Toon posts:

[BC3] FTP-server delen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,
ik wil graag een ftpserver maken voor mp3tjes, en dat andere mensen er wel mp3tjes bijkunnen zetten, maar niet kunnen verwijderen, en ook dat er een maximumgroote v/d mp3tjes bijzit (bv.8mb)
Weet iemand wat?
Thanks!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je moet dan een map maken waar ze recht hebben bestanden te maken en niet kunnen verwijderen. Zou wel makkelijk zijn met welke ftp server je dit wou doen >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Dus gewoon cmodden?? Maar hoe precies??

• BC3 Victim
welke ftp server gebruik je?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
crosswinds..

• BC3 Victim
niet bekend mee :'(

Verwijderd

Ik gebruik zelf proftpd, daar kan het mee.
Voor meer info zie proftpd.net

Verwijderd

Topicstarter
F2s wel???

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jij wil bij een gratiz host hun FTP service gaan beheren (want dat is hetgene wat je wil)?

|:( Oei....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:28

Apache

amateur software devver

upload scriptje schrijven in php :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Pagina: 1