Toon posts:

[BC3] plushosting niet alleen oplichters ook spammers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
pff ik word doodziek van plushosting, behalve dat het een oplichter heb ik al tientalle e-mailtjes gehad van ze en moet je dit is zien:
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=418

en dan de reply''s van "juan" en "johan" bekijken...
:r

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 21:21
Inderdaad zeg, spammers :r

En dan ook nog op zo''n manier onder twee verschillende namen :(

Met zo''n bedrijf echt geen zaken doen.

Verwijderd

Gelukkig hebben ze GoT nog niet ontdekt :)

Idd wel lame, dat mensen zelf niet aan klanten kunnen komen!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op dinsdag 08 mei 2001 20:26 schreef FlameHeaD het volgende:
[...] dat mensen zelf niet aan klanten kunnen komen!
Dat zegt toch genoeg, niet? >:)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

PlusRoasting :) Wel vet... Ik heb nog steeds geen mail van ze ontvangen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 08 mei 2001 20:26 schreef FlameHeaD het volgende:
Gelukkig hebben ze GoT nog niet ontdekt :)

Idd wel lame, dat mensen zelf niet aan klanten kunnen komen!
Iedereen is bezig :( Allemaal net doen of ze klant zijn terwijl ze er gewoon werken |:(

http://forum.e-programmeur.nl/ubb/Forum3/HTML/000065.html

(PS Weet iemand waarom E-programmeur alleen nog maar een Forum heeft..ze investeren toch aardig wat in adverteren.. alleen nog voor forum :?)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 22:24 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Iedereen is bezig :( Allemaal net doen of ze klant zijn terwijl ze er gewoon werken |:(

http://forum.e-programmeur.nl/ubb/Forum3/HTML/000065.html
Idd wel triest, maar het gebeurt overal... helaas ook op GoT :'(, wat tegenwoordig in Hosting bijna niet eens meer objectief kan zijn..
(PS Weet iemand waarom E-programmeur alleen nog maar een Forum heeft..ze investeren toch aardig wat in adverteren.. alleen nog voor forum :?)
Euh naamsbekendheid? Net zoals met Ben, kregen we allemaal van die suffe reclames en na een maand wisten we pas dat het een telefoonbedrijf zou worden :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb iets tege e-programmeur, die lui hebbe vooral naamsbekendheid opgedaan met die nedstat referer "bug" :r en via spam, want ook van hun heb ik mail gehad....

Verwijderd

Ben heeft echt coole reclame''s met ook eens andere mensen ipv die superslanke dames etc... >:) die slanke dames zijn wel leuk hoor hehe...

Maar ik deel wel de mening dat als je een eigen bedrijf runt dat het moeilijk is om objectief te blijven. :) Maar soms heb je gelijk en dan is het lastig omdat andere mensen je dan kennen als die van die... Daarom altijd niet je eigen bedrijf noemen (ben ik ook pas later achtergekomen na wat leuke flames >:)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:15
niet objectief kunt blijven??? Dacht het wel he...

Ik heb ook een hosting bedrijf en ik denk dat je me nooit hebt zien spammen (sorry, voor deze keer) of hebt horen blaten over mijn bedrijf. Het is gewoon professionele attitude die je dient te hebben. Dit heeft uiteraard veel met leeftijd, ervaring en inzicht te maken.

Als je hier niet zit om andere te helpen en zelf kennis op te doen maar om er zelf financieel beter te worden dan mag je wat mij betreft oprotten.

[edit]
typo

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat je heus wel objectief kunt blijven...een goed bedrijf heeft geen spam nodig om groot te worden....zie got, is wel geen bedrijf, maar femme heeft ook niet 100.000 mailtjes lopen sturen om bezoekers te krijgen.........
toch?:) anders moet ik femme alsnog even gaan slaan :P

nee maar goed, bedrijven die spammen zijn per definitie gewoon geen goede bedrijven omdat ze geen of niet genoeg klanten hebben en kunnen krijgen, en ze niet serieus genoeg zijn om te betalen voor reclame...:)

ook de persoonlijke ervaringen op www.webhosters.nl vraag ik me af hoe echt die zijn, ik heb nl zelf al aantal keer ervaringen toe lopen voegen bij enkele bedrijven (serieuze) maar die zijn na een maand nu nog steeds niet geplaatst...verder als je kijkt naar sommige extreem positieve ervaringen en dan naar mail adres, blijkt het mail adres gewoonweg niet te bestaan...

btw, die prikbord pagina van me eerste post, is van http://hosting.pagina.nl en wat valt nu op...rechtsbovenaan een banner van plushosting...toeval? ik had de beheerder van hosting.pagina.nl paar dagen geleden al gemailt maar lijkt niet te reageren en ook niet de posts van johan en juan enzo weg te halen...

sorry ik zie overal conspiracy dingetjes in;)

Verwijderd

Euh, wat doet dit bedrijf dan zoal?

