en nee, ik houd niet van voetbal... :)
das geldklopperij ja, gewoon naar widexs.. 35 per jaar + 25 eenmalig en je kan zelf online je dns veranderen.
hmm, dat is misschien een beter plan ja...
heb net de sales afdeling gebeld van vuurwerk, en ze willen dus eigenlijk dat je de boel meteen bij hun laat hosten.
hadden ze wel wat duidelijker op hun site mogen vermelden, want nu kost het hun & mij tijd...
heb net de sales afdeling gebeld van vuurwerk, en ze willen dus eigenlijk dat je de boel meteen bij hun laat hosten.
hadden ze wel wat duidelijker op hun site mogen vermelden, want nu kost het hun & mij tijd...
nja.. vuurwerk is nogal grof daarin, je mag zelf geen dns draaien. En als je het bij hun doet vragen ze er grof geld voor.
Verwijderd
Ik raad je ook af om je site bij vuurwerk te laten hosten (als je dat van plan was). Ze werken niet met Apache, maar met de WN webserver, wat zeer frusterend is voor webdesigners. Je moet namelijk als je er een nieuwe pagina op zet inloggen met telnet en een linux commando uitvoeren, wat dus betekent dat er een hoop meer handelingen voor nodig zijn om je pagina op de site te zetten.
Als je toch bij vuurwerk wil gaan hosten, vraag dan om win2000 hosting, dat hebben ze ook sinds kort.
succes
Als je toch bij vuurwerk wil gaan hosten, vraag dan om win2000 hosting, dat hebben ze ook sinds kort.
succes
nou, ik wil het gewoon thuis hosten, maar bedankt voor de tip!
mocht ik ooit iets bij een echte hoster neer zette, is zoiets wel fijn om te weten!
maarre. je webserver staat toch los van ftp? en daar kun je over het algemeneen gewoon mee chmod-den hoor...
mocht ik ooit iets bij een echte hoster neer zette, is zoiets wel fijn om te weten!
maarre. je webserver staat toch los van ftp? en daar kun je over het algemeneen gewoon mee chmod-den hoor...
Vraag het ff aan Femme ....
GoT draait ook bij vuurwerk ....
Verwijderd
Het hele Femme/WebMagix park draait daarOp zaterdag 12 mei 2001 09:12 schreef NuKeFaCe het volgende:
Vraag het ff aan Femme ....
Volgens mij wordt de site van bmw daar ook gemirrord voor T-net en GoT
Pagina: 1