De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
denk de spider die ilse zelf gemaakt heeft?Op vrijdag 04 mei 2001 17:06 schreef Crizis het volgende:
Iemand enig idee welke welke spider er achter ilse zit? Is deze software te downloaden ergens?
Volgens mij kun je www.google.com kopen of bruiklenen dacht ik me te kunnen herinneren.
hmm...kun je heel toevallig niet de bron mailen?? ik probeer de werking van de spiders te achterhalen zodat ik hogerop in de lists op ilse kan komen.Op vrijdag 04 mei 2001 18:16 schreef The Source het volgende:
ben aan het afstuderen bij ilse... is zelfontwikkelde spider.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
|:(|:(Op zondag 06 mei 2001 15:53 schreef Crizis het volgende:
[..]
hmm...kun je heel toevallig niet de bron mailen?? ik probeer de werking van de spiders te achterhalen zodat ik hogerop in de lists op ilse kan komen.
Lees deze draad zelf nou es 10 x door.....Op zondag 06 mei 2001 15:53 schreef Crizis het volgende:
[..]
hmm...kun je heel toevallig niet de bron mailen?? ik probeer de werking van de spiders te achterhalen zodat ik hogerop in de lists op ilse kan komen.
ROTFLMAOETCPIMP
Ze bestaan nog, de *echte* clueless figuren..
Heeft er nog iemand een pot clue-cookies?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Heb je de source van T-net voor mijOp zondag 06 mei 2001 20:28 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Lees deze draad zelf nou es 10 x door.....
ROTFLMAOETCPIMP
Ze bestaan nog, de *echte* clueless figuren..
Heeft er nog iemand een pot clue-cookies?
-volgens mij krijgt femme dagelijks van zulk soort mailtjes :)-
Verwijderd
dat weet ik wel zeker, soms vraag ik me echt af hoe dom mensen kunnen zijnOp zondag 06 mei 2001 21:22 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
-volgens mij krijgt femme dagelijks van zulk soort mailtjes :)-
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
Op zondag 06 mei 2001 21:37 schreef twixx het volgende:
Ik hoop dat ze die spider zo goed geschreven hebben dat jou ''hoemepétsjz'' op pagina 13 uit komt waar we je huisdieren vinden, links naar de sites van je vriendjes, een mooi icq control panel en een passfoto voor je wannabee-vriendinnetjes
Verwijderd
WheheheOp zondag 06 mei 2001 21:37 schreef twixx het volgende:
Ik hoop dat ze die spider zo goed geschreven hebben dat jou ''hoemepétsjz'' op pagina 13 uit komt waar we je huisdieren vinden, links naar de sites van je vriendjes, een mooi icq control panel en een passfoto voor je wannabee-vriendinnetjes
Maar waarom wil je dan de source code hebben? Kun je beter vragen om de r00t passwords, kun je lekker direct in de ilse databases klooien!! is toch veel handiger!!!!