ik ontving van NameZero een mailtje, met daarin de volgende zin:
ik weet wel, het is gratis. dus ik moet niet zeiken. maar toch een beetje jammer dat ze eerst naam maken door GRATIS domeinnamen weg te geven.. en dit later weer in te trekken.
jammer.
nu beweren ze dus plotseling dat de gratis domeinnaam een "trail" is..The FREE service has been available to you for a trial period during which we hope you have taken advantage of the easy to use features to set-up your online identity. Before your trial period expires, you will automatically receive a notice explaining the options you have to continue using the Namezero service. At this time Namezero members whose FREE service is expiring must renew to continue using their domain name, domain e-mail, and the Namezero service:
binnen een niet nader genoemde tijd zal ik een mail ontvangen, waarin staat dat ik MOET upgraden.. anders: weg domeinnaam!Fortunately, you can renew your Namezero service before it expires and secure your domain for up to a 5-year term. We are currently running special offers for existing members in good standing on 1-year, 2-year and 5-year domain renewals. To take advantage of this special offer, click on the link above
ik weet wel, het is gratis. dus ik moet niet zeiken. maar toch een beetje jammer dat ze eerst naam maken door GRATIS domeinnamen weg te geven.. en dit later weer in te trekken.
jammer.