[BC3] Server Gesponsord?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik neem aan dat onder ons ook wel mensen zitten die bij bedrijven werken waar co-location wordt gedaan... Wij als "CSNL" zoeken een co-location waar wij een server kunnen plaatsen en waar wij dan een CS server kunnen draaien + onze website. Daarvoor in "ruil" krijg je een banner op de site + MOTD. Of eventuele andere voorgestelde "reclame" soorten.

Als iemand dit kan aanbieden, of iemand weet wie dat zou kunnen doen, pls answer.

CSNL.NET

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

yea right :)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:57
ok. alsof iemand dat gaat doen ?

doh!

Have a wheelie good weekend!

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 23:45

HurrI

No fear... I is here

dream on little boy... dream on...

If it's just us, it seems like an awful waste of space

Verwijderd

moet je wel wat meer vertellen.

- >100K uniques per dag?
- is de server 1U?
- betaal je de bandbreedte zelf?
- hoe vaak kom je dat ding resetten?
- mag ik je site volplakken met adult banners?

-Marco

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 00:07 schreef Nander het volgende:
Ik neem aan dat onder ons ook wel mensen zitten die bij bedrijven werken waar co-location wordt gedaan... Wij als "CSNL" zoeken een co-location waar wij een server kunnen plaatsen en waar wij dan een CS server kunnen draaien + onze website. Daarvoor in "ruil" krijg je een banner op de site + MOTD. Of eventuele andere voorgestelde "reclame" soorten.

Als iemand dit kan aanbieden, of iemand weet wie dat zou kunnen doen, pls answer.

CSNL.NET
Dit mocht je toch niet vragen :?
Ik zoek ook nog mensen die kunen helpen en een server willen sponsoren..maar mij zie je toch ook geen topic hierover openen :?
Slotje :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Jullie hebben het blijkbaar niet duidelijk begrepen...

Ik heb duidelijk uitgelegd dat er dan banners op de site mogen, en Sex Banners snap je ook wel, dat past niet op ''n Gaming Site.

De server zelf is in een 2U case gebouwd. 1U gaat nooit aangezien het een Slot A processor is.

Ik heb al een aantal providers benaderd maar ze geven dan allemaal de prijs die je normaal ook moet betalen, dus dat is dan dus helemaal niks...

We zijn een non-profit organisatie dus geen een mogelijkheid om elke maand 250 neer te leggen.

Marco: als je ''n goede organisatie bent heb je een power switch.

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 09:57 schreef Nander het volgende:
Jullie hebben het blijkbaar niet duidelijk begrepen...

Ik heb duidelijk uitgelegd dat er dan banners op de site mogen, en Sex Banners snap je ook wel, dat past niet op ''n Gaming Site.

De server zelf is in een 2U case gebouwd. 1U gaat nooit aangezien het een Slot A processor is.

Ik heb al een aantal providers benaderd maar ze geven dan allemaal de prijs die je normaal ook moet betalen, dus dat is dan dus helemaal niks...

We zijn een non-profit organisatie dus geen een mogelijkheid om elke maand 250 neer te leggen.

Marco: als je ''n goede organisatie bent heb je een power switch.
ja en jij denkt dat een isp die 250 piek kan terug verdienen met een paar lullige bannertjes, weltrusten. en dan hebben we het nog niet eens over bandbreedte

• demonite
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 13:43

demonite

the way is up

hij wil een gratis server en stelt er nog eisen aan ook :)

noujah, niet geschoten is altijd mis zullen we dan maar zeggen ghehehehe :P

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:55
vuurwerk is toch ook gek genoeg om tweakers hier te laten hosten. :?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik denk dat Tweakers.net een iets grotere en misschien wel interessantere doelgroep heeft dan CSNL.

Er zijn meerdere providers die staan te trappelen om ons te gaan hosten, ondanks de paar Terabyte aan traffic die we maandelijks hebben :).

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:55
valt wel mee. ;)

Verwijderd

volgens mij is die user-icon een foto van hem ;) welk hosting bedrijf is er zo gek ?

mischien plushosting die kunnen wel wat publiciteid gebruiken ;)

• BC3 Victim
Mag dit nu... vragen of iemand je website wil hosten.. kan ik ook een topic openen om te vragen of iemand ff flash games kan maken :?

Verwijderd

ddit is gewoon hetzelfde als vragen om een nieuwe bmw met alles erop en eraan en dan wil je als tegenprestatie wel reclame op de auto gedrukt hebben :)

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 16:10 schreef Kertje het volgende:
ddit is gewoon hetzelfde als vragen om een nieuwe bmw met alles erop en eraan en dan wil je als tegenprestatie wel reclame op de auto gedrukt hebben :)
Als we dan toch aan het vragen zijn ik wil graag een huurlijn van 1gb gratis en voor nop met onbeperkte bandbreedte en dan mag je mijn auto helemaal vol met reklame zetten he he. ;* of was het *; kut vergeten te onthouden

• BC3 Victim
zoek eens op freewebspace.net bij game-sites, misschien zit er eentje tussen die je wilt hosten. en anders vind je daar nog heeeeel veel andere gratis hosts, maarre, Als je voor een site een apparte server nodig hebt en je verdient er geen 250 in de maand aan weet ik niet of je goed bezig bent.

edit:

enne, doe mij maar een nieuw huis, dan mag je je naam op de deurmat zetten, een een keer thee komen drinken als je zelf koekjes meeneemt.

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 09:23
Wat dacht je van een universiteitslijntje? maak wat vriendjes daar, en zet je server daar neer, snel en goedkoop.

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

Ik kan nog wel een CS server hosten op mijn server. Dual 800 met 512 meg ram.
Alleen dan wil ik die bak die je daarvoor wilde gebruiken hebben :9, deal? :z

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

Ook nog iets:
www.counter-strike.nl
en www.counter-strike.nl
Welke is nou de echte?

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• BC3 Victim
he nander verdien je niet genoeg met deze banners:

http://nder.tv/banners/

LET OP: Alleen voor 18+ !

Pagina: 1