[BC3] Zeg maar dag tegen je domeintje (NameZero)

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:06
ik ontving van NameZero een mailtje, met daarin de volgende zin:
The FREE service has been available to you for a trial period during which we hope you have taken advantage of the easy to use features to set-up your online identity. Before your trial period expires, you will automatically receive a notice explaining the options you have to continue using the Namezero service. At this time Namezero members whose FREE service is expiring must renew to continue using their domain name, domain e-mail, and the Namezero service:
nu beweren ze dus plotseling dat de gratis domeinnaam een "trail" is.. :?
Fortunately, you can renew your Namezero service before it expires and secure your domain for up to a 5-year term. We are currently running special offers for existing members in good standing on 1-year, 2-year and 5-year domain renewals. To take advantage of this special offer, click on the link above
binnen een niet nader genoemde tijd zal ik een mail ontvangen, waarin staat dat ik MOET upgraden.. anders: weg domeinnaam!

ik weet wel, het is gratis. dus ik moet niet zeiken. maar toch een beetje jammer dat ze eerst naam maken door GRATIS domeinnamen weg te geven.. en dit later weer in te trekken.

jammer. :'(

chaozz.nl | RetroGameCouch

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

heb je de reclame weggewerkt? dan willen ze dat je gaat betalen....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ookal heb je je reclamebalk niet weggewerkt, je moet toch gaan betalen. Ze stoppen gewoon met die gratis dienst...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Aan de ene kant best slim. Hoeveel mensen zullen nu blijven hangen?
Iedere klant die blijft hangen is er een. Beter iets dan helemaal niets ontvangen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik had ''vroeger'' hetcafe.com
mooi dat ik daar niet voor ga betalen
gelukkig is www.dreeke.net niet van namezero (en wel gratis en zonder reclame ;))

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

slim van namezero om het zo aan te pakken... Laat eerst tig mensen allemaal domeinen reggen en vervolgens laat je ze lappen of ze zijn het domein kwijt... slimme jongens daar.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 20:16

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ben die van mij al kwijt :'(

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kheb mijn domeintje nog wel, maar mailtje is ook reeds ontvangen dus nog maar zien hoe lang het zal duren voordat ie weg is ;(

• Bulldog
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/4"]Internet & Telefonie[/url]
>> Verplaatst :)

Verwijderd

Zo ging het ook met al die come.to/ adressen, eerst was het gratis en toen had je 3 keuzes, een popup, een reclamebalk of dokken :(

Ach, wel logisch eig, voor niets gaat de zon op....

Verwijderd

(eigenlijk is dit het verkeerde forum trouwens)
Ik heb ook eens zitten speuren op webhosters.nl en er zijn redirect bedrijven die duurder zijn dan bedrijven die er ook nog hosting bij doen!

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 08:05 schreef Bulldog het volgende:
>> [url="/listtopics.php/4"]Internet & Telefonie[/url]
>> Verplaatst :)
Nog niet :P

Edit : hmm, als jij het niet doet, dan doe ik ''t wel. *poef*

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb nog geen mailtje gehad en alles werkt nog prima bij mij (www.linkwheel.net)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 07:59 schreef Plonz het volgende:
(eigenlijk is dit het verkeerde forum trouwens)
Ik heb ook eens zitten speuren op webhosters.nl en er zijn redirect bedrijven die duurder zijn dan bedrijven die er ook nog hosting bij doen!
omdat er verschil in kwaliteit is he, als een bedrijfje alleen ff een domeinnaam doorlinkt kost dit uiteraard niets, dan betaal je alleen het domeinnaam en wat extra voor de winst, maar zijn ook bedrijven die dit helemaal doen via een webinterface, en gewoon perfecte service verlenen (zoals waar ik zit) ik betaal nl eigenlijk beetje teveel voor doorlinken van domeinnaam maar goed, alles werkt perfect en kan alles aanpassen via webinterface zoals e-mail, subdomeinen, ed...

tis netzoals met auto''s...een dikke bmw kun je ook kopen voor 2000 piek of voor 20.000 piek....zit ook verschil in hoor :)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 13:05
khad bij NameZero vroeger ook een paar domeintjes. Natuurlijk banner weggehaald en gezeik. Zij maar spam sturen en blijven sturen.