En idd, spammen is gewoon niet goed (ik doe het ook niet (op een klein linkje in m''n sig na), en het loopt perfect :)).

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op woensdag 09 mei 2001 01:59 schreef [nielsonline] het volgende:
(op een klein linkje in m''n sig na), en het loopt perfect :)).
Tja, sommigen hebben ''t nodig he .... >:)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 09:40 schreef Peerke het volgende:

[..]

Ik heb het NIET nodig hoor, klanten krijg je er toch niet van. Ik doe dat alleen als opsomming van waar ik me mee bezig houd.

Indien 1 van de adjes hier bezwaar tegen heeft, dan haal ik ''t gewoon weg.

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 09:40 schreef Peerke het volgende:

[..]

>:)

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 01:40 schreef Kertje het volgende:

ook de persoonlijke ervaringen op www.webhosters.nl vraag ik me af hoe echt die zijn, ik heb nl zelf al aantal keer ervaringen toe lopen voegen bij enkele bedrijven (serieuze) maar die zijn na een maand nu nog steeds niet geplaatst...verder als je kijkt naar sommige extreem positieve ervaringen en dan naar mail adres, blijkt het mail adres gewoonweg niet te bestaan...

sorry ik zie overal conspiracy dingetjes in;)
Het is heel erg lastig om de op WebHosters.nl geposte berichten te controleren op echtheid. We zijn bezig met een systeem, waardoor we dit iets beter zou moeten gaan, maar 100% zekerheid is simpelweg niet te geven. Het nadeel is dat al die kleine eenmans-wannabee-reseller-hostingbedrijfjes inderdaad valse ervaringen toevoegen en het meerendeel filteren we er op dit moment al uit.

Daarnaast zijn we een databases aan het maken met ervaringen die ik 100% vertrouw. Ook zal ik zelf een korte introductie per webhosting provider gaan geven, waar een aantal hostingproviders niet gespaard zal blijven.

Overigens klaag je dat je persoonlijke ervaring niet is toegevoegd. Goed onderbouwde ervaringen worden altijd meteen toegevoegd. Je ervaring zou dus eigenlijk meteen moeten zijn toegevoegd. Vreemd. Excusez moi.

Frank Uittenbogaard

• BC3 Victim
heeft iemand al ervaring met plushosting? ik hoor zo veel slechte berichten hier, maar als ik hun SPAM lees en op de site kijk lijken ze wel aardig goedkoop. Zijn ze dan zo langzaam ofzo??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 10:17 schreef profrank het volgende:
[..]
het zal beslist lastig zijn om te checken of een reactie echt is, dat ben ik me ook wel bewust:), maar ik heb bij verschillende een reactie gegeven, meeste zelfs wel langer dan een maand geleden, de meeste vrij negatief, maar dit wel met een behoorlijke toelichting hiervan, dat is denk ik belangrijker dan dat ik iets positiefs ga vertellen...:)

wanneer negatieve reacties voor bepaalde providers uitblijven lijkt het wel een beetje vriendjespolitiek...

als je trowuens zelf een vehraaltje gaat schrijven, moet je dan niet bij elke provider ervaring hebben?:) of hoe ga je dat doen? ik bedoel, als je gaat vertellen over hoe een provider is aan de hand van de eerdere ervaringen op je site, dan blijft het niet echt 100% correcte informatie...

maargoed, hoe dan ook, plushosting ZUIGT;)
Op woensdag 09 mei 2001 11:54 schreef Crizis het volgende:
heeft iemand al ervaring met plushosting? ik hoor zo veel slechte berichten hier, maar als ik hun SPAM lees en op de site kijk lijken ze wel aardig goedkoop. Zijn ze dan zo langzaam ofzo??
de eigenaar is bij een eerder bedrijf failliet gegaan, en heeft toen een heleboel mensen laten zitten en is opniuew begonnen met dit bedrijfje, en spamt er op los om zoveel mogelijk klanten te krijgen en zoveel mogelijk te verdienen....

hoe dan ook, de personen achter plushosting zijn niet te vertrouwen. En hun houding zoals het spammen laat niet echt iets blijken van professionaliteit.

