[BC3] .nu domein verhuizen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Iemand enig idee waar ik .nu domeinen kan verhuizen zonder lid te zijn van nic.nu.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je moet de wijziging doorgeven aan een DNS, en niet aan nic, neem ik aan.

• BC3 Victim
nee een klant van me wil een .nu verhuizen naar mij toe...liefst heb ik het domein dan ook in me eigen DNS

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dan moet je klant vragen of hun DNS dat domein wil verwijderen, en moet jij hem in je eigen DNS toevoegen.

Verwijderd

''T schijnt trouwens dat cobaltjes beetje moeilijk doen met .nu ''s :(

• BC3 Victim
geen probleem hoor...moet je wel de goeie cobalts hebben en niet het cp gebruiken voor je dns

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De werkwijze van verhuizen is dat de de huidige tech-c vraagt het domein over te dragen aan jou. Wat hij daarvoor nodig heeft is -single- een e-mail adres.
ps. volgens mij kan je niet eens ''lid'' zijn van nunames.nu.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Pagina: 1