De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
2Fast
Adult-Host.nl
ArcanA Web
Argeweb
AS Hosting
Atlantiz Webdevelopment
Atomic Media
Axess
Bevelander Internet Services
Blackserver
Boelhouwer Dotcom
Brainresult Holland
BrinkHostDotCom
BudgetWeb
Business Hosting
Comsite hosting
ControlWeb
DbrNed
De Heeg Internet Solutions
Delphi Website Hosting
Demon Internet
DenIT Internet Services
DGG Hosting services
Diaboliq Nedcomp
Digibytes
DirectHosting
Dohmen Internet
Domeinhost.nl
DutchHost
DutchWeb
Dutchwebhosting
Easy2Go!
Easyhosting
Esearch
Esosoft
Etrade
EU Hosting
Fennum
Flexvalue Internet Services
Freehosting
GVS Internet
Het Net
HiSpeed Technologies
Host Services
Hoster 4 All
Hostinggigant
HostYourWebsite
HSN
Hubris
Hubris/Registratie.net
idomein
Intelflex
InterNed Services
Internet Page Design
Internetdiensten.net
JoepWebBouw
KPN Klik & klaar
KPN Webhosting
Kuiter Automatisering
LeaseWeb
Limit Internet Services
Lonet
MAX Webhosting
Media Design
Menthenberg publishing
Metia
MJ Produkties
Mobile Web Design Int.
NederHosting
NetBuy
Netnation Europe
networxolutions
NIV Webhosting
NL Hosting
NLweb
NXS
Persoonsdomeinnaam.nl
Plushosting
Powerhost
PrioServe
privedomein
Prohosting
Protagonist
PublishNET Nederland B.V.
RdB Internet Services
Rednax
Rokscom Interactive
Shock Media
Silverpoint
SiWebService
Smallhold
Space4You Internet Solutions
starhost
StartMeUp
Sterhosting
SW Hosting
Terrabyte
TMFweb
Uniserver Internet C.V.
van der linden
Vevida Services
ViaStep WebHotel
Vuurwerk
Web Writer
Webgeneral Internet Services
WebGlobe Hosting Services
Webhulp
Webprovider.com
Webspace.org
Whirlwind.nl
WideXS
Wish
WorldOnline
Worldwidehosting
XLServer
XS4all
X-services
zou het daarmee lukken denk je??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik zou zeggen neem een die wel backups maakt . enne.. uhm ik zit nu bij 2fast en moet zeggen dat het wel ff een stuk verschil is
van fiets ---->>>> Bmw
en dan zijn er vast mensen die geen bmw willen maar zeg nou zelf.. alles beter dan een fiets..
Hun pakketten zien er voor mijn site nogal aantrekkelijk en niet te duur uit.
Verwijderd
Een vriend van mij heeft dit ook. Voor als nog geen problemen.Op dinsdag 15 mei 2001 11:16 schreef inkie1010 het volgende:
Iemand ervaring met Vevida?
Hun pakketten zien er voor mijn site nogal aantrekkelijk en niet te duur uit.
al veel goede dingen over gehoord.
Voor 180,- per jaar heb je alles incl. .nl registratie.
Ze leveren goede service en hun servers zijn aardig snel. Enige nadeel is dat die servers in oklahoma staan.
check movenext.nl is wel duur maar supersnel aparte error log per domein en telnet access enzo. support heb ik nog niet gebruikt.
Als je veel perl gaat scripten enzo moet je deheeg dus niet nemen, want om de een of andere reden moet je eerst al je scripts aan gaan passen op servers van deheeg. Als het alleen plain HTML is is deheeg wel leuk.
Als je het over deheeg hebt ook deinternetman niet, zelfde servers (Toevallig he?, Alletwee Eatserver.de op de dns staan)
Verder zou ik niet te zuinig zijn met geld, want hoe meer je betaalt hoe beter, maar das logisch.
Voor een goed overzicht check hosting.boogolinks.nl of webhosters.nl
Ten slotte: 123XS.com is ook wel goed, maar minder bekend hosting op een Cobalt raq, maar 2,50 per Extra GB dataverkeer (Ze zijn gek.) snelheid ietsie minder maar wel goed.
Genoeg gebabbeld voor nu
CYA,
FOx