NZ-mail hebt ingevuld, krijg je natuurlijk wel alle SPAM van andere bedrijven.

20*350ZO45°

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En wanneer ga je ''m verhuizen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op woensdag 16 mei 2001 21:29 schreef BackSlash32 het volgende:
En wanneer ga je ''m verhuizen?
Ik neem aan dat je deze vraag aan mij stelde. Het antwoord is: Volgend jaar Januari ofzo. Hij staat nu op mijn naam. En heb er op dit moment effe géén plannen mee.

Nee, ik ben géén 1 of andere eikel die een domein registreerd om er geld aan te verdienen. Hij is gewoon geregistreerd zodat ie tenminste van mij is, het is ook geen superdomein want het is gewoon www.rdksoft.com Ik kan desnoods ook alle andere extensies kopen want het is toch meer een "persoonsdomein"

20*350ZO45°

• AtHomer
  • Niet online
Ik geloof dat Namezero wel een van de goedkoopsten is voor die service die zu nu bieden, met mail en subdomeinen.

En ik moet zeggen dat ik er geen problemen mee heb. De bereikbaarheid is goed bij mij.

Waarom zou je hem willen verhuizen :?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 14:55

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

ff voor de duidelijkheid:

Als het domein op mijn naam staat, dan kan ik zelf beslissen wat ik er mee doe. Namezero blijft een ''redirect service'' en ik krijg mischien nog wel een eigen server. Dan wil ik ''m daar naar toe laten wijzen (rechtstreeks, dus zonder redirects ed). Is dat mogelijk aangezien er bv bij billing nog steeds NameZero staat...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Ik heb precies het zelfde!!! Zijn er echt geen andere aanbieders?!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

RDK_NL:
Weet ik ;) maar ik was nieuwsgierig omdat ik hetzelfde wil gaan doen.
Ik heb er alleen een zwaar hoofd in dat dat 1-2-3 gaat.
Ook omdat je niet de billing contact bent..NZ kan daar dus een leuke prijs aan hangen aan een verhuizing.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• AtHomer
  • Niet online
Ik vond dit bij de FAQ van Namezero Plus:
Who owns the domain after I pay for it?

When you register your Plus service domain name with Namezero, the domain name will be registered for you and reflect your name as the registrant in the WHOIS record. Domain names are licensed to a user for the term of the registration (i.e. one year, two years, etc.). Namezero Plus domains are currently registered for a term of one year, after which they may be renewed on an annual basis.
Als ik dat vetgedrukte stukje zo bekijk dan ben jij zelf in principe eigenaar van de domeinnaam, zolang je hem nog kunt (of mag) vernieuwen dan... Anders wordt Namezero weer eigenaar ofzo... Erg vaag :(.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

License != eigendom....

Ik vrees het ergste.

• AtHomer
  • Niet online
En dan nog een vraagje... De enige manier om te betalen naar Namezero vanuit Nederland is met creditcard, klopt dat?

Verwijderd

Ik heb het namezero gevraagd, en ik mag mijn domein weghalen bij hen wanneer ik wil.
Zij blijven betalen voor mij, maar omdat hij op jouw naam staat kun je zelfs dat laten weghalen.
Het domein staat op JOUW naam bij networksolutions dus ben je eigenaar...

[edit]
Ja je kunt alleen betalen met CC
Pagina: 1