Wie weet een goede Belgische host ? Ongeveer zoiets als Vuurwerk. Hoeft niet al te veel mogelijkheden te hebben, maar wel betrouwbaar en snel zijn. Liefst ook een goede verbinding met Nederland.
Om je vraag te beantwoorden nee...
Maar het is voor Nederlandse hosters helemaal geen probleem om .BE domeinen te registeren en deze in hun DNS te plaatsen. Tenminste ik doe het.
Aangezien de Nederlanse hosting markt veel verder ontwikkeld is zou ik in Nederland gaan kijken, heb je iig iets meer keus.
Maar het is voor Nederlandse hosters helemaal geen probleem om .BE domeinen te registeren en deze in hun DNS te plaatsen. Tenminste ik doe het.
Aangezien de Nederlanse hosting markt veel verder ontwikkeld is zou ik in Nederland gaan kijken, heb je iig iets meer keus.
alleen de hosting markt???Op maandag 30 april 2001 13:56 schreef The Source het volgende:
sorry kon het niet laten..geintjuhh!!
/me Source woont als NL-er in België en weet er alles van
Verwijderd
www.creations.be bel die eens
is een vriend van me in belgie en die doet wel goed zijn werk en de servers zijn goed te bereiken.
codras.com is een goeie en betrouwbare. Bel maar eens en vraag naar Tom de Bast, die kan je verder helpen tegen scherpe tarieven.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1