[BC3] Streaming vanaf een host

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
weet iemand hier een goed programmaatje waarmee video gestreamd kan worden
van een windows machine naar een netwerk?
bij voorkeur een zo goedkoop mogelijk programma (shareware/freeware/etc).
ik heb al even gekeken naar verscheidene programmas, maar de enigste oplossingen voor wat ik zocht was in hardware (5k-10k usd) of software (hogere prijs) :(.

(video on demand dus, en niet continu netwerk flooden met data die niemand bekijkt)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op vrijdag 04 mei 2001 16:08 schreef saryon2413 het volgende:
weet iemand hier een goed programmaatje waarmee video gestreamd kan worden
van een windows machine naar een netwerk?
Windows NT server en Windows2000 server hebben WindowsMediaserver er gratis en voor niets bij zitten.
bij voorkeur een zo goedkoop mogelijk programma (shareware/freeware/etc).
ik heb al even gekeken naar verscheidene programmas, maar de enigste oplossingen voor wat ik zocht was in hardware (5k-10k usd) of software (hogere prijs) :(.

(video on demand dus, en niet continu netwerk flooden met data die niemand bekijkt)
WindowsMediaEncoder (om een live signaal naar de WindowsMediaserver te sturen) stuurt alleen video naar de server als deze er om vraagt. Dus zal nooit het netwerk onnodig belasten.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ooh....das snel :)
bedankt, ik zal ff de microsoft site bekijken, en zien of dat een beetje werkt :)
nu hopen dat ie als ie iets krijgt NIET over m''n casema stuurt ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen