[BC3] Particulier domein, omzetten naar bedrijfsdomein?

Pagina: 1
Acties:

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:12

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Wellicht heel eenvoudige vraag.

Ik heb eens op domein.pagina.nl gekeken voor het registreren van de (net verzonnen) naam van een toekomstige bedrijf. Het bedrijf bestaat momenteel dus nog niet, dus is ook nog niet ingeschreven bij KvK.

Ik heb eens rondgekeken op die domeinbeschikbaarheidsites (leuk scrabble-woord BDW ;)) en daar kan ik als particulier en als bedrijf de naam vast parkeren.

Nu is mijn simpele vraag, of ik een particulier geparkeerde domeinnaam, later over eenvoudig kan zetten / gebruiken als bedrijfsdomein?

Waar kan ik het beste / goedkoopste dit op bovenstaande maneir doen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:15
Als ik jou was zou ik een bekende zoeken die een bedrijf heeft (en dus ingeschreven staat bij het KvK). Dan kun je op zijn KvK je domein registreren en krijgt je geen problemen met zo''n particulier geregistreerd domein. Mocht je later ooit zelf een kvk hebben dan kun je het domein laten overschrijven.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
maakt beiden niet veel uit, als je maar een nette overeenkomst hebt dat het domein op jouw naam komt.

Waar mag ik niet zeggen....dat wordt genoemd als spam ook al is het niet mijn bedrijf :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sommige hostingbedrijven kunnen dit al voor je doen. Ze registreren eerst op hun eigen naam en zodra je een kvk hebt zetten ze het domein op jouw naam.

www.webhosters.nl heeft er vast wel een paar. Of je belt er gewoon een op, meeste kleine kunnen het wel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 12:03 schreef Crizis het volgende:
Sommige hostingbedrijven kunnen dit al voor je doen. Ze registreren eerst op hun eigen naam en zodra je een kvk hebt zetten ze het domein op jouw naam.

www.webhosters.nl heeft er vast wel een paar. Of je belt er gewoon een op, meeste kleine kunnen het wel.
Dit zou ik dus niet aan raden.

Ik heb zelf hele vervelende ervaringen hiermee, ik ben dus m''n domein kwijt maar ik veel werk in gestopt heb. Als je dit al zou doen, dan moet je dit bij een hele betrouwbare hoster doen, niet FreeHosting of zoiets goedkoops.

De oplossing van The Source is beter.

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 12:14 schreef HHH het volgende:

[..]

Dit zou ik dus niet aan raden.

Ik heb zelf hele vervelende ervaringen hiermee, ik ben dus m''n domein kwijt maar ik veel werk in gestopt heb. Als je dit al zou doen, dan moet je dit bij een hele betrouwbare hoster doen, niet FreeHosting of zoiets goedkoops.

De oplossing van The Source is beter.
bedrijf waar ikzit krijg je overeenkosmt waar dit in staat, dus dan zit je wel goed opzich, kost overgens wel fucking veel geld, ik meen 50 piek ofzo om je domeinnaam over te zetten naar een andere houder als je particulier bent.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Tsja, waar het mij eigenlijk om gaat, is:

- of het kan, en dan hoe
- kosten

Als ik nu als particulier parkeer, kost dat bij een hoster iets van 100,-- ex p/j, doe ik dat als bedrijf kost dat 50,-- ex p/j.
Overgezet moet er daarna toch worden, dus hoe later maakt me niet zo uit! Als het maar kan en nu niet al teveel geld kost!

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 13:33 schreef ChUcKiE het volgende:
Tsja, waar het mij eigenlijk om gaat, is:

- of het kan, en dan hoe
- kosten

Als ik nu als particulier parkeer, kost dat bij een hoster iets van 100,-- ex p/j, doe ik dat als bedrijf kost dat 50,-- ex p/j.
Overgezet moet er daarna toch worden, dus hoe later maakt me niet zo uit! Als het maar kan en nu niet al teveel geld kost!
juist bij het zgn "parkeren" moet je wel een beetje uitkijken, juist bij die dingen zitten eigenlijk nooit volledige overeenkomsten. En volgens mij is dat vrij belangrijk in jou geval (altijd eigenlijk).

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Welk advies geef je mij dan?? Eerst op een ander KvK een naam registeren. En dan tegen de tijd dat het bedrijf van start gaat / de website gemaakt kan worden, de domein naam op juiste KvK zetten en dan laten hosten?

Waar? :)

Verwijderd

je meot gewoon sowieo zorgen dta je bij een betrouwbaar bedreijf zit, wat je ook doet, als je kvk van iemand anders kunt krijgen is dit geen slechte oplossing, maargoed, als je bij een goed bedrijf zit is dit ook wel op te lossen via particuliere registratie.

als je me ff mailt kertjuh@yahoo.com kan ik je wel een url geven van bedrijf waar ik als particulier een aantal domeinnamen heb (en waar ik vorige week sollicitatie brief naar verzonden heb ;) ). het is echter niet de goedkoopste (vri jduur eigenlijk) maar heb verder erg goed contact met ze met problemen ofzo dus tja...
Pagina: 1