[BC3] Host...

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi
Ik zoek een PARTICULIERE host + .nl/.com domein. Moet PHP&MySQL ondersteunen, niet heel veel dataverkeer en heb niet veel ruimte nodig.
Weet iemand een goede host?
tnx

Verwijderd

zijn er meer die dit doen,
kijk is op www.webhosters.nl

deze kan ik je aanraden: http://www.webhosters.nl/perserv_action.asp?bedrijf=shock+media

daar heb ik zelf ook als particulier .nl domeintjes

Verwijderd

Ik zit bij ASHosting. Duurste pakket met PHP en SQL, maar zonder ASP is 595,- ex. BTW per jaar. Gruwelijk snelle servers, unlimited bandbreedte, multiple backbones van 3MBit/s, 200 Meg, 25 Pop3 boxen, PHP, SSI, SQL, de rest van die afkorting-zooi, weetikveelallemaalnogmeer, kijk zelf maar hoe snel die is

Mijn test paginaatje <- in PHP

www.ashosting.nl

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 16:01
Op vrijdag 04 mei 2001 03:15 schreef JKMaztah het volgende:
Ik zit bij ASHosting. Duurste pakket met PHP en SQL, maar zonder ASP is 595,- ex. BTW per jaar. Gruwelijk snelle servers, unlimited bandbreedte, multiple backbones van 3MBit/s, 200 Meg, 25 Pop3 boxen, PHP, SSI, SQL, de rest van die afkorting-zooi, weetikveelallemaalnogmeer, kijk zelf maar hoe snel die is

Mijn test paginaatje <- in PHP

www.ashosting.nl
Sjezus wart gaat dat snel :?:?:?
Zou wel aan mij liggen:?
huh nee ik heb neht neg getest en haal 400

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 11:01 schreef speedener het volgende:

[..]

Sjezus wart gaat dat snel :?:?:?
Zou wel aan mij liggen:?
huh nee ik heb neht neg getest en haal 400
Waaraan kun je dat zien, staan er downloads op die ik niet kan vinden? en 400 wat? bytes/second, Mbit ?

• Speedener
http://www.cnet.com/internetservices/g/bm/msn/0001.html en hier haal ik 452.6 kbps

Bij mij laad je page niet snel

• Speedener
ow nu wel... zou wel ff een timeout gehad hebben ofsow hier bij chello...

Verwijderd

Voor een snelheids test probeer eens op www.mordax.nl dat is tenminste binnen nederland.

Verwijderd

niet helemaal waar. :)

Verwijderd

Downloaden vanaf een server van vuurwerk vanaf een server van shockmedia

12:20:14 (817.56 KB/s) - `test.zip'' saved [235248/235248]

downloaden vanaf server een van vuurwerk vanaf een server van widexs

12:25:14 (1.13 MB/s) - `se445.exe'' saved [40254/40254]

lekker snel dacht ik zo :9 alleen kleine files, dus zal niet helemaal correct zijn.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 12:36 schreef Kertje het volgende:
Downloaden vanaf een server van vuurwerk vanaf een server van shockmedia

12:20:14 (817.56 KB/s) - `test.zip'' saved [235248/235248]

downloaden vanaf server een van vuurwerk vanaf een server van widexs

12:25:14 (1.13 MB/s) - `se445.exe'' saved [40254/40254]

lekker snel dacht ik zo :9 alleen kleine files, dus zal niet helemaal correct zijn.
Dit mag dus niet! een .exe kan verder gecomprimeerd worden als een .zip bij het downloaden.

http://www.2fast.nl/test/ hier staan bin files deze kunnen niet gecompressed worden tijdens het downloaden en daardoor kun je _wel_ een vergelijking maken. Dus download er 1 en upload ze op beide plaatsen en herhaal je test ;)

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 13:54 schreef sproggle het volgende:

[..]

Dit mag dus niet! een .exe kan verder gecomprimeerd worden als een .zip bij het downloaden.

http://www.2fast.nl/test/ hier staan bin files deze kunnen niet gecompressed worden tijdens het downloaden en daardoor kun je _wel_ een vergelijking maken. Dus download er 1 en upload ze op beide plaatsen en herhaal je test ;)
w00ps....je hebt gelijk:) zal ik vanavond es doen...nu ff langs de AH :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb sinds kort eigen server enzo. PHP, MySQL, kan allemaal. Geef maar een gil, eventueel ook voor reggen van namen. Ik sta altijd open voor leuke ideeen. Makkelijkst per email, omdat ik hier niet regelmatig ben.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 12:55 schreef Lolee het volgende:
Ik heb sinds kort eigen server enzo. PHP, MySQL, kan allemaal. Geef maar een gil, eventueel ook voor reggen van namen. Ik sta altijd open voor leuke ideeen. Makkelijkst per email, omdat ik hier niet regelmatig ben.
S.P.A.M. :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik wil niet op je jouw server, ik zit op inet met ISDN-128k, maar na 1 minuut nog steeds NIKS te zien....als je spamt, zorg dan in ieder geval dat ALS een gek gaat kijken het ook nog wat waard is...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 13:54 schreef sproggle het volgende:

[..]

zow,
downloaden vanaf server van vuurwerk vanaf shockmedia:
15:16:22 (920.45 KB/s) - `2mb.bin'' saved [2097152/2097152]

downloaden vanaf server van vuurwerk vanaf widexs:
15:18:50 (1.24 MB/s) - `2mb.bin'' saved [2097152/2097152]

tis moment opname maar gewoon lekker snel zijn ze wel ;)

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lekker handig als je server of een process fails :) Als je nog vragen hebt over je server configuratie kun je ze hier stellen hoor! :Y)

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Pagina: 1