Maar wat ik me afvraag is hoelang zij het domein blijven registreren/verlengen? Want zodra het domein vrijkomt dan reg ik m zelf.

Verwijderd

Mjah, namezero stuurt al die trash wel maar blokt bijna niks :P

Hoop btw wel dat ze nu echt ophouden -> lekker afgelopen met die domein vervuiling

• Destruction
  • Laatst online: 22:48

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 26 april 2001 11:33 schreef The Source het volgende:
khad bij NameZero vroeger ook een paar domeintjes. Natuurlijk banner weggehaald en gezeik. Zij maar spam sturen en blijven sturen.
Ik heb me f2s account wegens het sturen van spam op me hotmail account gezet, die gebruik ik al maanden niet meer, wel een keer in de 2 maand inloggen anders trashen ze hem, maar ok, mooie spamvanger, dat hotmail :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 23:37 schreef chaozz het volgende:
binnen een niet nader genoemde tijd zal ik een mail ontvangen, waarin staat dat ik MOET upgraden.. anders: weg domeinnaam!
Ik kreeg net dit mailtje binnen:
Dear Merlijn,
We hope you have enjoyed the opportunity to use your domain name and personalized domain-based email provided by Namezero. Our domain services are the easiest way to create a unique permanent online identity. We appreciate your loyalty and support.

Renew Now For Only $19.95

Namezero, like Yahoo, NetZero, Alta Vista, and other leading Internet companies, has modified our product offering to adapt to a changing marketplace. We wanted to remind you that the one-year anniversary of your Namezero FREE service is coming up soon. We are unable to renew your Namezero service for free, but for a special price of $19.95 we will both renew your service for a year and upgrade you to our PLUS service.

To continue your Namezero service including your domain name, e-mail forwarding, and domain forwarding, you must renew by May 14, 2001. When you renew, you will automatically be upgraded to our Plus service. Take advantage of this special offer of $19.95 for a one year renewal (a 30% discount from our list price of $29.95) or get an even better deal on 2-year and 5-year upgrades.

Thank you for your continued support.

The Namezero Team

Verwijderd

Nou? is toch geen geld?

• Neman
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Wel relaxed dat die domeintjes vrijkomen als je niet betaalt, aan al die namezero troep komt dan een einde ;).

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:02
Mooi, mischien dat ik dan mŽn domeintje over een jaartje eens niet bij namezero kan registreren (als ze m van de hand hebben gedaan)

• The Source
  • Laatst online: 07-05 13:05
tsja XElDiablo... ik denk dat ze die domeintjes echt niet snel zullen vrijgeven.

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 18:20 schreef The Source het volgende:
tsja XElDiablo... ik denk dat ze die domeintjes echt niet snel zullen vrijgeven.
maarja zij moeten ook betalen voor alle domeinen die ze hebben dus als niemand ze meer gebruikt zullen ze ze ook wel dumpen ofzo. lijkt mij tenminste van wel maarja

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pc123
  • Laatst online: 07-05 21:21
Eindelijk. :)

Hopelijk komen er weer wat domeintjes beschikbaar. Ik heb echt een :( hekel aan van die gasten die bij namezero zo''n domein nemen en er dan niks mee doen.

Verwijderd

mijn namezero domeintje werkt nog perfect :)

• Robinski
  • Laatst online: 12-04 21:52

Robinski

A.K.A. RHarmsen

mijne doet ut ook nog steeds (www.geen.org) alleen m''n andere (www.robinhome.net) doet ut niet meer :'(

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

ik ben hem ook al een tydje kwijt, (nvidiareference.com) ook door die reklametruuk, komt ie weer vrij dan?? zo ja, wanneer kan ik hem dan weer laten reggen???

