Toon posts:

[BC3] Namezero Cracks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik goeie cracks kan vinden om die Namezero banners te verwijderen?

Ik kon het vroeger verbergen door <frameset> tags te gebruiken in de description veld in de tool bar, maar het schijnt niet meer te werken..

Iemand een ander idee?

Verwijderd

Jongetje luister eens. Hier maak je enorm veel mensen mee boos met zo een vraag. Over van als je gratis wilt zul je daar banners voor moeten zien enzo. Vind je jezelf niet een beetje zielig dat je de banners weghaald van een bedrijf die jou domeintje betaald?

Ik zie het alweer nederland gaat achteruit. Laat me raden, jij wilt later niet werken en een uitkering of wat? Zo een persoon ben je dan wel :'( stemt me diep triest.

Verwijderd

Topicstarter
Valt wel mee, maar wat gratis zou kunnen zijn moet je niet voor betalen. Je moet het gratis krijgen.

En trouwes, ik heeb geen creditcard om een domein te reggen.

Ik heb die crack hard nodig..

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op maandag 14 mei 2001 23:12 schreef keyDet79 het volgende:
Valt wel mee, maar wat gratis zou kunnen zijn moet je niet voor betalen. Je moet het gratis krijgen.

En trouwes, ik heeb geen creditcard om een domein te reggen.

Ik heb die crack hard nodig..
Kennelijk heb je die crack niet hard genoeg nodig anders had je er wel voor betaald....

En dat je geen CC hebt boeit niet, er is vast wel een vriend, een kennis, een familie lid die een CC heeft.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Sukkel :D RTFM!

Verwijderd

En dan reg je hem in nederland voor een paar tientjes. Een creditcard wat is dat?

http://www.mijnpikpastmaar.net is ook zonder credit card geregistreerd en maar 5 tientjes! En gewoon via een nederlands bedrijf gedaan! 5 tientjes naar de bank brengen op hun rekening laten schrijven en hij is van mij. Wel erg moeilijk al die mogelijkheden.

Verwijderd

Topicstarter
Boeieh, ik wil namezero!

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 23:37 schreef keyDet79 het volgende:
Boeieh, ik wil namezero!
Dan moet je leven met de banner en anders wil ik wel zo vriendelijk zijn (als een andere Tweaaker mij al niet voor is) om een mailtje te sturen naar namezero om te melden dat jij hun Policy niet accepteerd.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 23:46 schreef Rats het volgende:

[..]

Dan moet je leven met de banner en anders wil ik wel zo vriendelijk zijn (als een andere Tweaaker mij al niet voor is) om een mailtje te sturen naar namezero om te melden dat jij hun Policy niet accepteerd.
:Y)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 23:37 schreef keyDet79 het volgende:
Boeieh, ik wil namezero!
Gij bent een godslastering mijn zoon. Ga u schamen.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat is in strijd met NameZero''s policy (dus illegaal) en illegale zaken willen we hier niet, kunnen we gezanik mee krijgen :(
Jammer, dicht

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1