De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kan dat ook met apache onder windows (het is me met xitami nog nooit gelukt)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Met apache voor windows heb ik eerlijk gezegd geen ervaringen. Maar het lijkt me logisch dat virtual hosts in windows ook wel wordt ondersteund.Op woensdag 02 mei 2001 21:16 schreef j_iscool het volgende:
kan dat ook met apache onder windows (het is me met xitami nog nooit gelukt)
Weet jij ook een beschrijving ofzo van hoe ik die maak?
Heeft niks met virtual hosts te maken.
Probeer eens iets als
Probeer eens iets als
Alias /klaas "C:/host"
Alias /jan "D:/host"
Dat werkt wel, maar hij pakt geen index.html of index.php3 en geeft een INDEX OF.......
De links die hij weergeeft werken ook niet, als je er op klikt krijg je een fout.
Ik heb apache wel steeds opnieuw gestart.
De links die hij weergeeft werken ook niet, als je er op klikt krijg je een fout.
Ik heb apache wel steeds opnieuw gestart.
Pagina: 1