• jurri@n
  • Laatst online: 08:29
Ik heb ''t geluk dat iemand m''n domeinnaam bij NameZero wil betalen ;) Die Plus-service is geen cent meer waard dan die Free-service, behalve dat je legaal je reclame-balk kun weghalen!

Nu ga ik proberen dit domeintje bij een provider in NL te registreren... gewoon met normaal DNS en niet met z''n vage redirect :)

• Markje_X
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Ik verneem wel als het gelukt is? Schijnt nogal moeilijk te zijn namelijk... :(

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 22:43 schreef Mark Olthuis het volgende:
Ik verneem wel als het gelukt is? Schijnt nogal moeilijk te zijn namelijk... :(
Als de domein op je eigennaam staat mag je er mee doen wat je wilt. Als jij de domein naar een nederlandse provider wilt verhuizen, wie houdt je tegen?

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Staat het bij NameZero wel op je eigen naam dan :?

Verwijderd

Een WHOIS zegt dat het domain eigendom is van NameZero.

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Vreemde praktijken, vindik....

Ze zeggen dat het jouw domein is... Maar ondertussen is het van hunnie...

Klinkt dit niet een beetje bekend in de oren..?

Mmmmmm... NE-Hoo, kan ook zijn dat ik in de war ben met een paar films en boeken.. :?

Ik weet het niet meer.. Maarja... Blijft bizar...Ik ga wel weer ff verder :Z

...:::everybeat.nl

• BC3 Victim
Volgens mij moet je dus een keer dokken en dan komt ie op jouw naam te staan (kan 6 tot 8 weken duren, whois). En dan dus zo snel mogelijk naar een nederlandse host provider verhuizen

• chaozz
  • Laatst online: 09:06
in de eerste mail kreeg ik het eenmalige aanbod van $19,95 om mijn domeinnaam te reggen. niet op gereageerd.

nu krijg ik een mailtje, eenmalig aanbod: $14,95

volgens mij mogen dit soort praktijken niet. als ik hem in eerste instantie dus meteen had ge-regged, dan was ik duurder uit :(

vage praktijken daar bij NaamNul

chaozz.nl | RetroGameCouch

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 22:56 schreef chaozz het volgende:
in de eerste mail kreeg ik het eenmalige aanbod van $19,95 om mijn domeinnaam te reggen. niet op gereageerd.

volgens mij mogen dit soort praktijken niet. als ik hem in eerste instantie dus meteen had ge-regged, dan was ik duurder uit :(

wrom mag dat niet? das gewoon slim, das handel...

• Koffie
  • Laatst online: 07:58

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als je betaald , word jij de rechtmaticge eigenaar ervan.
Tevens _kan_ je jezelf opgevenals eigenaar voor Whois.
JE hebt twee keuze''s ...

1) Hun als eigenaar in WHOIS (lees dan heeeeel goed de kleine lettertjes. Mocht er gezeik komen over je domein (spam, warez of wat dan ook ). Hebben hun het recht het domein terugte nemen!!)

2) Zelf deWHOIS gegevens invullen zoals jij wilt. Jij bent eigenaar en is ook te achterhalen via WHOIS.

Ze hadden wel ff duidelijker mogen melden dat je maar eenmalig de WHOIS kan invullen (had verwacht dat je ''m kon updaten).

GRtZ
Koffie

Tijd voor een nieuwe sig..

• Pc123
  • Laatst online: 07-05 21:21
Op woensdag 02 mei 2001 22:56 schreef chaozz het volgende:

En in het derde mailtje is het weer $19,95 geworden!

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Op donderdag 03 mei 2001 15:36 schreef Pc123 het volgende:

[..]

