[BC3] waar?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waar kan ik het goedkoopst een .nl adres krijgen voor particulieren.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 08:02

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 06 mei 2001 16:24 schreef karel_velderhof het volgende:
UTMFS

Edit: Om niet gelijk lullig te zijn, hier nog een hulpje: www.webhosters.nl

20*350ZO45°

Verwijderd

zucht :Z

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Eerlijk ruilen? Laten we zeggen dat ik jou pc gebruik, krijg jij een domeinnaam? Das toch mooi ''gratis'' :)

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 16:24 schreef karel_velderhof het volgende:
je zult een .112.nl bedoelen, .nl zijn er nl niet voor particulieren.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij hoeft .112.nl niet, maar toch bedankt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

''k denk het wel. Bedrijven hoeven geen 3 nummers erachter maar particulieren wel... Tenzij minder legaal...

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 21:16 schreef Plunky het volgende:
''k denk het wel. Bedrijven hoeven geen 3 nummers erachter maar particulieren wel... Tenzij minder legaal...
Nu doe je net alsof het illegaal is, je gebruikt dan alleen maar het KvK van je hoster of een klant van je hoster!

Verwijderd

tis absoluut niet illegaal, tis alleen gewoon een beetje k*t oplossing, eigenlijk zouden bedrijven bv maximaal 2 domeinen per kvk nr mogen registreren, dan liepen de .323.nl ook een stuk beter en heb je geen last van irritante kindjes die je domein wegkapen :)

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 22:55 schreef Kertje het volgende:
tis absoluut niet illegaal, tis alleen gewoon een beetje k*t oplossing, eigenlijk zouden bedrijven bv maximaal 2 domeinen per kvk nr mogen registreren, dan liepen de .323.nl ook een stuk beter en heb je geen last van irritante kindjes die je domein wegkapen :)
Dan vraag je toch een nieuw KvK aan, en trouwens dan reg je een toch een .com of een .be or what ever?

Ik vind dat van die 2 domeinnamen wel redelijk troep, okay dat andere zou beter gaan lopen maar dat valt toch bar tegen.... ik bedoel: het is stront lelijk [of ben ik de enige die dat vindt], en je hebt niet het gevoel dat je iets bezit wat van jou is!

Verwijderd

nieuw kvk nr kost ook weer geld (dus niet een nieuw handelsnaam alleen), en als je 30 kvk nrtjes gaat hebben gaat de kvk daar dus echt wel moeilijk over doen als je met geen van alle actief bezig bent...

.com. be whatever:) .nl is gewoon van nederland en dat hadden ze oorsprongelijk moeten afschermen... iig een bepaalde limiet ofzo want tegenwoordig moet je eerst kijken of je domeinnaam vrij is en vervolgens een bedrijf beginnen (anders heet je bedrijf webnetworks of whatevr en heeft pimmetje derks (no offence;)) al webnetworks.nl weggeript...) en das natuurlijk niet de bedoeling...:)
Pagina: 1