[BC3] vuurwerk .nl domein reggen > is dit normaal??

Pagina: 1
Acties:

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 11:02

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
ik wil dus een .nl domeinnaam bij vuurwerk reggen, kost 66 piek ex btw, prima

nou krijg ik de papieren thuis gestuurd, en nou vragen ze voor een dns entry naar een bepaald ip adres 155 gulden!?

dat vind ik een beetje vreemd, want die dns entry moeten ze toch aanmaken, dus wat maakt het dan uit wat voor een ip het naar verwijst?

is dit geld klopperij of zie ik het verkeerd?

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 06:44
das geldklopperij ja, gewoon naar widexs.. 35 per jaar + 25 eenmalig en je kan zelf online je dns veranderen.

• Willem2

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
hmm, dat is misschien een beter plan ja...

heb net de sales afdeling gebeld van vuurwerk, en ze willen dus eigenlijk dat je de boel meteen bij hun laat hosten.

hadden ze wel wat duidelijker op hun site mogen vermelden, want nu kost het hun & mij tijd...

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 06:44
nja.. vuurwerk is nogal grof daarin, je mag zelf geen dns draaien. En als je het bij hun doet vragen ze er grof geld voor.

Verwijderd

Ik raad je ook af om je site bij vuurwerk te laten hosten (als je dat van plan was). Ze werken niet met Apache, maar met de WN webserver, wat zeer frusterend is voor webdesigners. Je moet namelijk als je er een nieuwe pagina op zet inloggen met telnet en een linux commando uitvoeren, wat dus betekent dat er een hoop meer handelingen voor nodig zijn om je pagina op de site te zetten.

Als je toch bij vuurwerk wil gaan hosten, vraag dan om win2000 hosting, dat hebben ze ook sinds kort.

succes

• Willem2

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
nou, ik wil het gewoon thuis hosten, maar bedankt voor de tip!

mocht ik ooit iets bij een echte hoster neer zette, is zoiets wel fijn om te weten! :)

maarre. je webserver staat toch los van ftp? en daar kun je over het algemeneen gewoon mee chmod-den hoor...

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Vraag het ff aan Femme ....
GoT draait ook bij vuurwerk ....

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 09:12 schreef NuKeFaCe het volgende:
Vraag het ff aan Femme ....
GoT draait ook bij vuurwerk ....
Het hele Femme/WebMagix park draait daar :)
Volgens mij wordt de site van bmw daar ook gemirrord voor T-net en GoT :)
Pagina: 1