[BC3] betaald domein voor onder de 500

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik zit bij @home en zij doen niet aan domeinregistratie :(
als het goed is heb ik homepage ruimte bij hun waar dat ook mag wezen :?
en ik ben in het bezit van een K.v.K. nummer
en ik draai w2k server met exchange (mail server ) erop nu was mijn vraag waar kan ik het beste registeren ? en waar moet ik op letten bij een registratie ? en maakt het uit waar je het registreerd ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 12:56 schreef rambo-2001 het volgende:
1. waar kan ik het beste registeren ?
2. waar moet ik op letten bij een registratie ?
3. en maakt het uit waar je het registreerd ?
1. hosting.pagina.nl www.webselect.nl www.webhosters.nl www.internetten.nl
2. Dat hij ook echt op jouw naam komt te staan en of dat je de dns naar jouw wensen mag aanpassen.
3. Inprincipe niet, domein aanvraag is domein aanvraag het verschil zit em in hoe er met je omgesprongen wordt.

• BC3 Victim
voor de duidelijkheid ik heb al een provider
dus ik heb alleen maar een domein nodig en geen internet abb erbij van de provider

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

een provider bellen die domein namen registreerd misschien een idee? zijn er genoeg te vinden lijkt me.

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 12:56 schreef rambo-2001 het volgende:
ik zit bij @home en zij doen niet aan domeinregistratie :(
als het goed is heb ik homepage ruimte bij hun waar dat ook mag wezen :?
en ik ben in het bezit van een K.v.K. nummer
en ik draai w2k server met exchange (mail server ) erop nu was mijn vraag waar kan ik het beste registeren ? en waar moet ik op letten bij een registratie ? en maakt het uit waar je het registreerd ?
Als ik het goed heb mag je de ruimte van @home niet gebruiken voor commerciele doeleinden let dara dus mee op.

• BC3 Victim
Op vrijdag 27 april 2001 21:00 schreef Rats het volgende:

[..]

Als ik het goed heb mag je de ruimte van @home niet gebruiken voor commerciele doeleinden let dara dus mee op.
:( ik heb dus nu een domein + webpage ruimte nodig

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
Is niet zo duur als je denkt; het is trouwens helemaal niet raar om een andere hosting- dan accessprovider te hebben hoor :). Kijk gerust eens op www.webhosters.nl voor overzichtje van hostingproviders en ervaringen van verschillende mensen....ik kan zelf overigens WideXS aanraden!

Verwijderd

bij
www.niv-webhosting.nl

Zeer goedkope pakketen
en snelle services
Ik kon binnen een half uur
na aanvraag me pagina al op internet zetten.

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 21:23 schreef romke het volgende:
bij
www.niv-webhosting.nl

Zeer goedkope pakketen
en snelle services
Zo, dat laatste kom je niet vaak tegen!

Verwijderd

Een com/net/org-domein kan je voor bijna niks aanvragen bij Gandi.net of iets dergelijks. De DNS moet je dan zelf hosten als je maximale flexibiliteit wil hebben.

Een nl-domein kan je zeker voor minder dan 500 piek per jaar registreren bij bijvoorbeeld XS4ALL. Dit heet ''domeinbemiddeling''. Eventueel doen ook zij DNS-hosting voor je.

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 21:23 schreef romke het volgende:
bij
www.niv-webhosting.nl

Zeer goedkope pakketen
en snelle services
Jah maar let wel op dat je op een kabelmodem zit >:)

1 Wageningen.ah00rs01.chello.nl (212.187.8.1) 28 ms 36 ms 13 ms
2 V400.ah00rs02.brain.upc.nl (213.93.127.130) 91 ms 15 ms 16 ms
3 c32150.upc-c.chello.nl (212.187.32.150) 53 ms 45 ms 54 ms

Dus niv-webhosting.nl niet doen dus.

Verwijderd

En de site is een standaard NetObject Fusion template... beetje jammer :'(
De websites die door NIV Automatisering & Webhosting gehost worden, staan op een POWERBDS Webserver. Deze staat gestationeerd bij Level3 te Amsterdam.
De server is verbonden middels een 100 Mbps (sneller dan 2 x T3) dedicated link.
Liegebeesten... en wtf is POWERBDS? :o

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

- Domain registreren bij networksolutions.com
- DNS server draaien
- Klaar

Moet je natuurlijk wel weten hoe dit werkt, anders zou ik het door een bedrijf als WideXS laten doen.
Pagina: 1