Toon posts:

[BC3] ik erger me aan de WN server van vuurwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt helemaal gek denk ik,
Ik heb net een klant die bij Vuurwerk gehost wordt, nu wordt ik helemaal gek van die idiote WN server van hun. Kan iemand me voordelen van deze server vertellen, want ik kan in ieder geval geen voordelen van deze server bedenken. :( :(

Ik heb ook een hoop php scripts en die moeten gvd allemaal benoemd worden in de index file en daarna moet de index.cache file herladen (oid) worden. wat een klotezooi.

Weet iemand misschien hoe ik alle php scripts in 1 keer kan benoemen en laten afhandelen door hun php-cgi module??

Verwijderd

waarom ga je dan bij vuurwerk zitten?

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 18:14 schreef Kertje het volgende:
waarom ga je dan bij vuurwerk zitten?
Dat vraagt ie niet ;)

Bel de helpdesk bij vuurwerk zou ik zeggen, op dit forum zul je niemand vinden die sympatie heeft voor die WN Server. Maar zit in dat rare menu geen optie om die index.cache te laten hetshrijven?

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Laat Vuurwerk vanaf heden nu ook win2000 hosting hebben :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Aha, vandaar dus dat dikke HP kabinet in hun server ruimte. Zoiets als dit: http://netserver.hp.com/netserver/products/highlights_lp1000r.asp en dan met zo''n leuk TFT schermpje erin waar ze op IRC''en :). Er draaide iig Windows op.

Verwijderd

Erger nog, vandaag op de radio reclame: U heeft in de afgelopen tijd veel met uw website gedaan en u heeft veel bezoekers, u wilt eigenlijk meer met uw website doen. Dan kunt u nu gebruik maken van een dedicated server pakket bij Vuurwerk. Kijk voor meer info op vuurwerk.nl

Dus Femme, ik denk dat dat HP kabinet de dedicated servers zijn voor de te verwachten klanten op deze actie..

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 16:55
Ach, als je ermee om kunt gaan is er niets aan de hand, maar in het begin is het naadje. Trouwens, je kunt ook alle files in een dir met een extentie in een keer door PHP laten halen. RTFM: http://www.helpdesk.vuurwerk.nl/ (het staat er op, bij CGI -> PHP).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 01 mei 2001 23:14 schreef Femme het volgende:
Aha, vandaar dus dat dikke HP kabinet in hun server ruimte. Zoiets als dit: http://netserver.hp.com/netserver/products/highlights_lp1000r.asp en dan met zo''n leuk TFT schermpje erin waar ze op IRC''en :). Er draaide iig Windows op.
Ehrm, er zitten LPR 2000''s in, het 2HE hoge model :)

Maar er draait inderdaad Win2k op en de lade met 15" TFT panel en keyboard is inderdaad erg praktisch om effe een console te hebben..
Mooi wel trouwens die console switches van tegenwoordig, dmv een toets krijg je een on-screen menu en kun je makkelijk een van de servers kiezen (op naam).

Nou nog een server met TV kaart op die console aansluiten, is het wat minder saai *D

Edit/Aanvulling: De dedicated servers zijn Cobalts, dus (gewoon) op linux.. De HP Netservers zijn voor Windows 2000 hosting,
directory server enzo.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De dedicated servers waar ze het op Vuurwerk.nl over hebben zijn allemaal Cobaltjes.

Erhm, is nu overbodig wat ik zeg :)

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 23:29 schreef Elissen het volgende:
(het staat er op, bij CGI -> PHP).
daar had ik dus nooit gezocht.. maarja het zal wel allemaal zo opgezet zijn dat de ongeloofelijke huismoeder het allemaal zo kan vinden terwijl een nadenkend iemand er volledig de kluts kwijt raakt.. zie je wel vaker van de enorm doorgedachte GUI''s en menus..
Pagina: 1