[BC3] Hits en bandwidth counter?

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Ik heb nu thuis een websiteje draaien, en wil graag erachter komen hoeveel hits ik heb, en hoeveel bandwidth er gebruikt word...

het is een NT4 server.

Die hits meten, dat kan toch ook via het intnernet? En welk tooltje kan ik het best gebruiken voor de bandwidth meten?

Ik zoek zoiets als DU meter, maar dat ik dan ook kan zien, dat er woensdag bv. 50 mb, en donderdag 60 mb verstuurd is of zo.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

verkeerde forum?

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
dit is toch het webhosting forum?

edit: kan er anders ff een of andere mod actief worden, en ff naar het goede forum moven?

thx.

PS. dan kunnen deze 2 berichten ook wel weg.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Als je php ondersteuning hebt kun je zoiets als phpsysinfo draaien. Ik weet niet of dat werkt op een nt4 bak hoor :?

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
ik wil eigenlijk gewoon een programmatje zoals DU meter...
maar dan dat die per dag bijhoud

Verwijderd

Waarom geen log analyzer?
webtrends ofzo?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:25
snmp installeren en mrtg gaan draaien voor de bandbreedte meting. Werkt op de meeste *nixen en onder win32. Mijn huis tuin en keuken server is zo ook goed in de gaten te houden :)

We spend our years as a tale that is told

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 11:09 schreef Dutchman! het volgende:
snmp installeren en mrtg gaan draaien voor de bandbreedte meting. Werkt op de meeste *nixen en onder win32. Mijn huis tuin en keuken server is zo ook goed in de gaten te houden :)
dank je!

dat MRTG had ik net nodig!

10000x dank!

Verwijderd

Dan een perl scrippie schrijven en je kan precies hoeveel MB of GB aan data er word verstookt (nou ja precies over een 5 minuten average dan) :)
Pagina: 1