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 16:35 schreef Kertje het volgende:

[..]

als je trowuens zelf een vehraaltje gaat schrijven, moet je dan niet bij elke provider ervaring hebben?:) of hoe ga je dat doen? ik bedoel, als je gaat vertellen over hoe een provider is aan de hand van de eerdere ervaringen op je site, dan blijft het niet echt 100% correcte informatie...
Ik kan ook niet bij iedere provider iets vertellen, maar van een groot aantal providers, weet ik wel wat voor soort bedrijf het is. Dit wil ik gaan vermelden.

Als je trouwens nog ideeën hebt voor WebHosters.nl: geef even een gil en we voegen het toe.

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 10:17 schreef profrank het volgende:

[..]Het nadeel is dat al die kleine eenmans-wannabee-reseller-hostingbedrijfjes[..]
Hoihoi,
Ik heb zelf dus ook zo''n klein reseller hostingbedrijfje, en ik wil mijn verhaalje ook effe vertellen want het meeste wat hier wordt verteld over resellers is niet echt positief :( Een reseller kan zelf vaak erg goedkoop zijn om een paar reden:

- Geen SIDN kosten etc.
- Geen dataverkeer kosten
- Lage reseller-prijzen

Ik wil zelf reseller bij deheeg worden, en ben dan instaat om 35 MB met deheeg service voor 14,95 p/m aan te bieden.

Hierdoor lever ik toch goede hosting voor lage prijzen. Ik zie zelf geen reden waarom dit slecht zou zijn.

MZZLS,
FOx

PS zelf haat ik ook spam dus ik ga me domein of adres effe niet noemen

• BC3 Victim
Copyright © 1998-2001 - Ontwerp: Startpagina BV - Inhoud: Johan Leemkuil

Is wel een Johan zou dat er iets mee te maken hebben.

Maar ik vin het toch wel erg triest dat die mensen spammen op een pagina zoals hosting.pagina.nl. Daar klopt toch iets niet dat de beheerders van de site er niks over zeggen oke zullen wel mee doen maar de VNU moet er toch wel iets op tegen hebben.

• BC3 Victim
nee, maar je e0mailadres zegt genoeg... je posting op hosting.pagina.nl ook....sitevan?

• BC3 Victim
Wat verstaan jullie onder spam?
In een internet woordenboekje vond ik het volgende: Sending the same unrequested information to serveral persons.

Als mensen mij vragen naar een goede hoster met een bepaald profiel, en mijn hostingpakket past daarbij, waarom zou ik dan de naam van mijn bedrijf niet mogen noemen?

Het is heus niet zo dat ik in het wilde weg wat reclame neergezet heb hoor!

Fox

PS Laten we niet op beledegingen overgaan, hou het AUB een schappelijke discussie

• BC3 Victim
Ik heb laatst mijn site laten hosten bij NL Webhosting. UItstekende service.......
En ik kreeg een baan aangeboden:).

• BC3 Victim
(Dit bericht heb ik effe weggehaald)

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 19:21 schreef de_foxboy het volgende:
Wat verstaan jullie onder spam?
In een internet woordenboekje vond ik het volgende: Sending the same unrequested information to more persons.

Als mensen mij vragen naar een goede hoster met een bepaald profiel, en mijn hostingpakket past daarbij, waarom zou ik dan de naam van mijn bedrijf niet mogen noemen?

Het is heus niet zo dat ik in het wilde weg wat reclame neergezet heb hoor!

Fox

PS Laten we niet op beledegingen overgaan, hou het AUB een schappelijke discussie
Nee hoor niet zomaar reklame neer zetten ik maak hier toch ook geen reklame voor ehhh hosting bedrijf bedenken ohh ja A*****g.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 19:07 schreef DMS het volgende:
Copyright © 1998-2001 - Ontwerp: Startpagina BV - Inhoud: Johan Leemkuil

Is wel een Johan zou dat er iets mee te maken hebben.

Maar ik vin het toch wel erg triest dat die mensen spammen op een pagina zoals hosting.pagina.nl. Daar klopt toch iets niet dat de beheerders van de site er niks over zeggen oke zullen wel mee doen maar de VNU moet er toch wel iets op tegen hebben.
ik had jan-willem gemailt hierover (doet eea bij startpagina) maar die vind het niet echt spam .....hmpf...