En in het derde mailtje is het weer $19,95 geworden!
Die kreeg ik ook net, vanaf 14 mei ligt de mijne eruit ;(

www.piepers-place.com

• pea992
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02-2023

pea992

Op woensdag 25 april 2001 23:45 schreef dreeke het volgende:
gelukkig is www.dreeke.net niet van namezero (en wel gratis en zonder reclame ;))
En bij wie heb je die dan geregistreerd? Krijg je daar ook webspace bij? Ik heb nu zo''n url-cloacking service voor $15/jaar zonder webspace. Werkt prima, met 20 e-mail aliases of alles naar 1 adres doorsturen. Maar gratis is toch goedkoper ;)

• Contagion
  • Laatst online: 07-05 20:35
Ik raak mn http://www.damates.com ook kwijt volgens het mailtje. Maar raak ik het kwijt of neemt NameZero alle admin rechten van me over? Zo kunnen ze lekker de Bevelander gaan uithangen door veel domeinen die mensen toch wilden hebben in te pikken!

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Op donderdag 03 mei 2001 15:41 schreef ramonp het volgende:

[..]

Die kreeg ik ook net, vanaf 14 mei ligt de mijne eruit ;(

www.piepers-place.com
Ja dan gaat het domein eruit, maar zeggen ze dan ook het hele domein op, of blijven ze registrant :?

• BC3 Victim
Nee, ik ben al een .org kwijt geraakt, het is gewoon tot 1 jaar na aanvraag, of je de banner er onder hebt of niet na een jaar is hij weg..

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 02 mei 2001 22:08 schreef wesman het volgende:
Volgens mij moet je dus een keer dokken en dan komt ie op jouw naam te staan (kan 6 tot 8 weken duren, whois). En dan dus zo snel mogelijk naar een nederlandse host provider verhuizen
Dat zou de meest logische weg zijn..

Maar waarom heb ik het akelige gevoel dat ook deze stap
1) aardig wat geld gaat kosten
2) nogal eens lang kan duren
:? :(

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

NameZero suckt hard. Maar dat maakt niet uit, want mijn domeintje, www.acaldra.com, is safe.

Maarreuhh... bij de ''registrationdinges'' van NZ stond, dat ze de service voor 1 JAAR gratis zouden doen en dat je daarna de keus kreeg om te stoppen en zij zouden dan je domeinnaam laten vallen (dus behouden ze niet de rechten) of dat je 20 dollar betaalt voor een zielig extra POP3 email boxje met 10 meg... wat moet je daar nou mee? :?

NameZero is op zich niet slecht bezig. Als je domeintje na een jaar wordt ingetrokken (mijn oude op 14 mei aanstaande), kun je weer een nieuwe aanvragen. Wat wel grappig is is dat als je de Plusservice aanvraagt, je heel veel subdomeinen gratis kunt aanvragen. Maar dat wilt toch niemand...

Verwijderd

Als je gewoonlijk een .com adres wilt aanvragen kan dat ook via je webserver. In mijn geval was dat ASHosting, die mijn domeinnaam voor 80 gulden ipv 120 per jaar kon doen. (alleen in combinatie met webspace natuurlijk) Maar er zijn tegenwoordig van die goedkope nameservertjes waarbij je alleen de domeinnaam kunt registreren. Kost wel heel veel, 35 gulden per maand. Dan liever een .commetje bij ASHosting...

Ook raar:
1e jaar .com - 120 gulden
2e jaar .com - gratis
3e jaar .com - 75 gulden

Vaag... Zomaar een gat in het 2e jaar.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 03:10 schreef JKMaztah het volgende:
Kost wel heel veel, 35 gulden per maand. Dan liever een .commetje bij ASHosting...
(...)
Vaag... Zomaar een gat in het 2e jaar.
Network Solutions, Register.com (en nog heel veel goedkopere anderen) vragen $35 PER JAAR. Vroegen kon je een domein alleen maar voor $70, 2 jaar laten vastleggen. Ik denk dat de prijzen van ASHosting (met dat ''gratis'' in het 2e jaar) daarop gebaseerd zijn.

Als ik jou was zou ik de .com domeintjes gewoon zelf registreren. ASHosting doet het ook gewoon bij Network Solutions dus als je op zeker wilt doe je het gewoon lekker zelf.

