ik wil een gratis domein naam hebben. enig idee waar? ? ? ?
thnx
p.s. ik wil geen www.geocities.com/????? ofzo
maar gewoon www.???????.com
thnx
p.s. ik wil geen www.geocities.com/????? ofzo
maar gewoon www.???????.com
Precies! Voor niets gaat de zon op, gewoon dokken!Op zondag 13 mei 2001 22:08 schreef Kertje het volgende:
![]()
![]()
20*350ZO45°
Verwijderd
moet je ff op zondag avond gaan winkelen bij je lokale hardware store, alles is gratis danOp maandag 14 mei 2001 10:51 schreef Rats het volgende:
Gezocht AMD Athlon 1,2 Ghz webserver met 1 gb geheugen en 50 gb hardeschijf. Ook graag inclusief colocation en onb (burstable) dataverkeer.
Keep on dreaming! Echt niet gratis hoor, optimistOp zondag 13 mei 2001 22:30 schreef Padje het volgende:
www.namedemo.com
Verwijderd
Is ook bruikleen, die naam blijft van eu.org en zei ermee stoppen ben je hem dus kwijt. En domein!=subdomein.Op maandag 14 mei 2001 13:36 schreef Charlie23 het volgende:
Is er wel : je kan zelf een XXX.eu.org (sub)domain aanvragen http://www.eu.org
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die had ik ook in mijn hoofd zitten maar goed dus bij deze
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Volgens mij zijn dan de winkels dicht hoorOp maandag 14 mei 2001 10:55 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
moet je ff op zondag avond gaan winkelen bij je lokale hardware store, alles is gratis dan
Of ********.nietzoslim.nlOp maandag 14 mei 2001 17:08 schreef Neman het volgende:
www.???????.ikbendom.nl lijkt me wel wat voor hem
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Julie hebben het toch echt fout, je kunt af en toe wel degelijk een gratis domein naampje scoren. je moet alleen je ogen en oren open houden.Niet zo slim - dom, etcetera.
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
Verwijderd
Dan breek je bij Vuurwerk in, en plant je hem daarOp maandag 14 mei 2001 11:11 schreef Rats het volgende:
En de colocation dan?!
Verwijderd