• BC3 Victim
''k zet er wel effe bij dat het van mij is.

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 19:39 schreef de_foxboy het volgende:
uhm. laat ik het zo zeggen: je hebt een beginbericht:

Hallo, ik zoek hosting voor niet meer dan Fl 20 per maand, minimaal cgi en ssi.

Als ik een spammer was zou ik er zo op reageren:

Ik heb een tijdje geleden een account geopend op ******.nl en het is echt geweldig! die mensen zijn echt aardig en ik kreeg er zelfs een baan! (niet persoonlijk opvatten)

Ik reageer er zo op:

Probeer *******.nl of *******.nl eens.

hm. weetjewat, ik zet bij die prikpagina wel effe bij dat *****.nl van mij is.

MZZLS,
FOx
gewoon sturen naar webhosters.nl wat ze hier allemaal doen daar dient dat toch voor.

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 19:25 schreef DeX het volgende:
Ik heb laatst mijn site laten hosten bij NL Webhosting. UItstekende service.......
En ik kreeg een baan aangeboden:).
is dat ook geen spam dan?
dit heeft toch helemaal niks met het onderwerp te maken????

• BC3 Victim
En ik kreeg een baan aangeboden.
is dat geen spam dan?

Verwijderd

Topicstarter
onzin

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 16:51 schreef profrank het volgende:

[..]

Als je trouwens nog ideeën hebt voor WebHosters.nl: geef even een gil en we voegen het toe.
ik wil zelf wel onbevooroordeelde (bestaat dat woord?:)) beoordelingen geven voor hosting providers ;)

• BC3 Victim
Is de domeinnaam www.spam.nl nog vrij dan zet ik er wel een forum op om te spammen
:r

• BC3 Victim
spam.nl is weggekaapt door movenext

• BC3 Victim
onze vrienden van plushosting zijn weer goed bezig >:) :

Auteur: Raoul Heijsen (---.upc-e.chello.nl)
Datum: 08-05-01 16:32

Ik ben op zoek naar een cgi script voor domeincheck
op m''n eigen site....voornamelijk .nl /.com /.net en .org
(..)
Bij voorbaat Dank
Raoul
---------------reply------------------
Auteur: Johan (---.com21.casema.net)
Datum: 08-05-01 17:07

kun je laten bouwen. Ik geloof dat Plushosting je zo''n kan leveren voor nl be com net org voor 75 piek incl. installatie geloof ik

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 20:19

jotheman

Was like that when I got here!

tsjek ff de topic van "ff leze aub!" die moest ik ff zette, ik kan dit soort dingen echt niet hebben!, mensen die komen daar voor un objectieve mening, niet voor de een of andere stomme reclamemaker!

I see dead pixels...

• BC3 Victim
en het gevecht tegen spam gaat verder *D

• BC3 Victim
Paar dingen die ik niet begrijp van plushosting.
1 ze hebben een server ruimte
waarom staat hun server dan bij grafix.
2 Ze hebben kantoor gebouw en groot ook dan kunnen ze toch wel een huurlijn huren.

er zijn nog meer dingen maar die weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 22:17 schreef DMS het volgende:
Paar dingen die ik niet begrijp van plushosting.
1 ze hebben een server ruimte
waarom staat hun server dan bij grafix.
2 Ze hebben kantoor gebouw en groot ook dan kunnen ze toch wel een huurlijn huren.

er zijn nog meer dingen maar die weet ik niet.
waar maak je uit op dat ze een groot kantoor gebouw hebben? dat hebben ze niet hoor...
wat op hun site staat is allemaal blufblufbluf, dat gebouw op die foto is niet (helemaal) van hun, overgens zijn ongeveer alle plaatjes die op die site staan terug te vinden op imagesearch.altavista.com

• BC3 Victim
zelfs de naam is gejat, plushosting.com :P

• BC3 Victim
35 miljoen hits per dag geen probleem!
Meer dan 45.000 pageviews per dag geen probleem!
van de site van plushosting.
Hier snap ik dus echt geen hol van,
wat is het verschil?

• BC3 Victim
is ie niet gewoon reseller bij widexs?

Verwijderd

Topicstarter
no offence maar gebruik is het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif knopje
Pagina: 1