"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
- NAC Breda -
[topic=91604]
[topic=100597]
[topic=110593]
[topic=170753]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dan kan ik je GARANDEREN dat je FTP server (service) binnen een week gehacked is en vol warez staatOp zaterdag 05 mei 2001 15:53 schreef Ritchie het volgende:
Naar mijn mening is de ftp server in IIS wel goed hoor!
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
Hmm, twixx dat is alleen zo als hij een extreme hoge upload heeftOp zaterdag 05 mei 2001 19:31 schreef twixx het volgende:
[..]
Dan kan ik je GARANDEREN dat je FTP server (service) binnen een week gehacked is en vol warez staatDe ftp service van iis/nt gebruiken is vragen om problemen. Ik zou daarom WarFTP willen adviseren.
ISS zou kunnen, maar ik zou zelf een betrouwbare + minder hack-gevoelige gebruiken!
Verwijderd
De pagina bij tucows verwijst vor uitleg site van de makers naar http://home.sol.no/jgaa/tftpd.htm maar die bestaat niet heeft iemand soms het nieuwe adres?Op zaterdag 05 mei 2001 19:31 schreef twixx het volgende:
Dan kan ik je GARANDEREN dat je FTP server (service) binnen een week gehacked is en vol warez staatDe ftp service van iis/nt gebruiken is vragen om problemen. Ik zou daarom WarFTP willen adviseren.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ik vind wel dat ze dan die tucows pagina''s s mogen updaten.
Ik had ook beter eerst es gezocht maar ik zit me hier te ergeren aan die portable f**** Win Me
Verwijderd
Ik vrees het want ik kan wel bestanden ervan binnenhalen 3 geprobeerd en ze werkten alle drieOp zondag 06 mei 2001 00:40 schreef sproggle het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar zogauw ik altijd iets wil downloaden daar krijg ik een 404 :o(
gehad moest hebbenOp zondag 06 mei 2001 00:47 schreef sproggle het volgende:
is ook al weer een tijd geleden dat ik op tucows iets gehad moest hebben
En nu ga ik slapen is het nu deze
Verwijderd
Nix raars aan, is gewoon brabants hoorOp zondag 06 mei 2001 00:54 schreef tomsworld het volgende:
[..]
gehad moest hebbenook een rare combinatie
Ik neem aan dat z''n machientje in een noc staat gezien "draaien enkel websites op asp en frontpage enabled" en een mbitje of tig up is daar natuurlijk geen uitzondering. Anyway zullen die fxp-people dat wel ''fast'' vinden.Op zaterdag 05 mei 2001 19:35 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Hmm, twixx dat is alleen zo als hij een extreme hoge upload heeft
ISS zou kunnen, maar ik zou zelf een betrouwbare + minder hack-gevoelige gebruiken!
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Lees de topic even door r0tt3 h0ndOp zondag 06 mei 2001 14:52 schreef VeGeTa_2001 het volgende:
WarFTPD ff zoeken op tucows maar dat is een fijne kan je via je thuis windows bak ook managen etc..
mbitje? 10mbitjes? ''fast'' ? hoe kom je daar bij .. daz traag manOp zondag 06 mei 2001 13:45 schreef twixx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat z''n machientje in een noc staat gezien "draaien enkel websites op asp en frontpage enabled" en een mbitje of tig up is daar natuurlijk geen uitzondering. Anyway zullen die fxp-people dat wel ''fast'' vinden.
Verwijderd
Waar zegt ie 10 Mbitjes? Ik hoor em alleen praten over tig mbitjes...Op maandag 07 mei 2001 09:36 schreef Weppel het volgende:
[..]
mbitje? 10mbitjes? ''fast'' ? hoe kom je daar bij .. daz traag man
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ennu misschien kost het dan wat meer maar dan hebbie ook wat
Zelf gebruik ik het ook voor mijn ftpservers en het werkt perfect
Beetje lastiger te configureren maar je krijgt er ook wat voor terug.
http://playstation2.idv.tw/raidenftpd/
MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF
Verwijderd
Veels te onhandig voor beginnelingen met al die commandoŽs.
Voor de wat meer gevorderde ftp draaiers is het wel leuk, omdat je veel extra functies hebt.
tig is bij mij 10Op maandag 07 mei 2001 09:44 schreef sproggle het volgende:
[..]
Waar zegt ie 10 Mbitjes? Ik hoor em alleen praten over tig mbitjes...
maar 100 is de moeite waard.. dus beveiligen die handel, en goed.