[BC3] Iemand ervaring met BlueDomino?

Pagina: 1
Acties:

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:03
Hoi! Ik ben op zoek naar een host die een site met veel dataverkeer kan hosten, zonder dat de kosten al te hoog zijn. Van een kennis kreeg ik een tip, namelijk www.bluedomino.com. Hij heeft er goede ervaringen mee, maar zijn er hier misschien nog mensen die goede/slechte ervaring hebben met dit bedrijf (dat ook software maakt, www.coffeecup.com)?

Bij voorbaat dank :)

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 16:29 schreef Maranello het volgende:
Hoi! Ik ben op zoek naar een host die een site met veel dataverkeer kan hosten, zonder dat de kosten al te hoog zijn. Van een kennis kreeg ik een tip, namelijk www.bluedomino.com. Hij heeft er goede ervaringen mee, maar zijn er hier misschien nog mensen die goede/slechte ervaring hebben met dit bedrijf (dat ook software maakt, www.coffeecup.com)?

Bij voorbaat dank :)
Bluedomino biedt geen echt onbeperkt dataverkeer, pas dus op! Uit de voorwaarden van Bluedomino :

Unlimited Services
Unlimited is determined by a set of Internet averages. At Bluedomino, we divide available resources by the number of users on the system. At any time that you exceed our averages, you will be contacted to discuss moving your site to a dedicated server.