Toon posts:

[BC3] domainzero domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een domainzero domeintje ooit laten reggen..maar nu heeft opeens iemand er intresse in....

Weet iemand toevallig wat ik ervoor kan vragen, en hoelang zou zo''n domein daar nog geldig blijft?

Het gaat trouwens om het domein: beltonen.net

Die gast heeft 100,- geboden, maar ik weet echt niet wat ik moet doen met zo''n gratis service ding..

K hoop op veel reacties

Greetz

boaz

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 11 mei 2001 13:16 schreef PC_verslaafde het volgende:
Ik heb een domainzero domeintje ooit laten reggen..maar nu heeft opeens iemand er intresse in....

Weet iemand toevallig wat ik ervoor kan vragen, en hoelang zou zo''n domein daar nog geldig blijft?

Die gast heeft 100,- geboden, maar ik weet echt niet wat ik moet doen met zo''n gratis service ding..

K hoop op veel reacties

Greetz

boaz
Gewoon verkopen heb je weer 100 gulden voor niks doen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Moet je dan niet eerst zelf het domein overkopen van domainzero?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Als het domein zo''n gratis ding is wat niet op jouw naam staat kun je hem ook niet verkopen lijkt me ;(

Verwijderd

take the money and run...

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 21:21
Op vrijdag 11 mei 2001 13:16 schreef PC_verslaafde het volgende:

K hoop op veel reacties

Greetz

boaz
Zo''n gratis domain bedrijfje vraagt meestal al zo''n 100 gulden voor transfer naar ander bedrijf >:)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Ik denk ook niet dat ze de domeinen gelijk vrij laten vallen. Als ze slim zijn checken ze welke domeinen wat waard kunnen zijn en dan zullen ze proberen die zelf te verkopen. Meestal lukt ze dit niet , denk ik trouwens.

Verwijderd

ik denk dat er meer uit te halen valt
want is leuke domain naim.

eerder iets van 250 tot max500 piek

maar is net wat een gek er voor geeft.

• keesmo
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het zou niet slim zijn om hem maar voor maar 100 piek te verkopen, je kunt er veel meer uithalen. Onder de 500 gulden zou ik er geen eens over na denken om hem te verkopen.

keesmo.nl 100% snowboarden

Verwijderd

geef hem je wacht woorden voor die honderd piek en laat hem de rest zelf maar uitzoeken

Verwijderd

beltonen.net is echt wel meer waard dan 100 piek, hoeveel is maarn et hoeveel de gek er voor geeft, maar in een vorige topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/172363) is er een gek;) die 2000 piek voor een domeinnaam wilt betalen dus vind 100 piek knapp weinig... denk eerder aan 500 ofzo minstens.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het gaat toch om een domein naam van namezero
en als dat zo is is 100 gulden een goede prijs pak het geld en ren maar snel weg geef hem je paswoorden en shit en het is goed heb je ooit wel eens een namezero domein naam weg proberen te krijgen daar ben je al lang mee bezig en kost nog veel ook.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1