[BC3] Wap host?

Pagina: 1
Acties:

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-04 18:57
Wie weet een goede waphost waar ik zelfgemaakte wbmp-tjes en wml-tjes kan uploade. Ik gebruik nu www.webwise.nl, maar daar kan je maar 1 eigengemaakte wml uploade :(
www.wapdrive.com ken ik, maar die krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat |:(

Verwijderd

ben geen wap koning maar tis toch zo dat je in principe overal wap files kunt uploaden, het gaat toch om de header van de file en niet om de server of wat dan ook?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

mime type moet ook op de server aangepast worden...is vaak niet het geval.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Otacon
Ik heb zelf al wat gevonden :), http://www.wapspy.com/ dat is een Wap en Internet host op hetzelfde adres.
Als jullie nog een andere goede hosts weten, let me know.

Verwijderd

WAP kan altijd! Ook op de hoster van je gewone domein, zelfs als ze zeggen dat ze het niet ondersteunen.

[edit]
Met PHP idd. :) vergeten te vertellen hoe.
Gewoon header aanpassen idd.
[/edit.]

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 13:15
Maar dan moeten de mime type aangepast worden. Als ze dat niet voor je doen dan werkt het niet...

Dus bij een bereidwillige provider kan het.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 16:19

E-Vix

Nu met sneeuw!

Wap kan verder ook op iedere server waar ze PHP op hebben draaien, of een andere taal waar je de header kunt veranderen. Op mijn eigen server heb ik ook een wappagina draaien met alleen maar een extra commando in de header van de php file.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

kijk....zo dom ben ik dus niet *D

• Otacon
ok, thx allemaal voor de info, ik heb m nu gewoon op m''n wanadoo accountje draaien, doet t perfect :)
Pagina: 1