[BC3] Directory listing

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is het mogelijk om de output van de directory listing in IIS4 te veranderen. Zoals bijvoorbeeld de achtergrond kleur (ik vind wit niet mooi).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb wel eens webservers gezien waar je dat wel in kan aanpassen.. maar ook in IIS??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• keesmo
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat je ook kunt doen is gewoon een pagina maken met php, asp of cfm (welke je zelf fijn vindt). Deze pagina laat alle bestanden automatisch zien (je kunt dan ook aangeven welke extensies wel en welke niet) en dan kun je in die pagina gewoon een stylesheet gooien.

keesmo.nl 100% snowboarden

• BC3 Victim
Ja. klopt. Ik heb er ook asp scripjes voor gebruikt. Dit werd alleen heel erg traag. Mijn directory listing laat een lijst met bestanden zien die op een andere server op een intern netwerk staan. Met directory listing van IIS4 gaat dit redelijk snel, maar met een asp script werd dit dus erg langzaam.

Oja en met een asp script kreeg ik het niet voor elkaar om een listing te doen van een directory op een andere computer. Is dat nou wel of niet mogelijk.