Toon posts:

[BC3] Probleem..... Help me out Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

De probleem is dit ik heb een webhosting pakket gehuurt in Amerika. Ik heb ook de desbetreffende (2x)DNS servers gehad deze moest ik hier aan de ISP die mijn domein (icomputers.nl) heeft doorgeven. Nu beweren zij dat dat onmogelijk is, omdat Amerikaanse DNS volgens hun anders is(andere standaarden). Ik vindt dit een belachelijke argument. Een vriend van me werkt in een hostingbedrijf en volgens hem kan ik wel een Amerikaanse DNS gebruiken met een .nl domein. Ik hoop dat u jullie me uit de brand kunnen helpen. Mocht het inderdaad zo zijn dat ik wel een Amerikaanse DNS kan toevoegen ga ik hiervan werk maken. Ik pik dit namelijk niet;(

Met vriendelijk Tweakende groeten,

Insane

Verwijderd

Bullcrap!

De hele wereld gebruikt bind ongeveer ;)

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wellicht bedoeld die de opzet van de zone file en komttie niet door de beruchte http://www.nic.nl/nscheck.lp heen?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Maar het principe van DNS blijft toch het zelfde? Of je het nu met drag-and-drop een zonefile maakt op je vi''ed em zelf, layout zal mischien anders zijn maar het werkt het zelfde.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik denk eerder dat je NL ISP liever heeft dat je daar host..

kan ik ze ook niet ongelijk in geven :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Twixx,

Juist zo iets had die naar me toegmailt (exact hetzelfde), maar ja is dat ding wel 100% ok?. Als die check niet werkt wat dan?. Ik krijg dit te zien:

Resultaat voor: icomputers.nl

errors=1, warnings=4, informational=0
* domein icomputers.nl.
* nameserver xxx.xxxxxx.xxxx./xxx.xxx.xxx.x
W SOA refresh (3600) < 4 uur (zie RFC1537)
W SOA retry (600) < 30 minuten (zie RFC1537)
W SOA minimum (3600) < 1 dag (zie RFC1537)
W A record voor localhost ontbreekt (zie RFC1537)
* nameserver xxx.xxxxxxx.xxx./xxx.xxx.xxx
E server onbereikbaar, timeout of niet ''authoritative''

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Die Amerikaanse provider moet enkele servers rechten geven om dns transfers toe te laten.
Misschien willen ze dat niet.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met de foutmeldingen aan de provder voorgelegt (wacht op reactie). Ze zeiden geef onze DNS door aan je provider dan komt alles wel goed. Ze konden niet echt de domein laten transferen omdat het een Nederlandse instantie is die het beheert

Doei,

ISmail
Pagina: 1