[BC3] domein weg !

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
probleem : ik heb een domein bij GVS :r lopen met contract tot 31/7/01. Domein heb ik afgelopen donderdag laten verhuizen naar nieuwe provider. GVS :r heeft vrijdagmiddag meteen onze site, alle logins, alle pop3-acocunts verwijderd, terwijl alleen het domein maar in verhuizing was gezet.

Gevolg : tot aanstaande maandag (verhuizing afgerond bij IDNL) compleet onbereikbaar per e-mail en website.

Mogelijkhed tot juridische stappen worden nu besproken. Iemand enig idee wat hier de kansen voor zijn??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat is niet zo netjes als dat zonder reden gebeurt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
op het verhuizingsformulier staat:

"De deelnemer heeft op _______ de oude provider kennis gegeven van de verhuizing"
ofzo,
dus je hebt ze schriftelijk of mondeling aangegeven dat je wil verhuizen, maar heb je daar nog bewijzen van? Of WAT heb je gezegd of geschreven?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 13:05
is afhankelijk van geldigheid van server. Als je domeinnaam tot 21.7 loopt en je server tot 11.5 dan hadden ze daar het recht toe. Of als de rekening niet betaald was.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 18:15

Sick Nick

Drop the top!

Aanklagen die hap >:)
Nee, ff serieus. Je hebt zeker een sterke zaak, als jij alleen hebt gevraagd om het verhuizen van het domein hebben zij GEEN recht om alle aanwezige data te verwijderen. (tenzij dit in de kleine letterjes staa, geen zin om dat te gaan lezen).

• BC3 Victim
Had jij er niet eerst voor moeten zorgen dat je nieuwe klaar was?

echte wereld vergelijking:
Tenminste, lijkt mij niet slim om je oude huis op te zeggen terwijl je je nieuwe nog niet hebt. Heb je geen opzegtermijn?

Voor de rest: slechte service van hun.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Metzie
  • Laatst online: 07-05 18:35

Metzie

Nyaano !

Op zondag 13 mei 2001 02:51 schreef unicorn7 het volgende:
Had jij er niet eerst voor moeten zorgen dat je nieuwe klaar was?

echte wereld vergelijking:
Tenminste, lijkt mij niet slim om je oude huis op te zeggen terwijl je je nieuwe nog niet hebt. Heb je geen opzegtermijn?

Voor de rest: slechte service van hun.
Ben het helemaal met je eens, helaas is het een slechte zaak dat ze alles meteen verwijderd hebben.

Verhuizen doe je pas als je nieuwe server compleet ingericht is, zodat aleen je dns gewijzigd hoeft te worden.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

hier kan ik kort over zijn: dit mag niet, zelfs niet als er in de algemene voorwaarden zoiets staat. Als jij woonruimte huur, en je geeft aan dat je gaat verhuizen mag de huisbaas, whatever er ook in je huurcontract staat, nooit de inhoud van je woning verwijderen of je toegang ontzeggen van de een op de andere dag.

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 23:36 schreef axis het volgende:
op het verhuizingsformulier staat:

"De deelnemer heeft op _______ de oude provider kennis gegeven van de verhuizing"
ofzo,
dus je hebt ze schriftelijk of mondeling aangegeven dat je wil verhuizen, maar heb je daar nog bewijzen van? Of WAT heb je gezegd of geschreven?
Ikh eb schriftelijk aangegeven dat ik het contract per 31 julie opzeg en dat de verhuizing van het domein per direct in werking wordt gesteld.

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 03:13 schreef Metzie het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, helaas is het een slechte zaak dat ze alles meteen verwijderd hebben.

Verhuizen doe je pas als je nieuwe server compleet ingericht is, zodat aleen je dns gewijzigd hoeft te worden.
de nieuwe server is al ingereciht en al, maar de verhuizing van een domein duurt nou eenmaal een paar dagen. sowieso een dag tussen de verhuizing en de zone-update, maar in dit geval weekend.

• The Source
  • Laatst online: 07-05 13:05
Tja... maar hoe ga je het bewijzen?

Misschien bij een notaris op de oude webserver inloggen zodat hij kan optekenen dat het niet lukt en dat alles is gewist??
Pagina: 1