Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
SSI is toch <!--include #file=blah--> ofzoiets dergelijks ??
doe je het toch met php <? include("blah"); ?>
Ja, op hun site staat ook dat ze geen ssi ondersteunen wegens veiligheid of zo, en dat je daarom maar php moet gebruiken. Maar php kan ik (nog) niet. Dus daar schiet ik ook niet zoveel mee opOp zaterdag 05 mei 2001 10:46 schreef demonite het volgende:
ze ondersteunen wel php maar geen SSI ?
SSI is toch <!--include #file=blah--> ofzoiets dergelijks ??
doe je het toch met php <? include("blah"); ?>
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Anyway heb jij waarschijnlijk een overeenkomst met hun waar voorwaarden enz. genoemd worden. Dan sta je rechtskundig zwak en denk ik niet dat je erover hoeft te twijfelen dat ze gebruik maken van een deurwaarder/kort geding.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
En deheeg doet ook niet moeilijk over de betaling...
Ik heb wel eens een week telaat betaald werd helemaal geen probleem van gemaakt (ik heb wel ff gemailt)
Deheeg = toppie
www.dannyhiemstra.nl
Verwijderd
week telaat betalen mogen ze nie eens moeilijk over doen:)Op zaterdag 05 mei 2001 23:37 schreef FireFoxx het volgende:
Lol ik heb ook deheeg en ik werk alleen maar met include ""; bla en het werkt perfect!
En deheeg doet ook niet moeilijk over de betaling...
Ik heb wel eens een week telaat betaald werd helemaal geen probleem van gemaakt (ik heb wel ff gemailt)
Deheeg = toppie
Verwijderd
Anyway: betaald men vlot als men vlot wat geleverd krijgt? Zoniet, waarom dan niet, geen financieele middelen beschikbaar? lui? vergeten? 1x per maand alle betalingen??