Op woensdag 09 mei 2001 10:17 schreef profrank het volgende:
[..]
het zal beslist lastig zijn om te checken of een reactie echt is, dat ben ik me ook wel bewust:), maar ik heb bij verschillende een reactie gegeven, meeste zelfs wel langer dan een maand geleden, de meeste vrij negatief, maar dit wel met een behoorlijke toelichting hiervan, dat is denk ik belangrijker dan dat ik iets positiefs ga vertellen...:)
wanneer negatieve reacties voor bepaalde providers uitblijven lijkt het wel een beetje vriendjespolitiek...
als je trowuens zelf een vehraaltje gaat schrijven, moet je dan niet bij elke provider ervaring hebben?

of hoe ga je dat doen? ik bedoel, als je gaat vertellen over hoe een provider is aan de hand van de eerdere ervaringen op je site, dan blijft het niet echt 100% correcte informatie...
maargoed, hoe dan ook, plushosting ZUIGT;)
Op woensdag 09 mei 2001 11:54 schreef Crizis het volgende:
heeft iemand al ervaring met plushosting? ik hoor zo veel slechte berichten hier, maar als ik hun SPAM lees en op de site kijk lijken ze wel aardig goedkoop. Zijn ze dan zo langzaam ofzo??
de eigenaar is bij een eerder bedrijf failliet gegaan, en heeft toen een heleboel mensen laten zitten en is opniuew begonnen met dit bedrijfje, en spamt er op los om zoveel mogelijk klanten te krijgen en zoveel mogelijk te verdienen....
hoe dan ook, de personen achter plushosting zijn niet te vertrouwen. En hun houding zoals het spammen laat niet echt iets blijken van professionaliteit.