De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De webserver zelf valt nog wel mee, maar de database is inderdaad erg traag.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
idd, f2s heeft nieuwe webservers die continue plat liggen,Op vrijdag 27 april 2001 09:45 schreef Lesane het volgende:
F2s staat bekend om zijn langzaamheid, en mijn site bij f2s ligt redelijk tot vaak eruit
Het is opzich goed, niet snel, en het laatste kun je al helemaal shaken.
Daar voeg ik aan toe dat een forum op een gratis hoster niet te doen is.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
De topic titel lijkt me een beetje een retorische vraag, aangezien f2s gratis is. Waarom neem je niet voor een paar tientjes per maand een account bij een betere provider?
webwarezzforum.cjb.net draait nu en gewoon normaal! nog niet plat gelegen redelijk snel geen reclame dus ik ben tevreden!Op vrijdag 27 april 2001 12:59 schreef pier het volgende:
[..]
idd, f2s heeft nieuwe webservers die continue plat liggen,
Het is opzich goed, niet snel, en het laatste kun je al helemaal shaken.
Daar voeg ik aan toe dat een forum op een gratis hoster niet te doen is.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik heb er geen problemen mee met F2S ok de MySQL server is af en toe wat traag maar voor de rest doe ti ehet best goed voor een gratis host.
...
...
Snif, dit ruit naar spamOp zaterdag 28 april 2001 10:08 schreef theteek het volgende:
[..]
webwarezzforum.cjb.net draait nu en gewoon normaal! nog niet plat gelegen redelijk snel geen reclame dus ik ben tevreden!
Verwijderd
Het hangt er vanaf op welke server je zit... Ik zat eerst op een kloteserver die er telkes uitlag, maar toen hebben ze alles van die server naar een andere server verhuist. En nu heb ik in 3 maanden m''n site geen enkele keer meer down gezien.
Verder vind ik f2s ook wel behoorlijk snel voor nederlanders (de servers staan in Engeland), maar voor mensen buiten Europa schijnt het een ramp te zijn. Dit is voor mij niet erg, want het is toch een Nederlandse site. Ik doe er eigenlijk geen ruk meer aan, das wel jammer... maarja afentoe komt er nog wel geld binnen van het bannertje dus ik laat ''m gewoon staan
Verder vind ik f2s ook wel behoorlijk snel voor nederlanders (de servers staan in Engeland), maar voor mensen buiten Europa schijnt het een ramp te zijn. Dit is voor mij niet erg, want het is toch een Nederlandse site. Ik doe er eigenlijk geen ruk meer aan, das wel jammer... maarja afentoe komt er nog wel geld binnen van het bannertje dus ik laat ''m gewoon staan
Ik heb een account op server0028 en op server0033 (daar worden nieuwe accounts opgegooid).
Server0028 is goed, die andere is elke 5 minuten down (je kunt beter vragen wanneer ie up is, ben je eerder klaar)
MySQL is gewoon kut, want het is een shared server met een connectielimiet. Veel mensen gebruiken vaak "mysql_pconnect", waarna ze em nooit meer sluiten, zodat die server zijn verbindingen gewoon opvreet. F2S z''n site zelf is ook gebasseerd op diezelfde SQL server en ligt er op zulke momenten ook gewoon uit.
* _JGC_ is blij met de server0028, die hij met 2x5MB database gebruikt
Server0028 is goed, die andere is elke 5 minuten down (je kunt beter vragen wanneer ie up is, ben je eerder klaar)
MySQL is gewoon kut, want het is een shared server met een connectielimiet. Veel mensen gebruiken vaak "mysql_pconnect", waarna ze em nooit meer sluiten, zodat die server zijn verbindingen gewoon opvreet. F2S z''n site zelf is ook gebasseerd op diezelfde SQL server en ligt er op zulke momenten ook gewoon uit.
* _JGC_ is blij met de server0028, die hij met 2x5MB database gebruikt
f2s in combi met een eigen DB server werkt meestal wel prima.. En het scheelt +/- 70% van alle dataverkeer van en naar je servertje, maar als je dan toch alleen PHP nodig hebt kan je beter een andere host gebruiken (saxen moet je nu voor betalen, nexen heb ik nooit uitgevonden hoe je iets kon uploaden
)
Verwijderd
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met F2S. Ik kijk elke dag meerdere keren en heb slechts 1 a 2 keer meegemaakt dat ''ie eruit lag. Enne, met traag valt het wel mee eigenlijk.
De site bekieken, uploaden gaat allemaal lekker hoor. De database is idd wat traag soms. Maar goed, dat neem ik dan voor lief. Wat wil je ook met een gratis account.
Voor echte kwaliteit en zo raad ik je idd aan om een betaald account te nemen. Dan heb je ook veel betere service en support en zo.
Dat was mijn commentaar. Groet,
:: P-X ::
De site bekieken, uploaden gaat allemaal lekker hoor. De database is idd wat traag soms. Maar goed, dat neem ik dan voor lief. Wat wil je ook met een gratis account.
Voor echte kwaliteit en zo raad ik je idd aan om een betaald account te nemen. Dan heb je ook veel betere service en support en zo.
Dat was mijn commentaar. Groet,
:: P-X ::
Pagina: 1