[BC3] Webalizer + Coldfusion 5

Pagina: 1
Acties:

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb twee vragen:
1. Ik wil in webalizer op de gegenereerde pagina''s een eigen link plaatsen. Is dit mogelijk? zo ja hoe?

2. Heeft iemand al Coldfusion 5 geprobeerd en wat zijn de ervaringen ermee (CF5 wordt in juni uitgebracht)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
^
|

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

volgens mij kan het niet.
of je moet de code gaan hacken van webalizer. >:)

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 10:49 schreef -Rob- het volgende:
Ik heb twee vragen:
1. Ik wil in webalizer op de gegenereerde pagina''s een eigen link plaatsen. Is dit mogelijk? zo ja hoe?

2. Heeft iemand al Coldfusion 5 geprobeerd en wat zijn de ervaringen ermee (CF5 wordt in juni uitgebracht)
Ik heb als een van de weinigen al een Officiel CF5ENT pakket. Het pakket is ontzettend goed verbeterd, ik noem er een aantal:

Snelheid ++
Query hergebruiken ++
Geintegreerde Generator Server ++

Verwijderd

Overigens een paar maanden na het officieel uitbrengen van versie 5 komt alweer een nieuwe versie.

Deze versie zal nog steeds op de Java Core draaien, maar zal alla Apache zijn. Het is dan mogelijk om componenten die je niet gebruikt op non-actief te zetten.

Versie 5 overigens heeft bij mij al snelheidsresultaten van 460% gehaald bij kleine en grote queries.