Verwijderd
ik heb een static dns accountje..
http://denniss.homeip.net
nou was ik bezig met een backup functie voor email via een andere server.. maaruh nou had ik over het hoofd gezien dat de gewone IP.. in het formpje van dyndns automatisch het ip van mn andere pc pakte, en niet die van mn server.. dus was server niet te bereiken vanwege verkeerd IP.. (heh OOPS
)
nou hebbik dus oude ip teruggezet.. en nou moet het dus gewoon weer werken..
jah dat doet het.. half, want IEDEREEN die ik tot nu toe gesproken heb kan gewoon op die homeip.net site komen, maar IK niet
. en geeft ie een DNS error. en page cannot be displayed etc.. maar als ik dan snel in status balk kijk, dan zoekt ie naar het verkeerde ip.. (bij iedereen de goede ip..)
maar al typ je dus op mn gewone pc of de server denniss.homeip.net in.. dan pakt ie em gewoon NIET!!
supers vaag dus..
maar nou heb ik een extra host aangemaakt
http://denniss.ath.cx
en DIE doet het HIER wel :)!!!
maar die Homeip.net NIET..
dus mijn vraag is..
WHAT THE F**K IS GOING ON?!?!?!?!?!?!
http://denniss.homeip.net
nou was ik bezig met een backup functie voor email via een andere server.. maaruh nou had ik over het hoofd gezien dat de gewone IP.. in het formpje van dyndns automatisch het ip van mn andere pc pakte, en niet die van mn server.. dus was server niet te bereiken vanwege verkeerd IP.. (heh OOPS
nou hebbik dus oude ip teruggezet.. en nou moet het dus gewoon weer werken..
jah dat doet het.. half, want IEDEREEN die ik tot nu toe gesproken heb kan gewoon op die homeip.net site komen, maar IK niet
maar al typ je dus op mn gewone pc of de server denniss.homeip.net in.. dan pakt ie em gewoon NIET!!
supers vaag dus..
maar nou heb ik een extra host aangemaakt
http://denniss.ath.cx
en DIE doet het HIER wel :)!!!
maar die Homeip.net NIET..
dus mijn vraag is..
WHAT THE F**K IS GOING ON?!?!?!?!?!?!
Verwijderd
heb gedaan.. hielp nixOp donderdag 26 april 2001 23:44 schreef qltel het volgende:
Misschien helpt ''t om je "tijdelijke internet bestanden" te wissen?
euh.. dat kost geld?? enne namezero en die shit.. dat suxt helemaal.. dusseh wat dan?Als je toch statisch ip heb, waarom reg je dan geen domain aan je adres ?
go.to/... vind ik ook niet echt mooi..
Verwijderd
2 dagen wachten dan zit die andere ook goed bij jou staat dan dns refresh op enkele dagen! Daarom werkt dat DyNDNS gedoe niet zo lekker met telkens een ander ip!
DNS probleem! Of je hebt je ip op je eigen machine niet goed verwerkt
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
gebruik tijdelijk een andere DNS. De DNS die je nu gebruikt heeft de oude entry gecached en gaat pas weer refreshen als de tijd voorbij is.
Het zou ook kunnen dat de DNS die je nu gebruikt de TTL negeert. De nameservers van dyndns.org zetten de TTL heel krap om zo gebruikers makkelijk te kunnen laten switchen. Een hoop DNS''en negeren de TTL echter gewoon. (Chello heeft daar ook zo''n handje van... heel irritant)
Maar goed, tijdelijk een andere DNS instellen dus en morgen weer proberen.
Het zou ook kunnen dat de DNS die je nu gebruikt de TTL negeert. De nameservers van dyndns.org zetten de TTL heel krap om zo gebruikers makkelijk te kunnen laten switchen. Een hoop DNS''en negeren de TTL echter gewoon. (Chello heeft daar ook zo''n handje van... heel irritant)
Verwijderd
Euh extensie op mijn uitleg ofzo?Op vrijdag 27 april 2001 02:00 schreef MarcoTC het volgende:
gebruik tijdelijk een andere DNS. De DNS die je nu gebruikt heeft de oude entry gecached en gaat pas weer refreshen als de tijd voorbij is.
Verwijderd
euh zie jij een gratis domein ding ertussen staanOp vrijdag 27 april 2001 01:00 schreef WiNKy het volgende:
Hosting kost tegenwoordig niets meer hoor.
www.internetten.nl
Overigens werkt de HOMEIP.NET alweer :-) dus dat scheelt.
Verwijderd
Waarom moet altijd alles gratis en is iedereen te schraal voor een geeltje in de maand ofzo
Verwijderd
Ik geef als advies: ''gebruik tijdelijk een andere DNS.''Op vrijdag 27 april 2001 06:38 schreef wazzup2k het volgende:
[..]
Euh extensie op mijn uitleg ofzo?
Jij geeft als advies: ''2 dagen wachten''
mis ik iets?
omdat ik simpelweg geen geeltje per maand over heb...Op vrijdag 27 april 2001 12:12 schreef WiNKy het volgende:
Waarom moet altijd alles gratis en is iedereen te schraal voor een geeltje in de maand ofzo
daarom
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
[ offtopic ]
Moet je misschien es wat (beter) werk zoeken misschien. Want ook al ben je 15 een geeltje per maand is niets.
[ /offtopic ]
Moet je misschien es wat (beter) werk zoeken misschien. Want ook al ben je 15 een geeltje per maand is niets.
[ /offtopic ]
Pagina: 1