De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
WHAHAhA die is goed!!!...krijg ik het geld...
Het is niet eens jouw domein!!!!!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Je kunt zo''n domein vaak voor 100-150 piek overnemen van namezero.Op zondag 13 mei 2001 21:47 schreef Scipionyx het volgende:
Het staat onder jouw naam, meer niet. JIJ maakt gebruik van hun service. En dat kun jij niet zomaar verkopen. denk ik....
Verwijderd
FOUTOp zondag 13 mei 2001 21:43 schreef karel_velderhof het volgende:
Alles gaat dan via namezero? Maar het staat toch op mijn naam?
Jij brengt hun op het idee voor een goede domeinnaam en als beloning mag je die dan 1 jaar gratis gebruiken en daarna er gewoon voor betalen.
Nee serieus, je moet eerst de gebruikersovereenkomst lezen eer je daar ook maar iets registreerd, je kunt beter $15 uitgeven per jaar en de zekerheid dat de naam van jezelf is dan dat namezero gedoe. Good luck
je MOET niks!Op zondag 13 mei 2001 21:52 schreef karel_velderhof het volgende:
maar eigenlijk is het toch van jou, want na een jaar moet je het kopen, bij namedemo in ieder geval
Je zult hem dan eerst zelf moeten kopen voor veel geld.Op zondag 13 mei 2001 21:55 schreef karel_velderhof het volgende:
maar ik kan hem dus niet verkopen aan iemand?
owky... ik gaat slapenOp zondag 13 mei 2001 21:57 schreef karel_velderhof het volgende:
Ik zal eens kijken hoeveel dat bij namedemo kost
succes ermee!
Het enige wat moet is doodgaan en belasting betalen.Op zondag 13 mei 2001 21:54 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
je MOET niks!
Verwijderd
& poepenOp maandag 14 mei 2001 00:08 schreef The Source het volgende:
[..]
Het enige wat moet is doodgaan en belasting betalen.
He ik heb een hele mooie site gevonden waar dit soort vragen beantwoord worden:Op maandag 14 mei 2001 11:54 schreef Bigfoot72 het volgende:
Is het nou mogelijk, om bij Namedemo een domeinnaam over te nemen, en wat kost het? (heb er zelf geen bij hun hoor)
WWW.NAMEDEMO.COM! Moet je maar kijken, het is echt waar!
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?