De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik kan mijn site ook niet bereikenOp zondag 13 mei 2001 18:06 schreef inkie1010 het volgende:
Heel vreemd ik kan al twee dagen m''n site bij F2s niet bereiken? Wel kan ik nu op www.freedom2surf.com komen, maar m''n eigen website nog steeds niet ook niet via ftp. Hebben meer mensen er last van?
De site die ik niet kan bereiken is www.potterwereld.f2s.com (heb ik nu ongeveer een week)
Die webservers daar zijn nog brakker dan mijn oma ( en die is 88 )
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
En ik heb het er ook niet voor over om enkele tientjes per maand te betalen...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Krent!Op zondag 13 mei 2001 18:36 schreef inkie1010 het volgende:
En ik heb het er ook niet voor over om enkele tientjes per maand te betalen...
En ik ben een arm studentje dus ik heb (nog) geen geld voor betaalde hosting.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Want het is iedereen denk ik wel duidelijk dat een GRATIS service vaker down is dan een betaalde service. Ik ga toch ook niet telkens een topic openen als ik moet plassen? Nee lijkt me niet en ook dat doe ik vaker! (en tevens gratis... intresse?)
Wat een gel*l zeg dat studenten zich altijd maar verschuilen achter het feit dat ze arm zijn terwijl ze uitgaan bij de vleet enz. Je kunt altijd nog (meer) gaan werken zodat je echt kan hosting voor een x-aantal knaken per maand.Op maandag 14 mei 2001 18:44 schreef pier het volgende:
Ik vindt het behoorlijk irritant..
En ik ben een arm studentje dus ik heb (nog) geen geld voor betaalde hosting.
Anyway this is no personal attack, no hard feelings.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Volgens mij zitten hier ook een paar mensen die alleen maar op het afkraken van anderen uit zijn, ik vraag om mensen die hetzelfde hebben als ik en ik vroeg me af of het vaker voorkomt. Er zijn mensen die ook gewoon serieus antwoord geven. Je durft hier haast niets meer te posten als je een beetje nieuw met sommige dingen bent want je krijgt meteen gezeur aan je kop. Erg kinderachtig hoor.........
Verwijderd
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Ik ga nooit uit en ik werk maar 1 keer in de week omdat ze niet meer werk voor mij hebben daaro..Op donderdag 17 mei 2001 21:10 schreef twixx het volgende:
[..]
Wat een gel*l zeg dat studenten zich altijd maar verschuilen achter het feit dat ze arm zijn terwijl ze uitgaan bij de vleet enz. Je kunt altijd nog (meer) gaan werken zodat je echt kan hosting voor een x-aantal knaken per maand.
Anyway this is no personal attack, no hard feelings.
* Destruction is inmiddels ook al naar ander werk opzoek.
Niet dus..Op donderdag 17 mei 2001 23:50 schreef Rats het volgende:
Daar is de search voor want deze vraag is al vaak gesteld. Overigens je startpost geef je dat niet aan. Alleen of mensen een bepaald adres kunnen bezoeken.