[BC3] Deheeg en SSI :(:(:(

Pagina: 1
Acties:

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik heb net een hosting pakket aangevraagd bij deheeg.nl, en ik heb de dag er na (vandaag) de info en login naam enzo gehad. Maar nou wil ik mijn site gaan uploaden, ondersteunen ze g*dver geen SSI. Hier staat wat ze precies aanbieden, en d''r staan allemaal goede dingen bij, en van een beetje host verwacht je dan wel dat ze SSI ondersteunen, d''r staat ook bij dat ze "dit en meer" aanbieden. Bovendien staat er daar nergens dat ze _geen_ SSI ondersteunen. Maar nou heb ik dus op hun members gedeelte ingelogd, en dan staat er dat SSI niet ondersteund wordt wegens veiligheid en zo :r

Ik vind dit zacht gezegd behoorlijk genaaid, en misleidend, en ik vroeg me af of ik nu gewoon niet kan betalen. Ik moet 1 dezer dagen een acceptgiro in de bus krijgen, en als ik deze nou gewoon niet betaal, en zeg dat ze mijn account kunnen afsluiten, zou dat kunnen. Dat er niet ineens een deurwaarder op de stoep staat of zo?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

je kan proberen aanspraak te maken op een proefperiode, en aangezien je een onderbouwde reden hebt (Je neemt account voor SSi, wordt niet ondersteund, en staat niet duidelijk omschreven op website), en je maakt geen misbruik (Dus jegebruikt site nu niet voor MP3''s te hosten oid), zou het geen probleem mogen zijn ... Wordt ''t wel een probleem, ga dan langs een rechtswinkel ofzo, maar je staat IMHO best sterk, zeker omdat je pas een dag lid bent enzo.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

ik zou als ik jou was iig zo snel mogelijk laten weten dat je toch geen account wil om ie reden, als ze beetje begrijpelijk zijn doen ze daar niet moeilijk over

• demonite
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 13:43

demonite

the way is up

ze ondersteunen wel php maar geen SSI ?
SSI is toch <!--include #file=blah--> ofzoiets dergelijks ??

doe je het toch met php <? include("blah"); ?>

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Op zaterdag 05 mei 2001 10:46 schreef demonite het volgende:
ze ondersteunen wel php maar geen SSI ?
SSI is toch <!--include #file=blah--> ofzoiets dergelijks ??

doe je het toch met php <? include("blah"); ?>
Ja, op hun site staat ook dat ze geen ssi ondersteunen wegens veiligheid of zo, en dat je daarom maar php moet gebruiken. Maar php kan ik (nog) niet. Dus daar schiet ik ook niet zoveel mee op :'(

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Okay, ik neem mijn :r opmerking over deHeeg weg. Ik kreeg namelijk net een mailtje van ze, dat voor _mijn_ account ssi is geactiveerd. :) Dat valt me toch reuze mee :D

Mijn foto's op Flickr.

• twixx
  • Niet online
Precies, ik zou het gewoon met PHP doen, no big deal.
Anyway heb jij waarschijnlijk een overeenkomst met hun waar voorwaarden enz. genoemd worden. Dan sta je rechtskundig zwak en denk ik niet dat je erover hoeft te twijfelen dat ze gebruik maken van een deurwaarder/kort geding.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• chuxiej
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07-2020
Lol ik heb ook deheeg en ik werk alleen maar met include ""; bla en het werkt perfect!

En deheeg doet ook niet moeilijk over de betaling...
Ik heb wel eens een week telaat betaald werd helemaal geen probleem van gemaakt (ik heb wel ff gemailt)

Deheeg = toppie

www.dannyhiemstra.nl

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 23:37 schreef FireFoxx het volgende:
Lol ik heb ook deheeg en ik werk alleen maar met include ""; bla en het werkt perfect!

En deheeg doet ook niet moeilijk over de betaling...
Ik heb wel eens een week telaat betaald werd helemaal geen probleem van gemaakt (ik heb wel ff gemailt)

Deheeg = toppie
week telaat betalen mogen ze nie eens moeilijk over doen:)

• twixx
  • Niet online
Waarom zouden ze daar niet moeilijk over mogen doen? Jij wilt toch ook snelle en betrouwbare service? I bet dat ze je domeinnaam binnen 48h hebben opgezet dus..

Verwijderd

juridisch gezien kun je iemand toch niks maken als hij 1 week telaat betaald....ze kunnen hooguit een herinnering van betaling sturen thats all

• twixx
  • Niet online
Juridisch gezien maakt de tijdsduur niets uit. Wat de host verzonden moet hebben naar de ''klant'' is een herinnering waarin hij aankondigd de zaak uit te besteden aan een deurwaarderskantoor oid. En dat alles met redelijke termijnen. Maar dat zal de kanton rechter indien nodig wel bepalen.
Anyway: betaald men vlot als men vlot wat geleverd krijgt? Zoniet, waarom dan niet, geen financieele middelen beschikbaar? lui? vergeten? 1x per maand alle betalingen??

Pagina: 1