[BC3] Betaalbare host voor (legale) download site?

Pagina: 1
Acties:

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:10
Ik heb een download site (legaal, dus geen zorgen), waarbij de downloads momenteel door FilePlanet gehost worden. Ik wordt echter een beetje ziek hiervan, FilePlanet is vaak traag of niet bereikbaar in piekuren.

Ik ben dus op zoek naar een host waarbij ik de bestanden (inmiddels al tegen de 2GB) kwijt kan, niet te duur is (evt. met een extra banner ofzo) en geen probleem heeft met veel dataverkeer (Ik zit momenteel op zo''n 5GB per dag (schatting)).

Bestaat er iets dergelijks? Ik heb al verschillende hosts bekeken, zowel normale hosts als de bekende netwerken als GA (aangezien het downloads voor games betreft), maar tot nu toe heb ik nog geen fatsoenlijk alternatief gezien.

Ook heb ik al naar dedicated servers enzo gekeken, maar dat wordt vaak veel te duur...

weten jullie misschien een alternatief? Of zal ik het bij GameSpy/SportPlanet moeten houden?

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

5 GB per dag komt overeen met een halve Mbit continue ... Denk je echt dat iemand je dat zomaar gaat GEVEN? Hoeveel wil je er voor uitgeven maximaal? een paar tientjes, of (een paar) honder gulden, of duizend piek per maand? Met het laatste zal je redelijk in de buurt komen verwacht ik.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Al op www.webhosters.nl gekeken?

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 20:03 schreef Peerke het volgende:
5 GB per dag komt overeen met een halve Mbit continue ... Denk je echt dat iemand je dat zomaar gaat GEVEN? Hoeveel wil je er voor uitgeven maximaal? een paar tientjes, of (een paar) honder gulden, of duizend piek per maand? Met het laatste zal je redelijk in de buurt komen verwacht ik.
ALS ie het ermee red, ik denk dat je al snel uitkomt op dedicated (of co-located natuurlijk) hosting dus reken er nog maar een duizendje bij...

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-04 13:50
ik zou je downloads lekker laten staan. Het mag wel brak zijn, maar het is volgens mij gratis. Je moet dan niet klagen!

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:10
Een paar duizend gulden ligt nu niet echt binnen mijn budget, boven de 200 piek per maand zou het al niet moeten gaan... Dam zal ik maar bij FilePlanet blijven denk ik, met de hoop dat men toch eens gaat luisteren naar het geklaag van mij en van de vele gebruikers van FilePlanet...

In ieder geval bedankt voor de reacties, ik had eigenlijk niet anders verwacht dan dat het praktisch onmogelijk is om een beter alternatief te vinden...

Verwijderd

Pim> dedicated, colocated of een gewoon account maakt geen reet uit. Aan een dedicated server met 5 GB traffic per maand heb je niets, aan een ''virtual'' account met veel ruimte en veel traffic wel.

Mischien een optie om zelf een server bij je thuis neer te zetten aan een ADSL lijn? Is niet super snel, maaar wel stabiel.
Pagina: 1