Tja, ik probeer het maar weer een keertje hier, ik heb nogsteeds vragen over Adobe Document Servers.
Laten we maar beginnen met, hoe kom ik eraan(_legaal_)?
Zoja, hoe wordt het geïnstalleerd?
en c.) Wat zou zoiets mij ongeveer kosten...
Damn, zelfs bij Adobe in Ierland komen ze met _geen_ antwoord!!! Raak een beetje radeloos, en ook begin ik een beetje te
op die telefoondienst daar!!!!
Maarja, kan iemand mij helpen?
Bij voorbaat thnx.
Ome Les.
Laten we maar beginnen met, hoe kom ik eraan(_legaal_)?
Zoja, hoe wordt het geïnstalleerd?
en c.) Wat zou zoiets mij ongeveer kosten...
Damn, zelfs bij Adobe in Ierland komen ze met _geen_ antwoord!!! Raak een beetje radeloos, en ook begin ik een beetje te
Maarja, kan iemand mij helpen?
Bij voorbaat thnx.
Ome Les.
...:::everybeat.nl
Uhmz, pdf formaat is een manier om documenten in te pakken ofzo, het is allemaal een standaard van Adobe die mooi moet zijn. Ik zelf zie als enige vordeel dat je een leuke vormgeving behoudt, en dat je lekker kan zoomen en zoeken tijdens het toegang zoeken van dit.
Helaas kan ik je denk ik geen voorbeeld laten zien, aangezien het hier om Technical Documents gaat voor een intranet.
zowwie enzo...
Maareuh, het schijnt een soort van opgefokt word bestand te zijn.
NE-hoo, thnx enzo.
Helaas kan ik je denk ik geen voorbeeld laten zien, aangezien het hier om Technical Documents gaat voor een intranet.
zowwie enzo...
Maareuh, het schijnt een soort van opgefokt word bestand te zijn.
edit:
Adobe Document Server schijnt een pakket te zijn waarmee een pdf zo omgezet wordt op de server dat je hem ook kan lezen zonder gebruik te hoeven maken van een Acrobat Reader of zulks. (zorrie begreep je vraag niet helemaal dus heb het allebei maar ff uitgelegd, beetje brak nog van Kwiensdee
) Ik wou dat ik je op dit moment ff een url kon passen, maareuh, kan ff niet meer in die search komen van adobe.com (ze hebben weer eens probs met de proxy)
Adobe Document Server schijnt een pakket te zijn waarmee een pdf zo omgezet wordt op de server dat je hem ook kan lezen zonder gebruik te hoeven maken van een Acrobat Reader of zulks. (zorrie begreep je vraag niet helemaal dus heb het allebei maar ff uitgelegd, beetje brak nog van Kwiensdee
NE-hoo, thnx enzo.
...:::everybeat.nl