-Marco

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 09:02
Mijn namezero domein werkt ook nog steeds. De banner heb ik al een tijd geleden illegaal weggehaald.

En ook ik ben bestookt met die mailtjes om up te graden naar de plus versie.

Ik ben al veel sites tegengekomen waarvan de namezero domeinnaam is opgeheven.

Daarom vroeg ik mij af waarom niet alle domeinen in één keer zijn opgeheven. Zou het komen omdat ik een .org adres heb.

Of is het gewoon een kwestie van tijd?

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07-2025

VDM

Op zondag 29 april 2001 22:29 schreef Robinski het volgende:
mijne doet ut ook nog steeds (www.geen.org) alleen m''n andere (www.robinhome.net) doet ut niet meer :'(
hoe zit het dan met www.stopjelollyintolly.com ???

Verwijderd

Hallo??? Dreeke, waar heb je dat domein dan geregistreerd, 2e keer

(PUSH)

• Gallus
  • Laatst online: 08:21

Gallus

Cheesy

Dear Toos,

Namezero has notified you three times that your Namezero domain (rampages.net) will be suspended due to violation of the terms of service, as explained in your member''s agreement. This is the last warning you will receive from us. If you would like to continue using your existing domain name, you can still purchase an annual paid subscription to our Plus service. As a courtesy, we are offering the Plus service to you at a special members-only price of $24.95. This is the last chance to keep your domain name.
Vette pech ;(

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 00:13 schreef _QW_ het volgende:
Zo ging het ook met al die come.to/ adressen, eerst was het gratis en toen had je 3 keuzes, een popup, een reclamebalk of dokken :(

Ach, wel logisch eig, voor niets gaat de zon op....
http://the.place.to is wel gratis hoor :7

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 11:37 schreef persianboy het volgende:

[..]

http://the.place.to is wel gratis hoor :7
ja maar je wilt ook iets hebben dat klinkt..

http://the.place.to/sproggle pffff... ziet er toch niet uit ;)

• BC3 Victim
Op zondag 06 mei 2001 11:38 schreef sproggle het volgende:

[..]

Niet??? Damn toch veel beter dan come.to/sproggle?? je kunt ook geloof ik
http://my and your etc...place.to/

• Richard
  • Laatst online: 07-05 08:02

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 06 mei 2001 11:38 schreef sproggle het volgende:

[..]

Kan je er beter 1 bij mij nemen, dan word het http://sproggle.the-place-2.be :)

Dat klinkt dan in ieder geval beter!

20*350ZO45°

• Koffievlek.nl
  • Laatst online: 14-09-2025
Als je had kunnen lezen, dan had je ook de kleine lettertjes ff kunnen lezen ;)

Er staat nl. dat je een domein 1 jaar lang kan gebruiken (met hun banner eronder) voor nop! En loop dan niet te zeuren dat je dacht dat het gratis was...

Maarre je hebt toch wel geld om een url te reggen of niet?? Hou het anders lekker bij surfen ipv. bouwen. |:(

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-05 13:17

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Zal NAMEZERO een sub-toko van KPN zijn? :?
Eerst gratis voicemail en nu moeten we er voor gaan betalen :r

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 06 mei 2001 16:16 schreef marco_bakker het volgende:
Als je had kunnen lezen, dan had je ook de kleine lettertjes ff kunnen lezen ;)

Er staat nl. dat je een domein 1 jaar lang kan gebruiken (met hun banner eronder) voor nop! En loop dan niet te zeuren dat je dacht dat het gratis was...

Maarre je hebt toch wel geld om een url te reggen of niet?? Hou het anders lekker bij surfen ipv. bouwen. |:(
Precies, zeuren om een paar tientjes, mijn domein www.rdksoft.com was ook van namezero, en is nu ook van mij, als ik ze strontbeu ben daro, dan haal ik ''m hier naar nederland.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 23:45 schreef dreeke het volgende:
ik had ''vroeger'' hetcafe.com
mooi dat ik daar niet voor ga betalen
WAAR???

