Hallo ik heb hier een Apache werken en nu wil ik voor iedere Vhost een eigen cgi-bin hebben. hoe doe ik dat. heb al gekeken in de help van apache maar daar wordt ik niet uit wijs.:o
ScriptAlias /cgi-bin/ "/usr/local/www/user/cgi-bin/"
<Directory "/usr/local/www/user/cgi-bin">
Options ExecCGI
AllowOverride None
Order allow,deny
Allow from all
</Directory>
Zo doe ik het meschien heb je erwat aan
<Directory "/usr/local/www/user/cgi-bin">
Options ExecCGI
AllowOverride None
Order allow,deny
Allow from all
</Directory>
Zo doe ik het meschien heb je erwat aan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
he je gebruikers hebben toch wel een eigen path waar ze hun bestanden op kunnen loadenOp vrijdag 11 mei 2001 19:30 schreef webspeaker het volgende:
ok maar ik maak geen gebruik van users dus..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
het is niet bedoeld voor webhosting maar gewoon als subdomein maar laat ik het zo stellen alle vhosts gebruiken nu het zelfde dir voor cgi/perl maar wil nu onafhankelijk van een dir cgi/perl uitkunnen voeren zo dat ik dit in ieder dir kan uitvoeren.
ScriptAlias /cgi-bin/ "/usr/local/www/"Op vrijdag 11 mei 2001 19:37 schreef webspeaker het volgende:
het is niet bedoeld voor webhosting maar gewoon als subdomein maar laat ik het zo stellen alle vhosts gebruiken nu het zelfde dir voor cgi/perl maar wil nu onafhankelijk van een dir cgi/perl uitkunnen voeren zo dat ik dit in ieder dir kan uitvoeren.
<Directory "/usr/local/www/">
Options ExecCGI
AllowOverride None
Order allow,deny
Allow from all
</Directory>
Uitgaande van dat www je web is
kan je overal scripts draaien toch
Graag gedaanOp vrijdag 11 mei 2001 19:57 schreef webspeaker het volgende:
ok het werkt nu. nog niet helemaal flekkeloos maar dat vis ik wel uit het was ff de aan zet bedankt:)
Verwijderd
Je kan die scriptalias voor cgi-bin ook binnen de VirtualHost directive
zetten volgens mij...dat is maar 1 regeltje toevoegen dan...
In httpd.conf:
AddHandler cgi-script .cgi
Kan je scripts vanuit elke dir gebruiken
AddHandler cgi-script .cgi
Kan je scripts vanuit elke dir gebruiken
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Pagina: 1