[BC3] Waarde server

Pagina: 1
Acties:

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Ik heb hier een Rackmount 19" server met een PIII733, 14Gb HD, 128Mb geheugen, 100mbit 3com, cdrom en diskdrive. Wat is dit ongeveer waard?

Verwijderd

Wat is de hoogte van je kast ?
Ik denk dat ie ongeveer 1500 waard is

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Wat is de hoogte van je kast ?
Dat is 4U.

Verwijderd

ik vind dat pimderks met zijn 1500 ballen redelijk in de buurt zit

Verwijderd

Zit er nog iets speciaals in? Wat voor een mobo en wat voor een kast? SCSI? registered ECC?

Als het allemaal niet zo spannend is, nieuw 1500, gebruikt... wat de gek ervoor geeft.

Verwijderd

Nee nieuw is ie wel net iets duurder dan 1500 piek. ''T is een intel processor (neem ik ff aan door de woorden ''PIII'' dus die zijn vaak net iet''s duurder.

Ook door zo''n 3com kaartje word de prijs al aardig opgekrikt. 4u kast is niet zo duur, ik houd het bij 1500

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 18:58 schreef pimderks het volgende:
Nee nieuw is ie wel net iets duurder dan 1500 piek. ''T is een intel processor (neem ik ff aan door de woorden ''PIII'' dus die zijn vaak net iet''s duurder.

Ook door zo''n 3com kaartje word de prijs al aardig opgekrikt. 4u kast is niet zo duur, ik houd het bij 1500
Idd 1500,
als er nog SCSI, Registered geheugen en andere ongein in zit wordt het misschien 1700.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:25
ach, een zelfbouw is niet zo bijzonder. Zomaar een mobo en zomaar geheugen/harddisk in die kast gooien maakt nog nog geen server natuurlijk :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

aarrgh..

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 19:51 schreef Dutchman! het volgende:
ach, een zelfbouw is niet zo bijzonder. Zomaar een mobo en zomaar geheugen/harddisk in die kast gooien maakt nog nog geen server natuurlijk :)
In dat geval zullen er maar weinig servers aan het internet hangen ;)
Pagina: 1