• Metzie
  • Laatst online: 07-05 18:35

Metzie

Nyaano !

Ik vind dat hele domainzero gedoe crap.
Iedereen loopt de meest voorkomende domeinnamen te reggen, die anders door serieuse personen/bedrijven geregged zouden zijn.
Ik heb gewoon www.metzie.nl bij een nederlands bedrijf geregged, kost me F40, maar dan is ie wel van mij..

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 06 mei 2001 16:19 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Precies, zeuren om een paar tientjes, mijn domein www.rdksoft.com was ook van namezero, en is nu ook van mij, als ik ze strontbeu ben daro, dan haal ik ''m hier naar nederland.
Dus je hebt ''m op jouw naam laten zetten door hun, en wil ''m straks verhuizen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 06 mei 2001 20:25 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Dus je hebt ''m op jouw naam laten zetten door hun, en wil ''m straks verhuizen?
Yep, ik weet niet of dat kan maar:
Ik was zo dom om www.rdksoft.com bij Namezero (gratis) te reggen, dus stond ie op hun naam. Terugkrijgen doe je hem sowieso dan niet meer! :(
Omdat ik um graag wilde blijven behouden heb ik hun die 20 of 25 dollar gedokt zodat ie in iedergeval bij Whois op mijn naam staat.

Als ik niet gedokt had was ik um kwijt.
Op 1 of andere manier kan ik um nu toch wel naar Nederland "verschepen"???

20*350ZO45°

• M2XzeeD
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2025
Ja wat zeuren jullie nou een jaar terug had je dat kunnen weten want als je je opgeeft wordt al gezegt dat die gratis service maar een jaar geldig is. Dus dan heb je niet goed gelezen en nu loop je te zeuren terwijl het er gewoon stond. beetje cru hoor :-)

Verwijderd

push

Verwijderd

Lijkt KPN wel eerst gratis en dan voor laten betalen (voice mail)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 06 mei 2001 22:20 schreef M2XzeeD het volgende:
Ja wat zeuren jullie nou een jaar terug had je dat kunnen weten want als je je opgeeft wordt al gezegt dat die gratis service maar een jaar geldig is. Dus dan heb je niet goed gelezen en nu loop je te zeuren terwijl het er gewoon stond. beetje cru hoor :-)
Als je echt 1 van de allereerste was die een domein had geregged bij NameZero, werd dat dus absoluut niet gezegt. Mij hoor je ook niet klagen want ik heb gewoon nu betaald, maar er zijn dus echt mensen die dit niet van te voren aan hadden kunnen zien komen.
Maar ja, voor niets gaat de zon op, dus uiteindelijk hadden ze het wel aan kunnen zien komen >:)

Achteraf gezien zijn er weinig mensen echt beter van geworden:

-Of Namezero nou echt zoveel verdient weet ik niet want ze hebben nu heel wat domeinen op hun naam staan die niet meer gebruikt worden, en waar ook géén geld meer voor binnenkomt.
-Veel mensen hebben een domein bij NZ geregged zonder dat ze op lange termijn zaken wilden doen met NZ (Waaronder ikke)
-Andere bedrijven zijn vervuild door deze zogenaamde "domeinvervuilers" & dan nog maar niet te spreken over domeinen met de namen www.broodjepoep.org www.neukinjeaars.com enz. enz.

Ik heb ooit ook geregged bij NZ, en dat is een domein die nog steeds in gebruik is, en nu betaal ik er uiteindelijk voor. (Omdat ik dat er wel voor over heb)

Met een beetje hulp van http://woordenboek.pagina.nl had NZ best wel wat domeinen kunnen weigeren wat mij betreft.

