De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die username is vaak hetzelfde maar het wachtwoord uiteraard niet (
). Anders gezegd: je bent kansloos!
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Je hebt namelijk bepaalde codes die administrators kunnen gebruiken zoals bv: /msg * BC3 Victim /kick etc....
Ik wil dus gewoon graag een lijst van standaard-codes die ik kan gebruiken.
Ik wil dus gewoon graag een lijst van standaard-codes die ik kan gebruiken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je kunt niets met je normale rechten.
Btw, dit topic hoort volgens mij in [url="/listtopics.php/4"]Internet & Telefonie[/url]
Btw, dit topic hoort volgens mij in [url="/listtopics.php/4"]Internet & Telefonie[/url]
Eerst uitzoeken op welke software alles draait en welke versies. Daarna op zoek naar exploits en uitproberen... meer zeg ik niet.
je moet toch eerst ingelogd zijn ,als beheerder en niet als speler, om mensen er af te kunnen kicke.? anders doen die standaard codes niks als je ze intikt.
.........www.raketje.com....................soon.....
Volgens mij is dit niet helemaal waar, want ik heb al meerdere malen gezien dat iemand die gewoon als speler is ingelogd de codes gebruikte. Hij zei dat ie die geleerd had van een administrator. Het moet dus op e.o.a. manier mogelijk zijn.
Pagina: 1