Sorry voor het preken, maar er zullen velen het met me eens zijn.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 16:14 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Kan je er beter 1 bij mij nemen, dan word het http://sproggle.the-place-2.be :)

Dat klinkt dan in ieder geval beter!
ik vind www.sproggle.nl toch veel meer kont schoppen als al die redir domeintjes die jullie opgesomt hebben :D

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 14:51 schreef pimderks het volgende:
Mjah, namezero stuurt al die trash wel maar blokt bijna niks :P

Hoop btw wel dat ze nu echt ophouden -> lekker afgelopen met die domein vervuiling
Domeinvervuiling? Weet jij wat het toppunt is van domeinvervuiling?
Mensen die allemaal domeinnamen registreren om er geld mee te verdienen.

Verwijderd

sorry dat ik zo dram, maar ik wil hem hoog houden...

Verwijderd

Ik moet voor 14 mei dokken. anders weg..
k wacht wel tot ie weg is, dan reg ik em gewoon opnieuw. gratis.

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 17:12 schreef Plunky het volgende:

[..]

WAAR???
Zegt ie niet plunky, ik heb het hem ook al een keer gevraagt...

Ik heb ''t even nagekeken maar www.dreeke.net is door Network Commerce Inc geregistreerd.
Zie quote:
Billing:
Network Commerce Inc.
DomainZero.com Administrator (ehostmaster@networkcommerce.com)
877.775.1582
FAX: 912.527.4596
5000 Business Center Drive
Savannah, GA 31405
US
Ik heb het idee, dat het gratis was, iemand betaald het voor hem, of hij zit ons te belazeren :)

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 07:54 schreef BlaTieBla het volgende:
Zal NAMEZERO een sub-toko van KPN zijn? :?
Eerst gratis voicemail en nu moeten we er voor gaan betalen :r
Vast :D

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Tsss, het lijkt wel KPN met z''n voicemail. Eerst iedereen lekker maken voor gratis diensten en dan toch op een gegeven moment er geld voor gaan vragen. :(
Nouja, ik had toch alleen maar ''troep''-domeintjes bij Namezero :)

Verwijderd

Dreeke... Help mij, vertel het, waar heb je hem gratis geregistreerd. Als je niet uit je nek zit te kletsen reageer je hierop.

PS, uit de nek kletsen waardeer ik niet zo...:(

• BC3 Victim
namedemo.com

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 08:21

supersook

Professioneel prutser

mijne werkt nog steeds 100%, ook al is de reclame eruitgesloopt ;)

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:42 schreef supersook het volgende:
mijne werkt nog steeds 100%, ook al is de reclame eruitgesloopt ;)
Nou en dan voelt meneer zich dapper als je de boel belazerd! Ik geef je een 10 hoor! Wat stoer, wat vet en toch zo extravagant extreem.....

superzielig :(

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik heb alleen nog steeds niet gehoord van iemand die z''n domein eerst bij NZ had geregd, ''m daar kwijt is geraakt, maar ''m daarna weer opnieuw ergens anders heeft kunnen reggen,

OF

Betaald heeft en ''m nu al heeft verhuist naar een echte host/provider.

Verwijderd

Bij de search kwam ik dat wel tegen. Het is RKD_NL die user die verhuisd ze dan etc...

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 15 mei 2001 00:11 schreef wazzup2k het volgende:
Bij de search kwam ik dat wel tegen. Het is RKD_NL die user die verhuisd ze dan etc...
Dat staat hierboven in het draadje, maar hij wil dat nog gaan doen, m.a.w. het is nog niet gebeurd voor zover ik weet.
Op zondag 06 mei 2001 16:19 schreef RDK_NL het volgende:

Verwijderd

Anders even naar www.da.ru kun je mooie domeintjes krijgen a la naampje.da.ru en dan een best klein zwart balkje onderin

roonaan.da.ru

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 15 mei 2001 14:31 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Dat staat hierboven in het draadje, maar hij wil dat nog gaan doen, m.a.w. het is nog niet gebeurd voor zover ik weet.
[..]
Inderdaad is nog niet gebeurd! Laat nog maar effe staan daro hoor, eet gaan brood, en doe er voorlopig toch nog effe niets mee.

20*350ZO45°

Pagina: 1